χμμ.,... αγγίζεις δύσκολες περιοχές...
έχω κάποιες θεωρίες επί του θέματος... αλλά δεν ξέρω αν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα!
1. Στην αρχή κάθε εξαμήνου ο καθένας μπαίνει δυναμικά..(τώρα θ' αρχίσω να διαβάζω... τώρα θα ασχοληθώ.. τώρα θα παρακολουθήσω...)
. στη συνέχεια.. όπως περνάνε οι εβδομάδες, ένα ποσοστό συνειδητοποιεί ότι όσο καλή θέληση και να το διακατέχει... το αμφιθέατρο δε συγκρίνεται με αραλίκι στο κυλικείο ή βολτούλα...
. ένα άλλο ποσοστό,
απογοητεύεται διότι άλλο ανέμενε είτε για τον καθηγητή είτε για την ύλη είτε για την κατάσταση του μαθήματος.
ένα τρίτο ποσοστό, απογοητεύεται γιατί δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του μαθήματος.
2. Κάποιοι... με όσο καλές διαθέσεις κι αν ξεκινούν..
καταβάλλονται από τα ωράρια της σχολής και από τις απαιτήσεις των εργασιών και των εργαστηρίων , ειδικότερα όταν υπάρχει η τάση συσσώρευσης αυτών σε μία συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
3. Τέλος, υπάρχει μία κατηγορία μαθημάτων για την οποία λειτουργούν καταλυτικά οι γνώμες των
μεγαλύτερων . Και με αυτό εννοώ:
- Είτε μαθήματα τα οποία θεωρούνται δύσκολα, οπότε πρέπει να τα παρακολουθήσεις από το επόμενο έτος ή στο πτυχίο
- Είτε τα μαθήματα θεωρούνται πολύ εύκολα οπότε είναι άσκοπο να χάνεις το χρόνο σου παρακολουθώντας ένα μάθημα που "σου σφύριξαν ότι μπαίνουν πανομοιότυπα θέματα" και "το περνάς εύκολα και με βαθμό".
Σημείωση: σε καμία περίπτωση δεν υπαινίσσομαι ότι συνηγορώ με αυτές τις απόψεις, απλά τις παραθέτω!