Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Φαινόμενα Μεταφοράς II
Σύνολο ψήφων: 22 (28%)
Ενόργανη Χημική Ανάλυση (ΦMA)
Σύνολο ψήφων: 19 (24%)
Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι
Σύνολο ψήφων: 18 (23%)
Αρχές Κυτταρικής Βιολογίας και Βιοχημείας
Σύνολο ψήφων: 14 (18%)
Ηλεκτροτεχνία
Σύνολο ψήφων: 7 (9%)
Σύνολο ψήφων: 80

Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

1
Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο; Καλύτερο από τα προηγούμενα; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε; Ποιες οι "ευχάριστες" και οι "δυσάρεστες" στιγμές του εξαμήνου;

Τώρα που τελείωσε η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 5 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

2
Απο τα χειρότερα της σχολής και όχι λόγω των μαθημάτων που υπήρχαν σε αυτό, αλλά λόγω του τρόπου που πραγματοποιήθηκαν αυτά. Δε γίνεται να τρέχεις να προλάβεις να τελειώσεις την ύλη μέσα σε 2 βδομάδες ενώ όλο το υπόλοιπο εξάμηνο κωλοβάραγες :whistle: Λίγο οι απεργίες των ΜΜΜ, λίγο οι καταλήψεις την χάσαμε τη μπάλα με τα εργαστήρια, αλλά και με τις διαλεξεις :tomato: Ελπίζω το νέο εξάμηνο να είναι πιο οργανωμένο και πιο ελκυστικό απο το προηγούμενο!

Άλλες απόψεις? Υπάρχει κάποιος που να λάτρεψε το 5ο εξάμηνο? :razz:
"I went numb when I learned to see..."

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

3
θα συμφωνήσω με τη Φωτεινή...με όλα όσα έγιναν χάσαμε τη μπάλα.. :? μια δεν είχε ΜΜΜ, μια καταλήψεις- συνελεύσεις, μια στο εργαστήριο δεν μπορούσαμε να έρθουμε όλοι..οπότε δεν ξέραμε τι γίνεται τελικά και αν κάθεσαι και πολύ άντε να στρωθείς να διαβάσεις..προσωπική μου άποψη πάντα!! :D τα μαθήματα τώρα, μια χαρά ήταν..αν εξαιρέσεις τις συνεχόμενες εργασίες ΦΜΑ που έπεσαν..και κάποια μαθήματα που προσωπικά δε ''συμπάθησα''..μακάρι όμως το επόμενο εξάμηνο να μην συμβούν τα παραπάνω, γιατί πιστεύω ότι η επαφή με τη σχολή βοηθά!!! :oops: αυτά για το εξάμηνο και τα μαθήματα σε αυτό!η εξεταστική τώρα είναι άλλο θέμα..οπότε..αυτάααα.. 8-)

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

4
Λοιπόν.. Ήταν εξάμηνο που άποψη μαθημάτων είχε προοπτικές στα χαρτιά αλλά στην πράξη είχε προβληματάκια...

Ας ξεκινήσουμε από θετικά

ΦΜΑ: Η (πολύ) ευχάριστη έκπληξη του εξαμήνου. Η αλήθεια είναι ότι από τους μεγαλύτερους υπήρχε το κλίμα "δεν αξίζει να το παρακολουθήσεις", "είναι βαρετό", "ό,τι χρειαστείς θα το μάθεις στα εργαστήρια" κλπ κλπ.
Όμως, δε νομίζω ότι ήταν καθόλου έτσι. Και οι δύο διδάσκοντες ήταν καταρτισμένοι, είχαν όρεξη να βοηθήσουν, το μάθημα είχε οργάνωση και τα εργαστήρια έρχονταν και "κούμπωναν" με αυτά που λέγονταν στις διαλέξεις. Επίσης το γεγονός ότι η εξέταση ήταν με ανοιχτά βιβλία, οδήγησε το μάθημα στο να μην ήταν οργανολογία όπως είχα ακούσει από τους παλαιότερους, αλλά περισσότερο για να ξέρεις τι πρέπει να αναλύσεις πού και πώς και τα θέματα στο τέλος ήταν αρκετά "έξυπνα". Δεν κατάφερα να καταλάβω γιατί είχαμε καταλήξει να είμαστε 5 ατομα στο ένα τμήμα και 20 στο άλλο. Ίσως το αρνητικό του να ήταν ότι η ύλη ήταν αρκετά μεγάλη.

Βιολογία: Η άλλη ευχάριστη έκπληξη του εξαμήνου. Ικανοποιητική δουλειά και από τους τρεις διδάσκοντες. Μακριά από τη στείρα παπαγαλία της Βιολογίας που διέπει όλες τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης :P

Στα ούτε κρύο ούτε ζέστη

Προχωρημένα Θέματα Κατάλυσης: Το περίμενα λίγο πιο advanced λόγω τίτλου. Τουλάχιστον είχε ενδιαφέρον η εργασία (Βέβαια σε αυτό το εξάμηνο, τα επιλογής ήταν πάρε το ένα και βάρα το άλλο, άρα δεν μπορώ να πω ότι θα μπορούσα να είχα κάνει κάποια καλύτερη επιλογή)

Και τώρα στα αρνητικά:

Φαινόμενα ΙΙ: Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να το παρακουλουθήσω... Δε λέω οργανωμένο κλπ, αλλά οι διαλέξεις παραήταν αργές για τα γούστα μου. Επίσης βλέποντας την κατανομή του μαθήματος στο τέλος, ίσως η μάζα "αδικήθηκε" σε σχέση με τη θερμότητα. Επίσης ούτε με το εργαστήριο μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα..

Ηλεκτροτεχνία: Χωρίς σκοπό θα έλεγα αυτό το μάθημα. Επίσης μπορεί να είναι στο πρόγραμμα σπουδών για επαγγελματικά δικαιώματα, αλλά δε νομίζω ότι το να εφαρμόζουμε ένα Thevenin και ένα Norton μπορεί να εξασφαλίσει ουσιαστικές γνώσεις που θα τα δικαιολογήσουν κιόλας

ΜΦΔ Ι: Έχω βγάλει αρκετές φορές χολή για αυτό το μάθημα.. Θα αρκεστώ στο ότι ήταν το πιο ανοργάνωτο μάθημα από άποψη θεωρίας (τα εργαστήρια πάλι καλά ήταν μια χαρά). Δηλαδή ακόμα και η εργασία του σχεδιασμού του Ξηραντήρα άλλαξε 800 φορές μες το εξάμηνο το ποσοστό που θα συμμετέχει στη βαθμολογία... Κρίμα.. Πραγματικά Κρίμα..


Αυτά.. Πάντως προς το παρόν το 6ο εξάμηνο φαίνεται να είναι πολύ καλύτερο από το το 5ο...
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

7
Φετος λοιπον με εξαιρεση τα ΜΦΔ 1, τα οποια παρα την αλλαγη του διδασκοντα αντιπροσωπευονται επαξια απο τα σχολια των παλιοτερων συναδελφων (με μονη διαφορα τα σαφως ευκολοτερα θεματα), δεν υπηρχαν καποια "ασχημα" μαθηματα.

Οι παραδοσεις στα φαινομενα μεταφορας ηταν αρκετα αδιαφορες αλλα τουλαχιστον στα πρωτα κεφαλαια κατανοητες. Τα τελευταια κεφαλαια της συναγωγης και της μεταφορας μαζας εγιναν σε υπερβολικα γρηγορες χαοτικες παραδοσεις που αμφιβαλλω αν ειχαν καποια εκπαιδευτικη αξια. Παντως προκειται για ενα ενδιαφερον αντικειμενο που παρουσιαζεται αρκετα κατανοητα μεσα απο τα διαφορα σχετικα συγγραμματα, οποτε προσφερεται για ατομικη μελετη. Τα εργαστηρια ηταν αρκετα ωραια, και προσεφεραν μια ευνοητη οπτικοποιηση των φαινομενων. Ηταν πιο πολυ μια προεκταση για την κατανοηση του μαθηματος καθως ηταν αρκετα ευκολα και οι υπευθυνοι του εργαστηριου παντα συνεργασιμοι.

Η βιολογια-βιοχημεια ηταν ενα αρκετα ενδιαφερον μαθημα που πιστευω οτι παραδοθηκε σωστα απο ολους τους διδασκοντες (με εξαιρεση καποιες εμμονες του κ.Κεκου που κουραζαν). Βεβαια ακομα δεν καταλαβα γιατι στη μεση του τριωρου αλλαζαμε αιθουσες εμεις και οχι οι καθηγητες. Επισης πολυ βοηθητικη η δυνατοτητα να περαστει το μαθημα με προοδους.

Τα ΦΜΑ ηταν αρτια εκτελεσμενα, τουλαχιστον απο τον κ.Τσοπελα που παρακολουθησα, και μου αφησε πολυ θετικες εντυπωσεις η εξεταση πανω σε επιστημονικα αρθρα που εγινε αντι της 2ης σειρας ασκησεων. Υπηρχε ενδιαφερον και προσπαθεια απο την πλευρα των διδασκοντων και αυτο ηταν εμφανες. Τα εργαστηρια ηταν αρκετα επιμορφωτικα και ειχαν μεγαλη συναφεια με το μαθημα. Υπηρξε βεβαια προβλημα λογω του "υπερπληθυσμου" του ετους μας που οδηγησε σε τερατωδεις ομαδες 8 ατομων.

Η ηλεκτροτεχνια δεν φανταζομαι οτι χρειαζεται σχολια, ενα μαθημα τυπου τεχνικη μηχανικη με την διαφορα οτι οι διδασκοντες ηταν αρκετα πιο συνειδητοποιημενοι και εδειξαν οση κατανοηση μπορουσαν προκειμενου να καλυφθει η απαιτουμενη υλη και παραλληλα να ειναι δυνατο να περαστει το μαθημα με μια τυπικη μελετη στην εξεταστικη.

Επιλογης πηρα την διαβρωση και προστασια μεταλλων. Λογω της πολυ μικρης συμμετοχης το μαθημα ειχε χαρακτηρα συζητησης και η διδασκουσα το κρατουσε σε πολυ ελευθερα πλαισια, κατι που το εκανε αρκετα ενδιαφερον και αναζωογονητικο και προσεφερε αρκετες γνωσεις παρα τον περιορισμενο χρονο. Η εξεταση βασιζοταν πιο πολυ σε οσα ειχαν ειπωθει στο μαθημα και δεν παρουσιαζε ιδιαιτερες δυσκολιες.

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

8
Spoiler: show
Antonyd έγραψε:
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους :P
Χαχαχα, πολύ ωραίο ποστ :clap: . Εμένα πάντως μου άρεσε το συγκεκριμένο εξάμηνο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geoste την Κυρ 19 Φεβ 2017, 3:06 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: Πώς σας φάνηκε το 5ο εξάμηνο;

9
Αρχίζεις και βλέπεις πιο εξειδικευμένους κλάδους της Χημικής Μηχανικής. Αναμενόμενο κάποια μαθήματα να σού αρέσουν και κάποια να μην σού αρέσουν. Πάντως, υπάρχει ένας σημαντικός βαθμός δυσκολίας.
Μηχανική Φυσικών Διεργασιών Ι:
Θεωρία: Σαν αντικείμενο είναι πολύ πολύ πολύ ενδιαφέρον. Η διδασκαλία του κ. Μαρούλη όμως είναι ένας γρίφος, κυριολεκτικά. Πολλή φιλοσοφία σε βάρος της διδασκαλίας. Πρέπει να το γουστάρεις πολύ και να έχεις πολύ μεράκι για να κερδίσεις πράγματα από τις διαλέξεις. Άσχετα από το αντικείμενο του μαθήματος, σε μερικά μαθήματα λέει κάποιες ΠΟΛΥ χρήσιμες πληροφορίες και κόλπα σχετικά με το excel. Πολύ χρονοβόρα, αλλά και πολύ ευχάριστη η προαιρετική εργασία σε excel.
Εργαστήριο: 6 ασκήσεις οι οποίες ποικίλουν. Είτε απλές και εύκολες, είτε χρονοβόρες, είτε με αυξημένο βαθμό δυσκολίας, είτε υπερβολικά μεγάλες, είτε εντελώς ασαφείς. Βρείτε δυνατή ομάδα, με μέλη που έχουν διάθεση να βγάλουν όγκο δουλειάς.
Φαινόμενα μεταφοράς ΙΙ (Μεταφορά Θερμότητας και Μάζας):
Θεωρία: Πολύ ενδιαφέρον μάθημα και από τους 2 διδάσκοντες. Αυξημένος βαθμός δυσκολίας στα θέματα, πρέπει να έχεις κατανοήσει πολύ καλά την θεωρία, γιατί μπορεί να πέσει κάποια περίπτωση η οποία δεν έχει διερευνηθεί στις σημειώσεις, αλλά πρέπει να είσαι ικανός να το κάνεις μόνος σου με τις γνώσεις σου.
Εργαστήριο: Άσχετο με τη θεωρία, θυμίζει υπολογιστικές μεθόδους 4ου εξαμήνου. Πραγματοποιούνται 2 pclab. Μια καλή εργασία βοηθά στον τελικό βαθμό του μαθήματος (μην βασιστείς μόνο στο γραπτό αν θες καλό βαθμό, το εργαστήριο σώζει).
Ηλεκτρομηχανολογικός Εξοπλισμός Διεργασιών:
Ηλεκτρικά: Μικρή ύλη, απλό μάθημα, αρκεί να κατανοηθούν πλήρως κάποια στοιχεία θεωρίας. Έχει στοιχεία από Φυσική ΙΙ και Φυσική Λυκείου. Ευχάριστο μάθημα.
Υδραυλικά: Αρκεί η επίλυση των σειρών ασκήσεων και η επίλυση μερικών παλιών θεμάτων για να κατανοηθεί το μεγαλύτερο κομμάτι της ύλης, αν όχι όλο.
Αρχές Κυτταρικής Βιολογίας και Βιοχημείας:
Θεωρία, Τόπακας: Θέλει καλή παρακολούθηση ή υπερβολικά καλό διάβασμα του βιβλίου. Διαλέγεις και παίρνεις. Εμένα προσωπικά μού αρέσει πολύ ο τρόπος που τα εξηγεί, αλλά πρέπει να είσαι ξεκούραστος και 100% προσηλωμένος για να μπορέσεις να κερδίσεις πράγματα από την διάλεξη. Εύκολα μπορείς να πατώσεις στο γραπτό.
Θεωρία, Δέτση: Μικρή ύλη, συγκεκριμένα πράγματα, συγκεκριμένα θέματα, εύκολη κατανόηση, ευχάριστο μάθημα.
Θεωρία, Κέκος: Δεν παρακολουθούσα. Με ένα πέρασμα της ύλης μπορείς να γράψεις σχετικά καλό βαθμό, αλλά άριστα μόνο με καλή παρακολούθηση ή καλό διάβασμα του βιβλίου.
Επιστήμη και Τεχνική των Υλικών:
Θεωρία: Παρακολούθησα μόνο μερικές διαλέξεις του κ. Ζουμπουλάκη. Δεν μού κίνησαν το ενδιαφέρον οι υπόλοιποι διδάσκοντες, με συνέπεια να μην πηγαίνω για καλό βαθμό στις εξετάσεις.
Εργαστήριο: Ευχάριστο εργαστήριο, απλές αναφορές, αλλά θέλει καλό διάβασμα γιατί στις εξετάσεις δίνεις και ερωτήσεις από την ύλη του εργαστηρίου.
Επιλεγμένα Θέματα Βιοοργανικής Χημείας και Χημείας Φυσικών Προϊόντων (επιλογής):
Θεωρία, Χαμηλάκης: 2 φυλλάδια με απλές έννοιες. Τις μαθαίνεις και γράφεις.
Θεωρία, Δέτση: Δεν παρακολουθούσα. Έχει κάποιες απλές θεωρητικές έννοιες και ασκήσεις με ανάλυση φασμάτων (βλ. ΦΜΑ).
Εργαστήριο: Ευχάριστο, χαλαρό. Το έτος 2019-20, νομίζω δεν συνεισέφερε στον βαθμό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trenooo_00 την Κυρ 04 Οκτ 2020, 3:42 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.