Βασικά σκεφτείτε το εξής:
1. Πηγαίνοντάς τον πολύ μακριά τον βγάζεις από την περιοχή του και γενικώς την περιοχή που θέλει να δουλέψει (θα βρει πιο εύκολα πελάτες κτλ). Αν εσύ τον πάρεις από το κέντρο και τον πας στις ερημιές (για να τον αποπλανήσεις

), θα πρέπει να κάνει μετά πολύ δρόμο για να ξαναβρεί πελάτες. Δηλαδή ξοδεύει πετρέλαιο χωρίς να κερδίζει κάτι.
2. Δεν έχει σχέση μόνο ο χρόνος αλλά και η ταχύτητα. Τα αυτοκίνητα αποδίδουν περισσότερο σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών του κινητήρα, υποθέτω σχετικά υψηλό. Αν ο άλλος σιγά σιγά στην κίνηση καίει περισσότερο.
Πάντως αντιλαμβάνομαι γιατί ο κόσμος στην Αθήνα αποφεύγει τα ταξί... (πέρα από τη μεγάλη πιθανότητα να πέσεις σε άκρως εκνευριστικό ταξιτζή) Μια φορά είχε ένας φίλος (ονόματα δε λέμε σπίτια δεν κλείνουμε

) την ιδέα να μας κεράσει μπυρίτσες Κυριακή βράδυ στο Φάληρο. Μένω κοντά στην Πολυτεχνειούπολη... Μετρό γιοκ μετά, αυτός θα γύριζε με αυτοκίνητο (έμενε κοντά) καθώς και ο άλλος φίλος που ήταν μαζί. Δεν είχα ιδέα πόσο θα κοστίσει η διαδρομή με το ταξί, μετρό δεν υπήρχε κοντά. Ευτυχώς με γύρισε αυτός σπίτι (να 'ναι καλά το παιδί). Σημειώνω ότι κάναμε περίπου μια ώρα και στη διαδρομή σταματήσαμε σε βενζινάδικο.... Η Αθήνα είναι τεράστια!
(Στο Ηράκλειο όποτε έχω πάρει ταξί ποτέ δεν έχει πάει πάνω από την ελάχιστη χρέωση)