2η Διάλεξη - Αίθουσα Διεξαγωγής

5
Η διάλεξη της Τετάρτης 6 Οκτωβρίου 2010 θα διεξαχθεί στην Αίθουσα 28.

(Αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του μαθήματος)

edit by MakisH: Δημιουργήθηκε συγκεντρωτικό topic για το μάθημα οπότε το θέμα αυτό κλειδώνεται για λόγους λειτουργικότητας. Η συνέχεια εδώ. :)

[5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2010-11)

6
Αυτό θα είναι το κυρίως topic για το μάθημα "Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ" για το ακαδημαϊκό έτος 2010-2011. Εδώ θα γράφεται ό,τι έχει σχέση με το μάθημα.

Για το εργαστήριο, η συζήτηση θα γίνεται στο topic "Εργαστήρια Φαινομένων Μεταφοράς ΙΙ".
Σημειώνω οτι υπάρχει και επίσημο forum για το μάθημα, εδώ.

Χθες, Τρίτη 5 Οκτωβρίου, ξεκίνησαν οι διαλέξεις. Έγινε μια εισαγωγή στο μάθημα, άνοιξε η δυνατότητα εγγραφής στην ιστοσελίδα του μαθήματος, αλλά και στο εργαστήριο. Σήμερα, Τετάρτη 6 Οκτωβρίου, η 2η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα 28 και θα έχει θέμα "μηχανισμοί μεταφοράς θερμότητας".

Re: Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2010-11)

7
Βγήκε νέο πρόγραμμα σήμερα, σύμφωνα με το οποίο, τις Τρίτες θα κάνουμε μάθημα στην αίθουσα 31 και τις Τετάρτες στην αίθουσα 28. Αμφιβάλλω όμως αν θα γίνει πραγματικά αυτό, γιατί στο ίδιο πρόγραμμα εξακολουθεί να είναι η Τεχνική Μηχανική στην αίθουσα 28 την ίδια ώρα.......

Re: Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2010-11)

9
Και ναι, άλλαξε πάλι το πρόγραμμα... Αίθουσα 31 και τις δυο μέρες της εβδομάδας. Θα ενημερώσω το βράδυ το αντίστοιχο topic, ανεβάζοντας και το προσαρμοσμένο πρόγραμμα του 5ου εξαμήνου. Και επειδή σας το άργησα θα είναι ακόμα πιο καλό από του 1ου και του 3ου... :evil:

Επίσης το εργαστήριο ξεκινάει την Τετάρτη 13 Οκτώβρη με εισαγωγή στο Mathcad.

Re: Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2010-11)

10
Αίθουσες Διεξαγωγής Διαλέξεων (Οριστικό)

Όλες οι διαλέξεις του μαθήματος "Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ", τόσο της Τρίτης όσο και της Τετάρτης θα διεξάγονται στην Αίθουσα 31.


Η ανακοίνωση αναρτήθηκε στον ιστότοπο του μαθήματος!

http://environ.chemeng.ntua.gr/elearnin ... aspx?t=192
People wishing to analyze nature without using mathematics just settle for a reduced understanding.