Re: [5o] Ενόργανη Χημική Ανάλυση (ΦΜΑ) (2014-15)

51
Κυρίως ασκήσεις με μέθοδο προσθήκης και εσωτερικό πρότυπο και απλές εφαρμογές τύπων (νόμος bragg, Lambert-Beer κλπ)
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5o] Ενόργανη Χημική Ανάλυση (ΦΜΑ) (2014-15)

53
Οδηγίες για τη γραπτή εξέταση, από το site της σχολής:

Η γραπτή εξέταση για το μάθημα της Ενόργανης Χημικής Ανάλυσης θα γίνει με ανoιχτά βιβλία και σημειώσεις. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τα κινητά, τα tablets και τα laptops. ΟΛΟΙ οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους ένα απλό κομπιουτεράκι. Από την εξεταστέα ύλη εξαιρούνται τα: NMR, SEM Φθορισμός και Φωταύγεια.
(x)
Why is a raven like a writing desk?

Re: [5o] Ενόργανη Χημική Ανάλυση (ΦΜΑ) (2014-15)

55
Να σε δω να κουβαλάς σταθερό υπολογιστή στην 28 και να τον συνδέεις κάπου και μετά κάνω ό,τι θες :P
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [5o] Ενόργανη Χημική Ανάλυση (ΦΜΑ) (2014-15)

60
Καλησπέρα γνωρίζει κανείς πως λύνεται το β) ερωτήμα από την παρακάτω άσκηση? Είναι από τις διαφάνειες του κύριο Τσόπελα στην υγρή χρωματογραφία.

Μελετάται ο διαχωρισμός σαλικυλικού οξέος (pKa= 3.0),ακετυλοσαλικυλικού οξέος (pKa= 3.5) και παρακεταμόλης (pKa=10.0) με χρωματογραφία αντιστρόφου φάσεως (C18) και κινητή φάση ρυθμιστικό διάλυμα pH 6.0 με 10% MeOH. Ποια θα είναι η επίπτωση στους χρόνους έκλουσης των 3 ενώσεων εάν:
α) Προστεθεί στην κινητή φάση (C8H17)4NBr.
β) Μεταβληθεί το pH της κινητής φάσης σε 3.5
γ) Αυξηθεί η περιεκτικότητα της MeOH στην κινητή φάση σε 20%