Re: Οικονομικά του forum
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Φεβ 2017, 12:48 pm
Αγαπητοί συμφορουμίτες,
Πολλές φορές αντλείτε βοήθεια από το φόρουμ (σημειώσεις, παλιά θέματα, κ.α.) ή συμμετέχετε στις συζητήσεις σοβαρά, ενίοτε και για πλάκα. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει μερικές φορές αν δεν είχατε την επιλογή αυτή... Ωστόσο υπάρχουν και ελάχιστες φορές που η κοινότητα ζητά την ανταπόκρισή σας για να παραμείνει βιώσιμη.
Το φόρουμ έχει σταθερά έξοδα αλλά όχι και έσοδα (πέρσι μάλιστα δε συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσό για να καλυφθούν τα έξοδα). Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή τα έξοδα ανέρχονται σε 201.61€ τα οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ.
Για να συντηρηθεί η κοινότητα θα μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον οργανισμό (ακόμα και στη Σχολή) ή να βρούμε πόρους από διαφημίσεις. Ωστόσο θεωρούμε ότι η ανεξαρτησία και η ποιότητα της κοινότητας είναι πολύ σημαντικές για να ανατρέξουμε σε τέτοια μέσα χρηματοδότησης. Ζητούμε λοιπόν τη δική σας συνεισφορά όσο μικρή και αν είναι για να καλυφθούν τα έξοδα (αποκλειστικά και μόνο αυτά), ώστε να συντηρηθεί η κοινότητα όπως είναι και να συνεχίσει να βελτιώνεται.
Τέλος υπογραμμίζω πως τα μέλη της συντονιστικής ομάδας δεν έχουμε κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος από τη λειτουργία του φόρουμ, αντιθέτως βγαίνουμε "ζημιωμένοι" από άποψη χρόνου και δυνάμεων. Έχουμε μόνο την ηθική ικανοποίηση ότι βοηθάμε να μένει ζωντανή μία κοινότητα στην οποία οι φοιτητές μοιράζονται απόψεις και γνώσεις. Στη φιλοσοφία αυτή, δε θα θέλαμε να αναγκαστούμε να φτάσουμε σε ακραία μέτρα που θα περιλαμβάνουν το κλείσιμο της κοινότητας, αν αυτή δεν καταστεί βιώσιμη από τα μέλη της. Τα έξοδα είναι σχετικά λίγα, αλλά είναι ένα σημαντικό ποσό αν το επωμίζεται ένα μόνο άτομο και αποτελεί εξάρτηση για αυτό.
Αν θέλετε να συνεισφέρετε οικονομικά, μπορείτε να στείλτε μήνυμα σε εμένα ή σε κάποιον άλλο από τους συντονιστές. Μπορείτε επίσης να συνεισφέρετε μέσω PayPal.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να συνδράμετε μέσω PayPal μικρό μέρος του ποσού "θα χαθεί" λόγω των τραπεζικών διαδικασιών
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθυνθείτε στην συντονιστική ομάδα του φόρουμ, με ένα ομαδικό μήνυμα.
Ευχαριστούμε.
Εκ μέρους της συντονιστικής ομάδας,
Πολλές φορές αντλείτε βοήθεια από το φόρουμ (σημειώσεις, παλιά θέματα, κ.α.) ή συμμετέχετε στις συζητήσεις σοβαρά, ενίοτε και για πλάκα. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει μερικές φορές αν δεν είχατε την επιλογή αυτή... Ωστόσο υπάρχουν και ελάχιστες φορές που η κοινότητα ζητά την ανταπόκρισή σας για να παραμείνει βιώσιμη.
Το φόρουμ έχει σταθερά έξοδα αλλά όχι και έσοδα (πέρσι μάλιστα δε συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσό για να καλυφθούν τα έξοδα). Συγκεκριμένα αυτή τη στιγμή τα έξοδα ανέρχονται σε 201.61€ τα οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά εδώ.
Για να συντηρηθεί η κοινότητα θα μπορούσαμε να απευθυνθούμε σε κάποιον οργανισμό (ακόμα και στη Σχολή) ή να βρούμε πόρους από διαφημίσεις. Ωστόσο θεωρούμε ότι η ανεξαρτησία και η ποιότητα της κοινότητας είναι πολύ σημαντικές για να ανατρέξουμε σε τέτοια μέσα χρηματοδότησης. Ζητούμε λοιπόν τη δική σας συνεισφορά όσο μικρή και αν είναι για να καλυφθούν τα έξοδα (αποκλειστικά και μόνο αυτά), ώστε να συντηρηθεί η κοινότητα όπως είναι και να συνεχίσει να βελτιώνεται.
Τέλος υπογραμμίζω πως τα μέλη της συντονιστικής ομάδας δεν έχουμε κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος από τη λειτουργία του φόρουμ, αντιθέτως βγαίνουμε "ζημιωμένοι" από άποψη χρόνου και δυνάμεων. Έχουμε μόνο την ηθική ικανοποίηση ότι βοηθάμε να μένει ζωντανή μία κοινότητα στην οποία οι φοιτητές μοιράζονται απόψεις και γνώσεις. Στη φιλοσοφία αυτή, δε θα θέλαμε να αναγκαστούμε να φτάσουμε σε ακραία μέτρα που θα περιλαμβάνουν το κλείσιμο της κοινότητας, αν αυτή δεν καταστεί βιώσιμη από τα μέλη της. Τα έξοδα είναι σχετικά λίγα, αλλά είναι ένα σημαντικό ποσό αν το επωμίζεται ένα μόνο άτομο και αποτελεί εξάρτηση για αυτό.
Αν θέλετε να συνεισφέρετε οικονομικά, μπορείτε να στείλτε μήνυμα σε εμένα ή σε κάποιον άλλο από τους συντονιστές. Μπορείτε επίσης να συνεισφέρετε μέσω PayPal.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να συνδράμετε μέσω PayPal μικρό μέρος του ποσού "θα χαθεί" λόγω των τραπεζικών διαδικασιών
Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να απευθυνθείτε στην συντονιστική ομάδα του φόρουμ, με ένα ομαδικό μήνυμα.
Ευχαριστούμε.
Εκ μέρους της συντονιστικής ομάδας,