Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικού

1
Ας συγκεντρώνουμε εδώ προβλήματα που παρατηρούμε ότι προκύπτουν στην πράξη, λόγω της διαθεσιμότητας του διοικητικού προσωπικού στη σχολή μας. Ταυτόχρονα, όποιος θέλει μπορεί να προτείνει ενδεχόμενες λύσεις για αυτά. Σκοπός είναι σε λίγο καιρό να μαζευτούν όλα αυτά και να δούμε ως σχολή πού βρισκόμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε, πού ακριβώς έχουμε πρόβλημα, αλλά και να προβληθεί στην κοινωνία ποια ακριβώς είναι η πραγματική έκταση του προβλήματος.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει απεργία, άρα υποτίθεται ότι ζούμε το πιο ζόρικο κοντινό σενάριο. Ας προσπαθήσουμε να διακρίνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν λόγω απομάκρυνσης προσωπικού, όχι λόγω απεργίας. Η απεργία προφανώς δημιουργεί προβλήματα, αλλά αυτό είναι το μέσο πίεσής της.

edit: φυσικά δεν σημαίνει τίποτα το να γραφτεί κάτι εδώ, απλώς από ότι καταλαβαίνω, διαβάζουν αρκετοί άνθρωποι της σχολής αυτά που γράφονται εδώ.

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

2
Καλησπέρα,

παρόλο που δεν είναι ουσιαστικά πρόβλημα της σχολής αλλά του ΕΜΠ γενικότερα θα ήθελα να παραθέσω την σημερινή μου εμπειρία.
Γενικά τυχαίνει να είμαι από τους λίγους(ίσως) που διαθέτουν αυτοκίνητο οπότε η πρόσβαση μου στη σχολή είναι σχετικά ανώδυνη. Ωστόσο καθώς πήγαινα σχολή σήμερα παρατήρησα πώς ουσιαστικά ο μόνος τρόπος να φτάσεις στο ΕΜΠ εάν δεν έχεις αυτοκίνητο είναι είτε μέσω 140 και περπάτημα για αρκετά μέτρα(μην πω χιλιόμετρο(α)) μέχρι πύλη Κατεχάκη + την όποια απόσταση για την αντίστοιχη σχολή είτε μέσω 608 με αντίστοιχο περπάτημα...Γενικά το θεωρώ απαράδεκτο να υπάρχει τόσο κακή πρόσβαση στο ΕΜΠ και να υπάρχει η απαίτηση οι φοιτητές να είναι στα μαθήματα τους...είναι ιδιαίτερα αντίξοο.

Επιπλέον θα ήθελα να παραθέσω και το πρόβλημα για αυτούς που διαθέτουν αυτοκίνητα ότι κατά τις ώρες αιχμής η μία πύλη που είναι ανοιχτή επιβαρύνεται σημαντικά και ουσιαστικά επικρατεί κομφούζιο δεδομένου ότι η λωρίδα κόβεται στη μέση για να εξυπηρετήσει και αυτούς που εισέρχονται και αυτούς που εξέρχονται με αποτέλεσμα σήμερα να κάνω κανά 10λεπτο για να βγω από το πολυτεχνείο...

Πιθανές(προσωρινές και το τονίζω) λύσεις:
α) εγώ προσωπικά διατίθεμαι να εξυπηρετώ όσο μπορώ κάποια άτομα μέσω car pooling
b) να συζητηθεί με τους διοικητικούς μήπως ανοίξει και η δεύτερη λωρίδα της πύλης τουλάχιστον τις ώρες αιχμής
C'est en faisant n'importe quoi,
qu'on devient n'importe qui

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

3
Αναφέρω μερικά
-Λόγω μη λειτουργίας της γραμματείας,δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης βεβαίωσης σπουδών,αναλυτικής βαθμολογίας κτλ(που σε μερικούς χρειάζονται ακόμα και για την αναβολή της στρατολόγησης).
Επίσης,δε μπορεί να δηλωθεί η πρακτική,να περαστούν οι βαθμοί κτλ κτλ.
Λύση:Για έκτακτα θέματα,διαβάστε εδώ κι εδώ
-Κάποια εργαστήρια δεν έχουν προσωπικό(για παράδειγμα αυτό του Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών αδυνατεί να ξεκινήσει λόγω αυτού του προβλήματος). Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις που καλό θα ήταν να τις αναφέρετε αν γνωρίζετε κάτι.
Λύση:Για το εργαστήριο ΣΧΒ,ενδέχεται υποψήφιοι διδάκτορες να καλύψουν τα κενά του προσωπικού προσωρινά
-Το τυπογραφείο του ΕΜΠ αδυνατεί να εκτυπώσει καθώς δεν υπάρχει χαρτί και λόγω της απεργίας δεν υπάρχει κάποιος να κάνει την παραγγελία(αυτό ισχύει με το βιβλίο στο μάθημα Υγιεινή & Ασφάλεια Εγκαταστάσεων αλλά θαρρώ πως η κατάσταση είναι η ίδια και με τα άλλα συγγράμματα...)
Λύση:Δεν ξέρω ακριβώς τη διαδικασία,οπότε δε μπορώ να σκεφτώ κάτι...
-Αν δεν κάνω λάθος,δεν υπάρχει προσωπικό υπεύθυνο για το service του pc-lab.Αυτό δεν είναι άμεσο πρόβλημα,αλλά μπορεί να γίνει.
Λύση:?
Spoiler: show
Δεν ξέρω αν στη κατηγορία των προβλημάτων λόγω της διαθεσιμότητας υπάγεται η έλλειψη φυλάκων,καθαριστριών κτλ.
Φαντάζομαι πως υπάρχουν και άλλα προβλήματα που δεν ανέφερα,τα οποία καλείται ο καθένας σας να αναφέρει...
Αν έχω κάνει κάποιο λάθος,παρακαλώ διορθώστε με,ευχαριστώ!
"People don’t listen, they just wait for their turn to talk."
— Chuck Palahniuk

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

4
@keiner:
Στον Σχεδιασμό Χημικών Βιομηχανιών συμμετέχουν γενικώς και υποψήφιοι διδάκτορες, αλλά συμμετέχουν και ΙΔΑΧ. (μόνο ως διευκρίνιση) Οι ΥΔ δεν είναι φετινή προσθήκη, ωστόσο ο σύλλογός τους έχει αποφασίσει αποχή από το επικουρικό έργο όσο διαρκεί η απεργία.
Το προσωπικό του pc lab αποτελείται από δύο ΕΤΕΠ (δεν έχουν αποφασίσει απεργία νομίζω) και τρεις ΙΔΑΧ (ο σύλλογός τους απεργεί). Από ότι ξέρω αυτή τη στιγμή οι ΕΤΕΠ μπορούν να αντιμετωπίσουν τεχνικά προβλήματα και το pc-lab λειτουργεί.

Έγιναν καθόλου εργαστήρια αυτές τις μέρες;
Προβλήματα που έχω στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή έχουν να κάνουν με την απεργία, οπότε δεν νομίζω ότι αν τα ανέφερα θα βοηθούσε κάπου, καθώς μπορούν να επιλυθούν αργότερα.

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

5
ΝΤΡΟΠΗ στους διδάσκοντες των Υλικών Κορμού που μέσα σε όλη αυτή τη κατάσταση προσπαθούν να δημιουργήσουν πρόβλημα. Σήμερα, μάθαμε ότι οι ομάδες στα εργαστήρια θα πάνε αλφαβητικά, ΛΑΘΟΣ από όλες τις σκοπιές, από το ότι κάποια παιδιά του εξαμήνου ενδέχεται να μην παρακολουθήσουν το εργαστήριο και να αφήσουν ξεκρεμμαστη την υπόλοιπη ομάδα, και το ότι σε ένα απαιτητικότατο εξάμηνο μήπως θες να δουλεύεις με άτομα που ξέρεις και όχι randomly? ΔΕΝ υπάρχει κάποιος να τα γράψει λέει, και του λέμε θα το κάνουμε εμείς, αλλά όχι δεν δέχονται.. στα καύσιμα πως γίνεται δηλαδή? Μάλλον τόσα χρόνια η δήλωση των εργαστηριών που απλά γράφαμε σε μια κόλλα χαρτί τα ονόματα ήταν πιο σύνθετο από ότι φαινόταν :rant: :rant: Φυσικά όταν πας στη καθηγήτρια και τους το πεις προφανώς με άσχημο τόνο και τους πεις ''ντροπή σας'', όταν δεν θα έχουν τι άλλο να πουν σε σπρώχνουν για να σε πετάξουν έξω από το γραφείο τους..ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ είναι λογικό κοσμήτορας και πρόεδρος τομέα να μας λένε ότι έχουμε δίκιο, να πάνε να τους το λένε και αυτοί τον χαβά τους!
Η καλύτερη διαφήμιση για τα ΥΛΙΚΑ..
Spoiler: show
ΕΜΠ: EKANEΣ Μ@#%Α ΠΛΗΡΩΝΕ
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

7
Σήμερα ενημερώθηκα οτι στη κατεύθυνση των υλικών θα γίνει μια προσπάθεια να βρεθούν παλιά βιβλία ειδάλλως θα ανέβει pdf με το σύγγραμα. Παρεμπιπτόντως πρέπει να χουμε 2013.
Θα χορέψετε ...

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

8
Θα ήθελα να επισημάνω κάτι, το οποίο μου φαίνεται αυτονόητο.
1) Πως προκαλεί η διαθεσιμότητα του προσωπικού την έλλειψη των βιβλίων;;
2) Επίσης πως προκαλεί η διαθεσιμότητα του προσωπικού την καταφανή έλλειψη κοινής λογικής στα εργαστήρια των υλικών;! Σε τι έγγυται αλήθεια η αδυναμία τους να ορίσουν έναν φοιτητή για να καταγράψει σε ένα απλό χαρτί τις ομάδες των παιδιών; Με συγχωρείτε για το θάρρος μου, αλλά αν δεν απατώμαι στα περισσότερα εργαστήρια που έχω κάνει μέχρι σήμερα (πχ. ΜΦΔ Ι, ΙΙ, ΦΜΑ κλπ κλπ) η διαδικασία αυτή γίνεται αυτόματα, με ένα απλό χαρτί κολλημένο έξω από τα εργαστήρια, όπου όλοι σημειώναμε τις ομάδες, είτε με τη βοήθεια ενός ή περισσοτέρων φοιτητών. Αυτό από αρχαιοτάτων χρόνων, δεν αποτελεί προσωρινή λύση ή φετινή πατέντα. Ίσως βέβαια το ΕΜΠ απέκτησε ανάγκη ξαφνικά από ένα άτομο πλήρους απασχόλησης για να φέρει σε πέρας αυτό το δύσκολο έργο. Υπηρετικό προσωπικό με πτυχίο μηχανικού και phD.

Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας. Η υποκρισία με την οποία οι καθηγητές του τομέα των υλικών επιμένουν να δημιουργούν προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν υποβαθμίζει την προσπάθεια που γίνεται αυτή τη στιγμή να καταγραφούν οι πραγματικές ελλείψεις και τα κενά στη σχολή μας. Υπάρχουν εργαστήρια που πραγματικά αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Αναρωτιέμαι αλήθεια ποια απώτερα συμφέροντα εξυπηρετεί αυτό το χάος και η στοχευμένη ταλαιπωρία των φοιτητών που προκαλείται;

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

9
ανναμαριατσακ έγραψε:Θα ήθελα να επισημάνω κάτι, το οποίο μου φαίνεται αυτονόητο.
1) Πως προκαλεί η διαθεσιμότητα του προσωπικού την έλλειψη των βιβλίων;;)
2) Επίσης πως προκαλεί η διαθεσιμότητα του προσωπικού την καταφανή έλλειψη κοινής λογικής στα εργαστήρια των υλικών;! Σε τι έγγυται αλήθεια η αδυναμία τους να ορίσουν έναν φοιτητή για να καταγράψει σε ένα απλό χαρτί τις ομάδες των παιδιών; Με συγχωρείτε για το θάρρος μου, αλλά αν δεν απατώμαι στα περισσότερα εργαστήρια που έχω κάνει μέχρι σήμερα (πχ. ΜΦΔ Ι, ΙΙ, ΦΜΑ κλπ κλπ) η διαδικασία αυτή γίνεται αυτόματα, με ένα απλό χαρτί κολλημένο έξω από τα εργαστήρια, όπου όλοι σημειώναμε τις ομάδες, είτε με τη βοήθεια ενός ή περισσοτέρων φοιτητών. Αυτό από αρχαιοτάτων χρόνων, δεν αποτελεί προσωρινή λύση ή φετινή πατέντα. Ίσως βέβαια το ΕΜΠ απέκτησε ανάγκη ξαφνικά από ένα άτομο πλήρους απασχόλησης για να φέρει σε πέρας αυτό το δύσκολο έργο. Υπηρετικό προσωπικό με πτυχίο μηχανικού και phD.

Μην υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας. Η υποκρισία με την οποία οι καθηγητές του τομέα των υλικών επιμένουν να δημιουργούν προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν υποβαθμίζει την προσπάθεια που γίνεται αυτή τη στιγμή να καταγραφούν οι πραγματικές ελλείψεις και τα κενά στη σχολή μας. Υπάρχουν εργαστήρια που πραγματικά αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Αναρωτιέμαι αλήθεια ποια απώτερα συμφέροντα εξυπηρετεί αυτό το χάος και η στοχευμένη ταλαιπωρία των φοιτητών που προκαλείται;
Έχεις βάλει και bold...
1. Το Θωμαϊδιο είναι ένα βιβλιοπωλείο άρα έχει εργαζόμενους που με όσα γίνονται θα απολυθούν και θα μείνουν ελάχιστοι. Ποιός θα σου δώσει τα βιβλία σου (σε σένα και τους υπόλοιπους φοιτητές του Πολυτεχνείου που τα προμηθευονται απο εκεί)?
Επίσης, εκτυπώνει και κάνει την βιβλιοδεσία των συγγραμμάτων κάθε χρόνο και καινούρια βελτιστοποιημένη έκδοση (με τις αλλαγές των καθηγητών και της επικαιρότητας). Κάθε χρόνο καινούρια παρτίδα για τους νέους φοιτητές, για όλα τα εξάμηνα και για τις περισσότερες σχολές. Τα μηχανήματα θέλουν χειριστές. Θα απολυθούν και αυτοί μαζί με τους φύλακες αυτού του κτιρίου και όλου του Πολυτεχνείου.
, άρα μπάτε σκύλοι αλέστε...

Ελπίζω να κάλυψα την πρώτη απορία σου.

2. Έχεις δίκιο. Αυτή τη δουλειά με τη λίστα την κάνει και ο φοιτητής. Το πείραμα όμως θα στο κάνει μάλλον κάποιος ΙΔΑΧ. Ίσως να σας το κάνουν επίτηδες όλο αυτό οι καθηγητές για να σας προειδεάσουν για το γεγονός ότι φέτος θα κάνετε 4 αντί για 8 πειράματα με όσους ΥΔ εχουν και όσους ΙΔΑΧ περισσέψαν...αν δεν το κάνουν γιατί είναι κακιασμένοι και θέλουν να σας εκδικηθούν.
この危うげな世界さえ
越えてゆけると 信じるだけ
あなたと

Re: Προβλήματα που προκύπτουν από τη διαθεσιμότητα προσωπικο

10
MaHaHoU, έχεις δίκιο ως προς το πρώτο θέμα. Ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Είχα συνδέσει στο μυαλό μου το απολυμένο/ σε διαθεσιμότητα προσωπικό στη σχολή μας, κυρίως με τις ελλείψεις στη γραμματεία και στα εργαστήρια. Αυτή είναι μια επιπλέον πτυχή του θέματος, και σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

Ωστόσο, αυτό που συμβαίνει στο εργαστήριο των υλικών αυτή τη στιγμή συνοψίζει την επιτομή της γελοιότητας. Υποστηρίζοντας πως η έλλειψη του προσωπικού τους αναγκάζει να τοποθετήσουν τις ομάδες αλφαβητικά, δημιουργούν ένα στοχευμένο πλασματικό προβλήμα. Γνωρίζω από πρώτο χέρι πως μία ομάδα τουλάχιστον δέκα φοιτητών προσφέρθηκε σήμερα να καταγράψει τις ομάδες, όπως γίνεται πάντα.

Δεν χρειάζεται να μας προϊδεάσουν για τα πραγματικά προβλήματα, χρησιμοποιοώντας τέτοια μέσα. Τα πραγματικά προβλήματα, εξάλλου δεν θα κρυφτούν τόσο εύκολα, ώστε να χρειάζεται να επιστρατευτούν νέα, πλασματικά στη θέση τους. Με συχωρείς, αλλά δεν είμαι τόσο αθώα για να πιστέψω ότι πρόκειται για απλή κακία.