Re: Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού (2012-13)

17
agnostikism έγραψε:Θα αναρτηθεί από τον κο Βουτσά σύντομα
Και για του λόγου το αληθές
Η εξεταστέα ύλη του μαθήματος περιέχεται στα παρακάτω:
- Κεφάλαιο 1, Παράγραφοι 1-4, 1-5 και 1-6 (Α. Θ. Παπαϊωάννου, “Μηχανική των Ρευστών", Tόμος ΙI, 2η έκδοση, Εκδόσεις Κοράλι, Αθήνα, 2002)
-Κεφάλαιο 4 (Α. Θ. Παπαϊωάννου, “Μηχανική των Ρευστών", Tόμος ΙI, 2η έκδοση, Εκδόσεις Κοράλι, Αθήνα, 2002)
-Κεφάλαιο 12 (Α.Θ. Παπαϊωάννου, Θερμοδυναμική: ΤΟΜΟΣ I, Αθήνα, 2007)
-Παράγραφος 2-9 και Κεφάλαιο 3 (Α.Θ. Παπαϊωάννου, Θερμοδυναμική: ΤΟΜΟΣ ΙI, Αθήνα, 2010)
- Ανηρτημένες σημειώσεις στην ιστοσελίδα του μαθήματος (Σημειώσεις - Διακίνηση Ρευστών)
- Ανηρτημένες σημειώσεις στην ιστοσελίδα του μαθήματος: ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΡΟΗΣ
"People don’t listen, they just wait for their turn to talk."
— Chuck Palahniuk

θεματα του σεπτεμβρίου

18
Για όσους ενδιαφέρονται.... τα θέματα του σεπτεμβρίου. Αν κάποιος μπορεί να τα λύσει, στείλτε και σε μένα...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.

ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΜΕ 2012-1013

19
Η εξέταση των ΣΜΕ θα γίνει με κλειστά βιβλία, καθώς θα μας δώσουν οι καθηγητές δικό τους τυπολόγιο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος madadayo την Παρ 01 Φεβ 2013, 3:26 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Μεταφορά στο κατάλληλο topic

Re: Στοιχεία Μηχανολογικού Εξοπλισμού (2012-13)

20
Καλησπέρα παιδιά! Να ρωτήσω κάτι όσον αφορά τα θέματα που ανέβασε παραπάνω η Βιταλίνα. H αύξηση κυλίνδρων σε βενζινομηχανή συνεπάγεται λιγότερους κραδασμούς ή περισσότερους? Επειδή δεν το αναφέρει πουθενά στα βιβλία που έχω. Η δική μου εντύπωση είναι ότι περισσότεροι κύλινδροι έχουν λιγότερους κραδασμούς λόγω απορρόφησής τους από τα ενδιάμεσα εξαρτήματα κομβία κτλ. Ας με διαφωτίσει κάποιος! ευχαριστώ εκ τω προτέρων!
In my glass coffin.
I'm waiting.
cron