Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

2
Με την εξεταστική του Σεπτεμβρίου όμως ξέρουμε τι θα γίνει?Παίρνεται μια γενική απόφαση για όλες τις σχολές του ΕΜΠ ή κάθε σχολή είναι ανεξάρτητη? Επιπλέον ξέρουμε τελικά τι θα γίνει με την εξεταστική του Σεπτεμβρίου? Ακούγονται διάφορα οτι τη χάνουμε ή οτι θα γίνει πολύ συνεπτηγμένη σε 2 βδομάδες τί ίσχύει τελικά?

Re: Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)

3
Ανεξάρτητη γενικώς... τουλάχιστον τις προηγούμενες χρονιές, κάθε σχολή έβγαζε δικό της "πρόγραμμα". Πχ, σε εμάς πέρσυ δε δώθηκε η επαναληπτική και δώθηκαν δύο "ημι-επαναληπτικές" μετά τις κανονικές εξεταστικες αντίστοιχα, ενώ οι περισσότερες άλλες έκαναν μία σύντομη επαναληπτική τον Οκτώβρη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος madadayo την Τρί 01 Οκτ 2013, 1:12 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Διόρθωση τονισμού
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)

4
@panos108 Στη σχολή μας δεν έχει χαθεί εξάμηνο, δηλαδή να μην έχουν διδαχθεί μαθήματα και να μην έχει το δικαίωμα ο φοιτητής να εξεταστεί πάνω σε αυτά γιατί δεν τα διδάχθηκε. Και είναι σχετικά απίθανο να γίνει και τώρα. Εξεταστικές έχουν μεταφερθεί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και η madadayo νομίζω μας κάλυψε όλους.
In my glass coffin.
I'm waiting.

Re: Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)

5
Κι όμως έχει χαθεί απλά είχε γίνει πριν αρκετά χρόνια, ήταν μάλιστα στην εποχή που ήταν φοιτητής Ο ΙΔΑΧ που ήρθε και μίλησε στη συνέλευση..
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)

7
θα πω κάτι... δεν το λέω για να προκαλέσω (δεδομένου ότι δε με αφορά και άμεσα), όμως, μερικές φορές (ήδη από τα προπτυχιακά χρόνια) αναρωτιόμουν το εξής: έχει σημασία να -θεωρηθεί ότι-έγινε ένα εξάμηνο όταν εντέλει γίνονται δύο μήνες βεβιασμένα μαθήματα και περίπου άλλο τόσο εξεταστικής??? Πώς μπορεί αυτό να ισοδυναμεί με τη φυσιολογική ροή του προγράμματος σπουδών? Ανεξάρτητα από αυτή τη φορά που το θέμα δεν είναι μόνο των φοιτητών, πόσο σωστό είναι που γίνονται(/αν) καταλήψεις με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας σπουδών όταν οι ίδιες οι καταλήψεις την υποβαθμίζουν???
Ίσως -από μία άποψη- να ήταν ορθότερο κάποια στιγμή που έχει γίνει μεγάλο "κουτσούρεμα" του εξαμήνου (βλέπε 2005-6, 2006-7 κι όχι μόνο) να ΕΠΡΕΠΕ να χαθεί κάποιο εξάμηνο γιατί τότε όλοι θα ζούσαμε με τις συνέπειες των αποφάσεων-πράξεών μας. Γιατί είναι ωραίο να μιλάμε για καταλήψεις κλπ όταν τελικά -αν και εν τάχει- λέμε ότι έγινε το εξάμηνο και φυσικά η "πολύτιμη" εξεταστική κράτησε όσο θα κρατούσε και σε φυσιολογικές συνθήκες.. Ας αναλογιστούμε όμως, αν έστω και ένα εξάμηνο είχε χαθεί (τα τελευταία χρόνια), θα ήταν τόσο εύκολο να κλείνουν -και να παραμένουν κλειστές- οι σχολές? Δε θα άρχισε να ενδιαφέρεται γι' αυτό και η μερίδα φοιτητών που παραδοσιακά αδιαφορεί??? Και όχι, δε με αποκλείω από αυτή τη σκέψη... απλά όλοι λίγο πολύ έχουμε βολευτεί με αυτό το "μπακάλικο" κι όταν λέω όλοι εννοώ τόσο φοιτητές (παραταξιακούς και μη) όσο και καθηγητές κλπ.

Ένας προβληματισμός που μου ήρθε συνειρμικά διαβάζοντας το παραπάνω σχόλιο και γι αυτό το παραθέτω εδώ αν και εκτός topic...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)

8
Δεν έχεις άδικο. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι λίγο άτοπο, καθώς δεν φταίνε οι καταλήψεις. Και ειδικά τώρα, υπάρχει ακόμα αρκετός χρόνος για να γίνει ένα εξάμηνο "μη κουτσουρεμένο".
Επίσης μία άλλη σκέψη,- και εδώ να τονίσω ότι είμαι ένα άτομο που δεν του αρέσουν τα ημίμετρα- αλλά θα το πω, έτσι για να το πω: στην περίπτωση που ληφθεί η απόφαση να χαθεί το εξάμηνο για να μην γίνουν "κουτσουρεμένα" μαθήματα και να μάθουμε οι κακοί φοιτητές το μάθημά μας, αυτή η μερίδα των φοιτητών που θέλει "ποιοτικές σπουδές" και "παραδοσιακά διαμαρτύρεται για τις καταλήψεις" δεν νομίζω ότι θα πει μπράβο . θα αρχίσει να λέει: εγώ γιατί να αργήσω ένα εξάμηνο να πάρω πτυχίο.. (και δίκιο θα έχει). Συν ότι είναι μία απόφαση που θα κοστίσει σε όλους περισσότερο. Κι εγώ μαζι σου στο ότι πρέπει να είμαστε πανεπιστήμιο και όχι εξεταστικό κέντρο, αλλά πρέπει να επιδεικνύεις ευελιξία σε τέτοιες καταστάσεις. Με λίγη καλή θέληση,με παρατάσεις, επαρκείς αναπληρώσεις κτλ όλα γίνονται και μπορούν να γίνουν καλά. Στο χέρι μας είναι. Απλά συνήθως γίνονται πασαλείμματα.
In my glass coffin.
I'm waiting.

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

9
Νομίζω ότι θέμα είχε παρεκτραπεί λίγο από το "Εγγραφές πρωτοετών: πληροφορίες και ερωτήσεις (2013-14)" στα τελευταία σχόλια και έτσι το μετέφερα (σε περίπτωση που είχατε απορία προς τί η όλη μετακίνηση) ..Θα ήθελα κιόλας να εκφράσω και εγώ την άποψη μου επί του θέματος που προέκυψε δράττοντας την ευκαιρία. Στη σχολη έχω προσέξει ότι θέλουμε λίγο πολύ και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Η σχολή κλείνει πολύ συχνά προκειμένου να κατέβουν οι φοιτητές στην πορεία και να μην πάρουν απουσίες από εργαστήρια. Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό είναι υπερβολικό. Όλοι έχουμε δικαίωμα στον αγώνα αλλά οφείλουμε να δεκτούμε και τις συνέπειες αυτού. Δεν μπορούν να είναι όλα αναίμακτα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα εξάμηνα να κουτσουρεύονται. Προσωπικά από το πρώτο έτος φέτος σε μαθηματα όπως π.χ. το Σχέδιο έγιναν με το ζόρι 7, αν θυμάμαι καλά, διαλέξεις και αυτές επιδερμικά. Όμως, όλα τα μαθήματα δόθηκαν κανονικά έστω και αν δεν είχαν διδαχθεί ορισμένα πράγματα. Το χειρότερο είναι ότι όλοι σκεπτόμενοι το ότι θα δοθεί κανονικά το μάθημα ή ακόμα και το ότι θα έχουμε λιγότερα να διαβάσουμε για την εξεταστική εφησυχαζομαστε και δεν πατάμε ούτε καν στις συνελεύσεις, με αποτέλεσμα η όποια κινητοποίηση να "περνάει" με σχετική ευκολία. Επίσης, σε όλα τα πλαίσια που κατεβαίνουν στις καταλήψεις υπάρχει ένας κατηγορηματικός αφορισμός σε ό,τι προτείνεται από το Υπουργείο (αν και ενδεχομένως δικαιολογημένος αρκετές φορές). Προσωπικά δεν βλέπω να υπάρχει κάποια κίνηση για να βρεθεί μια μέση λύση. Απλά προωθούμε ένα κατηγορηματικό "όχι" (ούτε ο Μεταξάς να ήμασταν τόση καταηγορηματικότητα και απολυταρχία), χωρίς να αντιπροτείνουμε. Άλλωστε στις συνελεύσεις για το πως θα γίνει καλύτερη η σχολή δεν υποτίθεται ότι συνεδριάζουμε; Με το να την κλείνουμε τί το προσφέρουμε παρά την υποβάθμιση του επιπέδου έρευνας και διδασκαλίας και της εικόνας του Ε.Μ.Π.; Και επιστρέφω σε αυτό που ξεκίνησα, ότι τα θέλουμε όλα δικά μας, όχι μόνο ως Σχολή αλλά και ως Λαός γενικότερα... Συγγνώμη, αλλά αυτό δεν είναι δημοκρατία, καθώς αυτή στηρίζεται στο διάλογο, τους αμοιβαίους συμβιβασμούς και την επιχειρηματολογία (όχι την καταστροφολογική και τρομολαγνική των παρατάξεων και των κομμάτων γενικότερα, αλλά αυτή που βασίζεται στη λογική και σε ρεαλιστικά γεγονότα). Και ας μην ξεχνάμε ότι η ελευθερία του ενός σταματά εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Απλά την άποψη μου κατέγραψα όπως και οι υπόλοιποι σε αυτό το φόρουμ δεκτή ή όχι, κατακριτέα ή μη... Sorry for the long post.....
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Τί θα γίνει με το εξάμηνο και την εξεταστική?

10
Συγγνώμη που σας επαναφέρω στην πεζή πραγματικότητα, αλλά ίσως και να δώσω ένα hint για το τι μέλλει γενέσθαι:

αν διαβάσετε την επιστολή του κοσμήτορα, στα ΝΑΙ γράφει ότι θέλει να ολοκληρωθεί η εξεταστική. Αυτό μάλλον σημαίνει ότι έχει και στην πραγματικότητα τέτοια διάθεση
9 για το carefree και το κοινωνικό μήνυμα
cron