Σελίδα 1 από 1

Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2016, 10:16 am
από KiritoShu
Καλημέρα.. Μια απορία που προέκυψε. Αν σε ένα μάθημα κορμού δεν έχει πατήσει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ κανείς από ένα σημείο και μετά, θεωρείται ότι διδάχτηκε το μάθημα από το σημείο αυτό και πέρα?

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2016, 12:50 pm
από i griega
Τι εννοείς Βίρνα δεν πατούσε κανείς; Ο διδάσκοντας/η διδάσκουσα πατούσε;

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2016, 1:06 pm
από PeriklisP
Βεβαια, βεβαια... Το αιωνιο ερωτημα ξανα μπροστα μας, υπο αλλη μορφη.

Απο την στιγμη που το μαθημα δεν παρατηρηθηκε, παραμενει σε μια υπερθεση διδαχης/μη διδαχης μεχρι την αποκαλυψη των θεματων της εξεταστικης.

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2016, 1:30 pm
από KiritoShu
i griega έγραψε:Τι εννοείς Βίρνα δεν πατούσε κανείς; Ο διδάσκοντας/η διδάσκουσα πατούσε;
όχι, σε γνωστό μάθημα του 7ου εξαμηνου ο καθηγητής ναι μεν πάτησε, αλλα απο τους φοιτητές δεν εμφανίσθηκε μες την αίθουσα ούτε ένας σύμφωνα με μαρτυρίες!!

Re: Απορία Περί Διδακτικής Διαδικασίας

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Ιαν 2016, 6:31 pm
από Faker
Θυμαμαι οταν ειχε γινει το ιδιο στο περιβαλλον, μας ειχαν βαλει επιπλεον ωρες και θεωρηθηκε ακυρο το μαθημα