Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

11
KiritoShu έγραψε:Στο κομμάτι της εξέτασης με ανοικτά βιβλία, επιτρέπονται και προσωπικές σημειώσεις (λέω μπας και στην περιγραφή του μαθήματος αναφέρονται ως σημειώσεις αυτά που έχουν ανεβασμένα στο ίντερνετ)?
Αν δεν κάνω λάθος πέρσι επιτρέπονταν...
Why is a raven like a writing desk?

Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

16
Ερώτηση:Έχω το βιβλίο του κ.Ασημακόπουλου(Μεταφορά θερμότητας και μάζας) και ψάχνω τους πίνακες για τη μεταφορά μάζας σε μη μόνιμη κατάσταση(συγκέντρωση συναρτήσει του αδιάστατου χρόνου....κλπ).
Στη σελίδα 682 και εξής υπάρχουν οι πίνακες για τη μεταφορά θερμότητας...Ξέρετε μήπως που είναι οι αντίστοιχοι για τη μεταφορά μάζας;
:help:
Μήπως εγώ δεν τους βλέπω κάπου..;;; :razz:

Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

17
Δεν υπάρχουν διαφορετικοί πίνακες για μεταφορά μάζας σε μη μόνιμη κατάσταση. Χρησιμοποιείς αυτούς για μεταφορά θερμότητας απλά στην θέση των αδιάστατων αριθμών χρησιμοποιείς τους αντίστοιχους για την μάζα. Η αντιστοίχηση αυτή βρίσκεται στη σελίδα 600, Πίνακας 21.1 του βιβλίου.

Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

18
Έχουν αναφερθεί στο μάθημα τα πλεονεκτήματα της ενδοδαπέδιας θέρμανσης?
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

19
KiritoShu έγραψε:Έχουν αναφερθεί στο μάθημα τα πλεονεκτήματα της ενδοδαπέδιας θέρμανσης?
χμμμ....ομοιογενής θέρμανση σε ολόκληρο τον χώρο εφόσον τα ζεστά ρεύματα αέρα κινούνται προς τα πάνω...??

Re: [5ο] Φαινόμενα Μεταφοράς ΙΙ (2014-15)

20
2 ερωτήσεις θεωρίας που είναι απαντημένες στις διαλέξεις αλλά χωρίς περαιτέρω επεξήγηση με θέμα τα πτερύγια.

1)Δύο κυλινδρικά πτερύγια είναι όμοια με μόνη διαφορά ότι η διάμετρος του ενός είναι διπλάσια της διαμέτρου του άλλου. Για ποιο από τα δύο θα είναι μεγαλύτερη α)η αποτελεσματικότητα β) η απόδοση. Εξηγήστε.


2)Δύο επιφάνειες πτερυγίων είναι όμοιες, με μόνη διαφορά ότι ο συντελεστής συναγωγής του ενός είναι διπλάσιος από του άλλου. Για ποιο από τα δύο θα είναι μεγαλύτερη α)η αποτελεσματικότητα β) η απόδοση. Εξηγήστε.