Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 1 από madadayo Η Σχολή Χημικών Μηχανικών ενημερώθηκε ότι χθες, 12-12-2012, ομάδα φοιτητών παρεμπόδισε τη διδασκαλία μαθήματος από Μέλος ΔΕΠ της Σχολής. Πρόκειται για απαράδεκτη ενέργεια, που θίγει την ακαδημαϊκά «ιερή» σχέση Διδάσκοντα - Διδασκόμενου, η οποία αποτελεί τη βάση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Η Σχολή καταδικάζει την ενέργεια αυτή, και δηλώνει έτοιμη να λάβει μέτρα για την εξασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της στις σημερινές δύσκολες συνθήκες, όταν - μεταξύ άλλων προβλημάτων - η απώλεια διδακτικών ωρών βρίσκεται σε οριακό επίπεδο. Σημειώνουμε μάλιστα ότι ένα από τα αντικείμενα του συγκεκριμένου μαθήματος που παρεμποδίστηκε ήταν ο προγραμματισμός μαθημάτων αναπλήρωσης, προκειμένου να περιοριστούν οι αρνητικές αυτές επιπτώσεις για τους φοιτητές. Από ανακοίνωση του προέδρου. Ξέρει κανείς τπτ? όπως βλέπω την ανακοίνωση μου ακούγεται πολύ άσχημο? αλλά μήπως υπάρχει και η άλλη πλευρά? ποα η άποψή σας επί του θέματος? Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 11:19 am
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 2 από alex madadayo έγραψε:Ξέρει κανείς τπτ? όπως βλέπω την ανακοίνωση μου ακούγεται πολύ άσχημο? αλλά μήπως υπάρχει και η άλλη πλευρά? ποα η άποψή σας επί του θέματος? Από ό,τι ξέρω έγινε χθες στο μάθημα της Οικονομίας του 1ου εξαμήνου με θύμα την κα. Διακουλάκη. Τώρα βρε madadayo, ποια μπορεί να είναι η "άλλη πλευρά"; Η χρήση οποιασδήποτε μορφής βίας είναι απαράδεκτη... ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 12:03 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 3 από madadayo εγώ είμαι κατά της κίνησης αυτής... όπως και να το κάνεις, η παρεμπόδιση του οποιουδήποτε πράγματος με βία ή χωρίς, θεωρώ ότι είναι απαράδεκτη. προφανώς όμως κάποιοι άλλοι το θεωρούν σκόπιμο. θα ήθελα να δω με τι σκοπιά μπορεί να αντιμετωπίσει κανείς μία τετοια κίνηση... Hatred is Blind, Rage carries you Away... and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught... One is All and All is One ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 12:06 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 4 από alex Όποιος θέλει μπορεί να ψάξει site "αγωνιστικής" παράταξης και να δει το σκεπτικό του να υπάρξουν "μαζικές διαδικασίες και παραστάσεις διαμαρτυρίας" ενάντια στα συμβούλια διοίκησης (κι από ό,τι δείχνει και η ιστορία και εναντίον των μελών αυτών (?)...). Για να "καταλάβουν, όσοι κάνανε την επιλογή να βάλουν πλάτες σε αυτό το έκτρωμα ότι είναι ανεπιθύμητοι από την πολυτεχνειακή κοινότητα"... ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 12:22 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 5 από fotinit17 Γελοίες και φασιστικές μέθοδοι! "I went numb when I learned to see..." ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 12:27 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 6 από PeriklisP Καιρο περιμενα να χρησιμοποιησω αυτο το εικονιδιο! In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move. -The Hitchhiker's Guide to the galaxy ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 5:33 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 7 από Σοφια Με ποιόν τρόπο εξέφρασαν την αντίδρασή τους αυτή?? Θέλω να πω άρχισαν να πετάνε τίποτα, φώναζαν?? ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 6:32 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 8 από michalisfloyd παιδιά επειδή ήμουν παρόν, νομίζω αρκεί το να πω ότι εκτιλήχθηκαν σκηνές-φιάσκο, πράγματα που αν τα έβλεπε κανεις στο εξωτερικό θα νόμιζε ότι πρόκειται περί practical joke. είμαι πολύ απογοητευμένος με την κατάσταση, πραγματικά δεν έχουμε έλεος, και με θλίβει το ότι οι άνθρωποι που καθημερινά μιλούν για καταπάτιση του δημοκρατικού χαρακτήρα της παιδείας μας από τα νέα μέτρα, καταπατούν με τέτοιο φασιστικό τρόπο το δικαίομα μου για ΜΑΘΗΣΗ. where do we go from here? :/ ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 9:56 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 9 από 007 Πρωτοετήζ spotted! Καλή χώνεψη. Kuchiki Byakuya ΠαράθεσηΠέμ 13 Δεκ 2012, 10:39 pm
Re: Παρεμπόδιση εκπαιδευτικής διαδικασίας 10 από SPDamilos Παιδιά, ας μην στρουθοκαμηλίζουμε προκειμένου να φανούμε "αρεστοί" στον κόσμο. Η όποιας μορφής επιβολή είναι μη αποδεκτή, όχι μόνο στα πλαίσια ενός Πανεπιστημίου, αλλά στα πλαίσια της κοινωνίας. Καλό όμως θα ήταν να πάρουμε πλέον μία απόφαση. Απόφαση που θα αφορά την πολιτικοποίηση ή όχι των φοιτητών. Ο φοιτητής, δεδομένης της ηλικίας του, άνω των 18, έχει το δικαίωμα, και την υποχρέωση, της συμμετοχής του στα "κοινά"! Η απόφαση που πρέπει να πάρουμε όλοι, γιατί το κράτος, το Πανεπιστήμιο, η κοινωνία, είμαστε εμείς και όχι οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποί μας, είναι αν θέλουμε φοιτητές με τη λογική του μαθητή (απλά διαβάζω για να περάσω τα μαθήματα) ή φοιτητές που είναι ενήλικες, να παίρνουν αποφάσεις χωρίς να φοβούνται να εκφραστούν ή να κρύβονται πίσω από τρίτους και να δρουν ως αυτόβουλα μέλη μίας κοινωνίας. Δηλαδή φοιτητές που εκτός από το να μαθαίνουν, να διαβάζουν, να εκπονούν εργασίες και να δίνουν εξετάσεις, να εξασκούν, επίσης, και την ιδιότητα του ενεργού μέλους της κοινωνίας. Φυσικά, οι συζητήσες αυτού του επιπέδου μένουν πάντα στο θεωρητικό υπόβαθρο, κρυμμένες πίσω από κομματικές ή άλλες παρατάξεις και διαπληκτισμούς και χάνουν το νόημά τους, καθώς πάντα υπάρχει το άγχος του Ακαδημαϊκού Ημερολογίου. Το Πανεπιστήμιο πάντα ήταν και θα παραμείνει το καλύτερο μέρος ελέυθερης έκφρασης Ιδεών, Αντιλήψεων και Διαλόγου. Μία ιδιότητα του Πανεπιστημίου που πρέπει να διαφυλαχτεί ανέπαφη από τους ίδιους τους Φοιτητές, καθηγητές και πολίτες ολόκληρης της κοινωνίας. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχάσουμε ποτέ μία σημαντική αρχή του Πανεπιστημίου, ότι "οι ρυθμοί του Πανεπιστημίου ακολουθούν τους ρυθμούς της κοινωνίας", δηλαδή όταν η κοινωνία παρακμάζει, τον ίδιο ρυθμό θα ακολουθήσει και το Πανεπιστήμιο. Αλλά, το Πανεπιστήμιο θα είναι εκείνο που θα επαναφέρει την κοινωνία στην ακμή και στην άνθηση, μέσω των αποφοίτων που θα "παράγει". Δυστυχώς, στην κατάσταση που έχουμε φτάσει, κοινωνική, οικονομική, πολιτική, είμαστε υπαίτιοι όλοι μας και καλό θα ήταν να αποβάλλουμε την "ξύλινη" πολιτική γλώσσα της "καταδίκης" πράξεων, αλλά να δράσσουμε αντιπαράλληλα, να βρούμε τις αιτίες αυτών των πράξεων και να τις διορθώσουμε, όχι να δούμε τις αφορμές και τα αποτελέσματά τους και να τα "καταδικάσουμε". "When there's a will, there's a won't" ΠαράθεσηΠαρ 14 Δεκ 2012, 12:21 am