Re: Otaku-συζήτηση 11 από madadayo Overspark έγραψε:Τότε ας ξεκινήσει η συζήτηση με ένα anime κοντινό και με το επάγγελμα μας... (If you ask me) Kαι of course το brotherhood είναι κλάσεις ανώτερο από την πρώτη εκδοχή του anime. επειδή αυτό είναι το original!!! δηλαδή η μεταφορά σε animation του original manga... στο άλλο -αν κ για αποκλίνον αρκετά καλό- έκαναν τόσες μα τόσες δολοφονίες! Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 3:26 pm
Re: Otaku-συζήτηση 12 από Michalis3 Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει πολλά anime, τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον. Το τελευταίο που είδα (σε λιγότερο από δύο μέρες όλα τα επεισόδια, 37 στο σύνολο) ήταν το εξαιρετικό Death Note. ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 3:50 pm
Re: Otaku-συζήτηση 13 από KiritoShu Το δικό μου τοπ 10 από άνιμε είναι το εξής 10. One Piece (φοβερό και τρομερό, όμως, ο Eichiro Oda πρέπει να πάρει απόφαση ότι δεν τραβάει άλλο και φοβαμαι ότι το τέλος θα είναι μεγάλη ξενερα) 9.Bleach (απλά έπρεπε να είχε σταματήσει ότι ξεμπερδεψαν με τον Aizen) 8. Monster (ως μάνγκα ίσως να το έβαζα και νούμερο 1 αλλά ως άνιμε εχανε) 7.Fairy Tail (αναμένω τη συνέχεια) 6. Yugioh GX (μιλάω καθαρά για την τρίτη σεζόν. Ήταν ώριμη και με σενάριο. Ασχετο που μετά την πήρε το 4kids και τη σκότωσε εν ψυχρω ) 5. FMA Brotherhood (εκφραστηκα σε προηγούμενο ποστ) 4. Clannad After Story (ιεροσυλία ότι πάει πανω από FMA αλλά έχουμε και συναισθήματα) 3. Code Geass (Suzaku Kururugi ftw) 2. Death Note (χάνει την πρωτιά γιατί κάνει κοιλιά σε κάποιο σημείο) 1. Guilty Crown (Οι περισσότεροι το κράζουν, το κόψανε απότομα ΟΜΩΣ το επεισόδιο 19 απλά συμπληρώνει όλες τις ατέλειες και θεωρώ την πορεία Ouma Shu ολοκληρωμένη) Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 3:59 pm
Re: Otaku-συζήτηση 14 από Overspark Ο Fairy Tail, εξαιρετικό ! @Kiritoshu, θα σε προέτρεπα να ξεκινούσες το manga, αν δεν το έχεις ήδη κάνει δηλαδή... Chemical Engineers are the present day's Alchemists. ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 4:03 pm
Re: Otaku-συζήτηση 15 από KiritoShu Το έχω σκεφτεί.. δεν ξέρω.. και με το attack on titan έτσι έκανα και τελικα το παρατησα... Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 4:08 pm
Re: Otaku-συζήτηση 16 από Overspark Πρώτα δεν σου αρέσει το star wars, και μετά παρατάς το attack on titan ?!?!?!? OH MONDIEU ! Chemical Engineers are the present day's Alchemists. ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 4:14 pm
Re: Otaku-συζήτηση 17 από KiritoShu Κοίτα το attack on Titan έχει τρομερή πλοκή και την έχει αναδείξει το άνιμε.. Στο μάνγκα υπάρχει ένα θέμα.. Είναι σα να έχεις πάρει ένα τρομερό στορι και wait for it να έχεις βάλει να το ζωγραφίσει πεντάχρονο... το artwork του μανγκα απλα σου λέει "μη με διαβάσεις" Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το. Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το. Άλλωστε η ζωή συνεχίζει. Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 4:17 pm
Re: Otaku-συζήτηση 18 από Overspark Ναι, όντως το artwork είναι απαράδεκτο. Μερικές φορές μάλιστα είχα φτάσει να μπερδεύω τους χαρακτήρες στις σκηνές λόγω του ελλιπούς artwork του manga. Αλλά η πλοκή και οι ανατροπές (κυρίως) που υπάρχουν σε αυτή τη σειρά αντισταθμίζουν και με το παραπάνω αυτό το αρνητικό. Chemical Engineers are the present day's Alchemists. ΠαράθεσηΚυρ 17 Νοέμ 2013, 4:24 pm
Re: Otaku-συζήτηση 19 από Xgal KiritoShu έγραψε:Το δικό μου τοπ 10 από άνιμε είναι το εξής 10. One Piece (φοβερό και τρομερό, όμως, ο Eichiro Oda πρέπει να πάρει απόφαση ότι δεν τραβάει άλλο και φοβαμαι ότι το τέλος θα είναι μεγάλη ξενερα) 9.Bleach (απλά έπρεπε να είχε σταματήσει ότι ξεμπερδεψαν με τον Aizen) 8. Monster (ως μάνγκα ίσως να το έβαζα και νούμερο 1 αλλά ως άνιμε εχανε) 7.Fairy Tail (αναμένω τη συνέχεια) 6. Yugioh GX (μιλάω καθαρά για την τρίτη σεζόν. Ήταν ώριμη και με σενάριο. Ασχετο που μετά την πήρε το 4kids και τη σκότωσε εν ψυχρω ) 5. FMA Brotherhood (εκφραστηκα σε προηγούμενο ποστ) 4. Clannad After Story (ιεροσυλία ότι πάει πανω από FMA αλλά έχουμε και συναισθήματα) 3. Code Geass (Suzaku Kururugi ftw) 2. Death Note (χάνει την πρωτιά γιατί κάνει κοιλιά σε κάποιο σημείο) 1. Guilty Crown (Οι περισσότεροι το κράζουν, το κόψανε απότομα ΟΜΩΣ το επεισόδιο 19 απλά συμπληρώνει όλες τις ατέλειες και θεωρώ την πορεία Ouma Shu ολοκληρωμένη) Το Bleach ήταν όντως λίγο μάπα αλλά το στήριζε η ωραία μουσικη που είχε. Για το Yugioh GX συμφωνώ ότι ήταν πολύ γαμάτο αλλά δε μου άρεσε η 3η σεζόν..Μόνο η 1η και 2η. Τον Suzaku τον μισώ τελείως.. Lelouch φορ δε γουίν! ΠαράθεσηΔευ 18 Νοέμ 2013, 12:43 am
Re: Otaku-συζήτηση 20 από DionisisB Το yugi με τα μηχανάκια είχε αρκετά ώριμο plot. Αν και είχε μηχανάκια. ΠαράθεσηΔευ 18 Νοέμ 2013, 1:02 am