Κατ'αρχας δεν είμαι από τους "αδικημένους" του Σεπτεμβρίου. Μετά το πέρας του τρίτου έτος δεν ξαναέπιασα ούτε για πλάκα στα χέρια μου τα μαθήματα των φυσικών διεργασιών. Δεν μπήκα στον κόπο να ξαναπαίξω στη φαρσοκομωδία αυτού του μαθήματος που απογειώνεται με το να μπαίνουν σχεδόν ίδια θέματα στην επαναληπτική, όσο και αν ενδεχομένως να συμφέρει την πλειοψηφία των φοιτητών.. Επίσης δεν μπορώ να πω ότι ανήκω στους αδικημένους, με την άποψη ότι κλαίγομαι για αυτό που πήρα, καθώς αναλόγως με τη δυσκολία του γραπτου και στα δύο εξάμηνα και την τροποποιημένη t^2, μετατοπισμένη συσσωμη προς τα δεξιά κατανομη που έγινε στο τέλος, θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος απο τη βαθμολογία και θα ήμουν πλεονέκτης αν πήγαινα να δώσω βελτίωσω και παραπονιόμουν στο τέλος επειδή δε βελτίωσα...
Επίσης όταν δόθηκε το υπολογιστικό πέρσι, δεν υπήρχε μόνο μία διαθέσιμη βαθμολογία. Υποτίθεται ότι το πιο "περίπλοκο" σενάριο θα έπαιρνε 2 μονάδες και μετά θα κατανέμονταν οι υπόλοιπες βαθμολογίες ανάλογα. (όπως νομίζω με άριστα το 2 ήταν και τη χρονιά πριν από μας..) Αντ'αυτού, όσοι το έκαναν πήραν μία μονάδα.. Καλό θα ήταν να ξεκινάμε με ορισμένα δεδομένα και με αυτά να πορευόμαστε. Αν το ήξερα ότι θα κατέληγε έτσι, θα έκανα και εγώ την αρπακόλλα μου τελευταία στιγμή όπως οι υπόλοιποι και δε θα είχα φάει τόσες ώρες από τη ζωή μου πάνω από το excel... Από ό,τι πηρε το αυτί μου κάτι ανάλογο έγινε και στα ΜΦΔ ΙΙ, όπου αοι ασκήσεις θα μετρουσαν +2, και τελικά μέτρησαν +1 (για αυτό δε βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά το άκουσα από έμπιστα άτομα)
Σαφώς και στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις όσα περισσότερα μπορείς κάθε χρόνου, ανεξάρτητα από το αν οι διδάσκοντες μπορούνε, αλλά από ένα σημείο και μετά κουράζεσαι σε αυτή σχολή να ψάχνεσαι για το κάθε τι μόνος σου, επειδή δυστυχώς ένα μεγάλο ποσοστό των διδασκόντων, ή δεν προσπαθεί ή έχει γνωστική ανεπάρκεια (γιατί σε μερικά μαθήματα, οι καθηγητές όσο και αν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε, είναι ανεπαρκείς και λίγοι). Καλό είναι να μπορείς να πάρεις ένα έναυσμα από το μάθημα για να ψάξεις μόνος σου, και όχι να τρως 2 ώρες σπίτι για να καταφέρεις να πάρεις πρέφα τι υποτίθεται οτι διδάχθηκες σε μισή ώρα και μετά να προσπαθήσεις να βρεις βιβλιογραφία το συγκεκριμένο ώστε να καταφέρεις να κατανοήσεις.. Επίσης, σχετικά με την ανεπάρκεια, όταν σου λέει στο μάθημα ο/η άλλος/η όταν όταν ένα ρεύμα αέρα περνώντας από έναν εναλλάκτη για να θερμανθεί χάνει υγρασία, ή ότι περνώντας από συμπιεστεί αλλάζει η μαζική παροχή, και μάλιστα την ίδια μερα και τα δύο αυτά μαργαριτάρια μαζί, νομίζω ότι υπάρχει χοντρό πρόβλημα. Και αν τολμήσεις να κάνεις απορία, παίρνει απάντηση του στυλ "αυτό έπρεπε να το ξέρεις", ενώ το άτομο που διδάσκει δεν ξέρει άλλα βασικά πράγματα.
Τέλος, η άγνοια δε θεωρείται σε καμία περίπτωση καινοτομία ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΟΒΑΡΟ ΚΟΣΜΟ. Στην Ελλάδα, και δει στο ΕΜΠ με όσα έχουμε δει, δυστυχώς βραβεύεται και με το παραπάνω....
Αυτά...
Υ.Γ.1 Αυτό ειναι το κύκνειο κράξιμο για το συγκεκριμένο "μάθημα". Δεν ξαναασχολούμαι. Πέρασε ανεπιστρεπτί. Αν ξαναπώ κάτι στο μέλλον, κάντε μου ομαδικά ρεπορτ!!!
Υ.Γ.2 Ορισμένα από τα προαναφερθέντα όπως π.χ. η τελευταία πρόταση, επεκτείονται και σε άλλα άτομα/μαθήματα
Y.Γ.3 Είθε με το νέο έτος να αλλάξουν ορισμένα πράγματα.. Προς θεου, δε θα μπουν οι γνώσεις στο κεφάλι ορισμένων διδασκόντων, απλά μπορούν να έχουν διαβάσει πριν πάνε να κάνουν "διάλεξη"...
Υ.Γ.4 "Το ξέρατε ότι και ο Πάπας είναι χημικός μηχανικός;" Όχι, γιατί απλά δεν είναι.. Χημικός είναι ο άνθρωπος
επέλεξε σωστά όταν έπρεπε και δεν έγινε κοντόφθαλμος μηχανικός