Λοιπόν.. Ήταν εξάμηνο που άποψη μαθημάτων είχε προοπτικές στα χαρτιά αλλά στην πράξη είχε προβληματάκια...
Ας ξεκινήσουμε από θετικά
ΦΜΑ: Η (πολύ) ευχάριστη έκπληξη του εξαμήνου. Η αλήθεια είναι ότι από τους μεγαλύτερους υπήρχε το κλίμα "δεν αξίζει να το παρακολουθήσεις", "είναι βαρετό", "ό,τι χρειαστείς θα το μάθεις στα εργαστήρια" κλπ κλπ.
Όμως, δε νομίζω ότι ήταν καθόλου έτσι. Και οι δύο διδάσκοντες ήταν καταρτισμένοι, είχαν όρεξη να βοηθήσουν, το μάθημα είχε οργάνωση και τα εργαστήρια έρχονταν και "κούμπωναν" με αυτά που λέγονταν στις διαλέξεις. Επίσης το γεγονός ότι η εξέταση ήταν με ανοιχτά βιβλία, οδήγησε το μάθημα στο να μην ήταν οργανολογία όπως είχα ακούσει από τους παλαιότερους, αλλά περισσότερο για να ξέρεις τι πρέπει να αναλύσεις πού και πώς και τα θέματα στο τέλος ήταν αρκετά "έξυπνα". Δεν κατάφερα να καταλάβω γιατί είχαμε καταλήξει να είμαστε 5 ατομα στο ένα τμήμα και 20 στο άλλο. Ίσως το αρνητικό του να ήταν ότι η ύλη ήταν αρκετά μεγάλη.
Βιολογία: Η άλλη ευχάριστη έκπληξη του εξαμήνου. Ικανοποιητική δουλειά και από τους τρεις διδάσκοντες. Μακριά από τη στείρα παπαγαλία της Βιολογίας που διέπει όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης
Στα ούτε κρύο ούτε ζέστη
Προχωρημένα Θέματα Κατάλυσης: Το περίμενα λίγο πιο advanced λόγω τίτλου. Τουλάχιστον είχε ενδιαφέρον η εργασία (Βέβαια σε αυτό το εξάμηνο, τα επιλογής ήταν πάρε το ένα και βάρα το άλλο, άρα δεν μπορώ να πω ότι θα μπορούσα να είχα κάνει κάποια καλύτερη επιλογή)
Και τώρα στα αρνητικά:
Φαινόμενα ΙΙ: Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να το παρακουλουθήσω... Δε λέω οργανωμένο κλπ, αλλά οι διαλέξεις παραήταν αργές για τα γούστα μου. Επίσης βλέποντας την κατανομή του μαθήματος στο τέλος, ίσως η μάζα "αδικήθηκε" σε σχέση με τη θερμότητα. Επίσης ούτε με το εργαστήριο μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα..
Ηλεκτροτεχνία: Χωρίς σκοπό θα έλεγα αυτό το μάθημα. Επίσης μπορεί να είναι στο πρόγραμμα σπουδών για επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά δε νομίζω ότι το να εφαρμόζουμε ένα Thevenin και ένα Norton μπορεί να εξασφαλίσει ουσιαστικές γνώσεις που θα τα δικαιολογήσουν κιόλας
ΜΦΔ Ι: Έχω βγάλει αρκετές φορές χολή για αυτό το μάθημα.. Θα αρκεστώ στο ότι ήταν το πιο ανοργάνωτο μάθημα από άποψη θεωρίας (τα εργαστήρια πάλι καλά ήταν μια χαρά). Δηλαδή ακόμα και η εργασία του σχεδιασμού του Ξηραντήρα άλλαξε 800 φορές μες το εξάμηνο το ποσοστό που θα συμμετέχει στη βαθμολογία... Κρίμα.. Πραγματικά Κρίμα..
Αυτά.. Πάντως προς το παρόν το 6ο εξάμηνο φαίνεται να είναι πολύ καλύτερο από το το 5ο...