Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Re: On-line αξιολόγηση

11
Δεν είμαι εκτός θέματος...
Η συνολική οργάνωση, δομή, ποιότητα και διοίκηση των σπουδών μας είναι σοβαρότατα ζητήματα και αφορούν το σύνολο των μελών του συλλόγου. Συνεπώς η θα τα συζητάμε ανοιχτά και δημοκρατικά στα πλαίσια των διαδικασιών του συλλόγου και θα λαμβάνουμε δράσεις ή θα επιλέξουμε τον ατομικό δρόμο της γκρίνιας κα της μεμψιμοιρίας μέσω μιας απλής καταγραφής ενός απρόσωπου δελτίου αξιολόγησης όπου τους όρους και τα κριτήρια της αξιολόγησης τα θέτουν αυτοί (οι «αξιολογούμενοι») και όχι το φοιτητικό σώμα. Υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα στο εσωτερικό του πανεπιστημίου ….πρέπει να γίνει αντιληπτό αυτό. Άρα λογικό είναι να αξιολογούμε με διαφορετικά κριτήρια, με βάση τις ανάγκες μας δηλαδή …αυτά τα κριτήρια πρέπει να θέσουμε...

Re: On-line αξιολόγηση

12
@ligopalios:
Οκ, το καταλάβαμε, είσαι ενάντια στην online - αξιολόγηση. Όμως στο συγκεκριμένο topic δεν αναφέρουμε τι κατάφεραν οι Γ.Σ. αλλά πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε τον τρόπο αξιολόγησης στο πολυτεχνείο. Για αυτό ο MakisH (όπως και εγώ) σε θεωρεί εκτός θέματος. Εννοείται ότι η συνολική οργάνωση, δομή και ποιότητα των σπουδών μας είναι σοβαρότερα ζητήματα, αλλά σε αυτό το topic αναλύουμε την online αξιολόγηση. Ίσως μέσα απο αυτήν μπορέσουμε να βελτιώσουμε την ποιότητα των σπουδών μας που τη κατατάσσεις στα σοβαρά (και με το δίκιο σου) ζητήματα της σχολής.
"I went numb when I learned to see..."

Re: On-line αξιολόγηση

13
Φωτεινή ηρέμησε λίγο... Άσε να το συζητήσουμε το θέμα να δούμε γιατί διαφωνούμε. Μπορεί να θέλει να καταλήξει κάπου ο άνθρωπος... :)

Ligopalios σε είπα βιαστικό επειδή κάποια πράγματα που θεώρησες οτι δεν είχαν ειπωθεί είχαν ειπωθεί παραπάνω, άρα βιάστηκες να απαντήσεις πριν διαβάσεις όλη την (αρκετά εκτενή ευτυχώς ή δυστυχώς) συζήτηση.

Σε είπα επίσης off topic επειδή δεν καταλαβαίνω τα κεκτημένα που ανέφερες τι σχέση έχουν με την αξιολόγηση μαθημάτων και διδασκόντων.

Συμφωνώ οτι πρέπει οπωσδήποτε να είναι θέματα του φοιτητικού συλλόγου αυτά. Δυστυχώς όμως πολλά από αυτά δεν θίγονται ποτέ εκεί μέσα... Κάποια μάλιστα είναι και αρκετά ειδικά για να τεθούν σε ολόκληρη συνεδρίαση φοιτητικού συλλόγου. Σχετικά τώρα με την αξιοπιστία των συνελεύσεων θα ήθελα να πω κάποια πράγματα αλλά θα ανοίξω ειδικό θέμα κάποια στιγμή (όχι σήμερα).

Γκρίνια ακούγεται συνέχεια στις "παρεΐστικες" συζητήσεις, χωρίς να τις ακούει κανείς και χωρίς προφανώς να βγαίνει αποτέλεσμα. Ένας από τους λόγους που δημιουργήθηκε αυτή η σελίδα είναι για να καταγράφεται ακόμα και αυτή η γκρίνια και να μπορούν οι αρμόδιοι να ενημερώνονται οτι κάτι δεν πάει καλά.

Όρους στην αξιολόγηση μπορούμε κάλλιστα να θέσουμε εμείς. Αφού έχει τόση δύναμη ο φοιτητικός σύλλογος, ας συζητήσουμε το θέμα της αξιολόγησης μεταξύ μας αλλά και με τους αρμόδιους, ώστε να συμφωνήσουμε σε κοινά αποδεκτούς όρους. Σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να αποδυναμωθεί και αυτό το μέσο διαμαρτυρίας, αλλά δε νομίζω οτι δεν αξίζει να προσπαθήσουμε! Σαν ιδέα θέλω να πιστεύω οτι δεν είναι κακή... Ακόμα και το απρόσωπο μπορούμε να το βελτιώσουμε. Πρότεινα να γράφει ο καθένας τη γνώμη του για συγκεκριμένα θέματα και όχι να βάζει έναν ξερό βαθμό. Αυτό σίγουρα δεν έχει καμία απολύτως σημασία...

Αυτό με τα αντικρουόμενα συμφέροντα θα ήθελα να το αναπτύξεις... Ξαναλέω και εδώ οτι δεν πιστεύω οτι υπάρχουν "καλοί" και "κακοί", ούτε μπαμπούλες που θέλουν να μας πιουν το αίμα. Υπάρχουν σίγουρα κάποιοι που κοιτάνε μόνο την τσέπη τους, υπάρχουν σίγουρα πάρα πολλοί αδιάφοροι, υπάρχουν σίγουρα πολλοί θυμωμένοι (με αποτέλεσμα να ξεσπάνε σε κάποιους άλλους), αλλά δεν πιστεύω οτι κοιτάει ο ένας πώς θα βγάλει το μάτι του αλλουνού. Τουλάχιστον όχι μεταξύ φοιτητών και μεταξύ διδασκόντων και φοιτητών. Μεταξύ καθηγητών ίσως...

Re: On-line αξιολόγηση

14
Πόσα παράνομά και ανεξέλεγκτα project διεξάγονται στο ΕΜΠ που αποφέρουν μεγάλα κέρδη σε καθηγητές-σύμβουλους εταιριών εκμεταλλευόμενοι τον υλικοτεχκικό εξοπλισμο του πολυτεχνειού;

Πότε έγινε έρευνα με βάση τις κοινωνικές ανάγκες και όχι τα στενά διαπλεκόμενα συμφέροντα των επιχειρήσεων.

Πόσοι φοιτητές πληρώνουν νοικι σε "τρ'υπες" στου Ζωγράφου στα όρια της κερδοσκοπίας ενώ καποιοι επινοικιάζουν δωμάτεια στις εστίες;

Πόσοι φοιτητές αναγκάζονται να δουλεψουν και καθυστερούν τις σπουδές τους;

Πόσοι καθηγητές κάνουν διευκολύνσεις σε παιδιά των γνωστών παρατάξεών;

Μήπως ζολυμε σε έναν παράδεισο και δεν το ξέρω;

Re: On-line αξιολόγηση

15
Στα 1,2,3 εμπλέκονται άνθρωποι που απλώς κοιτάνε την παρτούκλα τους και την τσέπη τους. Δεν πιστεύω οτι απλώς θέλουν να πιουν το αίμα των φοιτητών...

Το 4 είναι θέμα φοιτητικής μέριμνας όπου έχουν κυρίως ευθύνη η πολιτεία και η πρυτανεία.

Ούτε στο 5 βλέπω κάποια στυγνή "κακία" και "επίθεση". Παρτούκλα κι εκεί...

Γενικώς, τα 1,2,3,4 δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τον σκοπό της αξιολόγησης μαθημάτων και διδασκόντων. Το 5 έχει, από τη στιγμή που αυτός που το κάνει διδάσκει στην αίθουσα. Μην σου πω μάλιστα οτι και σε αυτό που λες έχω προβλέψει και έχω προτείνει να γίνεται αξιολόγηση και για τον ανθρώπινο χαρακτήρα του καθενός. Έτσι αν γνωρίζεις για κάποιον κάτι τέτοιο, μπορείς να αναφέρεις κάτι και, εάν ακούγεται γενικώς κάτι τέτοιο, να γίνει κάποια έρευνα πάνω στο θέμα.

Δεν καταλαβαίνω γιατί ένα εργαλείο καταγραφής προβλημάτων πρέπει να είναι κακό... Δεν σου είπε κανείς "συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο και μην αντιδράς μέσω Φ.Σ."

Re: On-line αξιολόγηση

16
Μιλώντας με κάποιον κάπως περισσότερο σχετικό με το θέμα, διατύπωσε την άποψη οτι "ανώνυμη κριτική δεν έχει καμία αξία". Πώς το βλέπετε εσείς;

(Πάντως εγώ πρότεινα να υπάρχει τουλάχιστον η επιλογή περί ανωνυμίας ή μη... Βέβαια εκεί όλες οι θετικές κριτικές θα είναι επώνυμες και οι αρνητικές ανώνυμες... :P)

Re: On-line αξιολόγηση μαθημάτων

19
Ρώτησα στη γραμματεία και μου είπαν πως για αυτό το εξάμηνο θα εφαρμοστεί μονάχα πιλοτικά σε συγκεκριμένα μαθήματα και ότι από το επόμενο εξάμηνο κανονικά, σε όλα.
Αν έχω καταλάβει καλά, τα "κουπόνια" θα μοιράζονται στο μάθημα, χωρίς να ξέρω αν μπορείς να πάρεις και από τη γραμματεία αν δεν είσαι στο μάθημα την ώρα που τα μοιράζουν (θα ήταν καλό).
cron