Έχεις όντως δικαίωμα να κλείνεις τη σχολή με κατάληψη; οεο;
Δημοσιεύτηκε: Τετ 23 Οκτ 2019, 8:56 am
Λοιπόν αυτά που θα γράψω μάλλον θα πέσουν στον βρόντο, αλλά δε βαριέσαι ρε φίλε. Εφόσον όσοι είμαστε στη σχολή και δεν είμαστε προπτυχιακοί και απλά βρισκόμαστε προ τετελεσμένων γεγονότων γιατί 65 άτομα το αποφασίζουν, ας τοποθετηθώ εδώ.
Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Την περασμένη βδομάδα μια "πλειοψηφία" 65 ατόμων αποφάσισε πενταήμερο. Ένα πλαίσιο ψηφίστηκε από 65 άτομα τα οποία αποφάσισαν για 1000+ φοιτητές, πόσους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς, καμια 50ρια καθηγητές,, καμιά 60ριά διοικητικών υπαλλήλων, καμια 10ριά ατόμων που δουλεύουν στο κυλικείο, καμιά 10ρια καθαρίστριες καθώς και μεταδιδακτορικούς ερευνητές. Ώπα..... Ζυγίστε τα λιγο. Κάτι δεν πάει λίγο λάθος; Τόσοι άνθρωποι στη σχολή που δεν έχουν καν λόγο στα γεγονότα. Και μετά μιλάμε πλειοψηφία;
Ποιοι συνδράμουν σε αυτην την κατάσταση; Οι ομάδες που έχουν ένα μεριδιο ευθύνης είναι παραπάνω από 1 εδώ.
1. Οι φοιτητές που μένουν άπραγοι και αφήνουν τους άλλους να αποφασίζουν για αυτούς χωρίς αυτούς
2. Καθηγητές, διοικητικοί, κοσμητεία που δέχονται παθητικά την κατάσταση. Για αυτούς ο μισθός μια χαρά θα τρέξει, άρα γιατί να μην ανεχτούν την κατάσταση;
Ποιοί βγαίνουν ζημιωμένοι:
1. Οι ίδιοι οι φοιτητές, γιατι θα τρέχουν και δε θα φτάνουν. Το ζήτημα δεν είναι η εξεταστική. Είναι να αποκτήσουν ένα ισχυρό πτυχίο μέσα από μία ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία. Το πτυχίο δεν το καθορίζει ούτε το αν είμαστε εξισωμένοι με ΤΕΙ ούτε με κολλέγια. Ο εργοδότης θα πάρει αυτόν που θα του κάνει τη δουλειά σωστά και θα έχει και 5 γνώσεις.
2. Οι φοιτητές που κάνουν πειραματικές διπλωματικές και θέλουν να τελειώσουν. Πρέπει να βάλει ο άλλος πειράματα που έχουν τον παράγοντα του χρόνου μέσα και δυσκολεύονται να δουλέψουν υπο τέτοιους όρους. Έχει κανείς δικαίωμα να τους καθυστερήσει, να κρατήσει παραπάνω και να μην τελειώσουν να πάνε να βρουν καμιά δουλειά; Μάλλον όχι
3. Διδακτορικοί και ποστ ντοκ. Αφενός πάει η δουλειά τους πίσω, αφετέρου αν κάνουν επικουρικό έργο θα πρέπει να φτιάξουν και τα προγράμματα τους για να χώσουν τις αναπληρώσεις μετα.
4. Κυλικείο. Προκαλείται ζημία σε μία επιχείρηση. Σας φταίνε οι εργαζόμενοι εκεί; Δε νομίζω
Ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι από μία κατάληψη;
1. 8 χρόνια σε αυτό το ίδρυμα προσπαθώ να καταλάβω. Θα σου πουν για το 2012. Θα απαντήσω τι κερδίθηκε τότε ακριβως; Απλά λίγο μετά άλλαξε κυβέρνηση και καήγησε το νόμο Διαμαντοπούλου. Όσο πρόλαβε εφαρμόστηκε. Το 2013 δεν ήταν οι καταλήψεις των φοιτητών το μέτρο πίεσης αλλά ότι δε λειτουργούσε καμία διοικητική υπηρεσία. Πιο αποτελεσματικό θα ήταν μια κατάληψη στο υπουργείο παιδείας, λέω εγώ τώρα, παρά σε ένα κτίριο στου Ζωγράφου που δε νοιάζει κανέναν.
Τώρα για τις διεκδικίσεις που αναγράφονται στο πλαίσιο στις τελευταίες συνελεύσεις:
1. Επαναφορά του πολλαπλού συγγράμματος: Ας μην κοροϊδεύομαστε, στα περισσότερα μαθήματα ένα συγγραμμα παίρνουμε και απλά κοσμεί τη βιβλιοθήκη.
2. Παροχή των απαιτούμενων υλικών για διεξαγωγή εργασιών στην σχολή: Σε ποιο μάθημα χρειάζεται κάτι που δεν παρέχεται; Κάντε διαμαρτυρια στον κοσμητορα για κάτι τέτοιο αν όντως ισχύει
3. Να αποσυρθεί ο νόμος Γαβρόγλου, Διαμαντοπούλου κλπ: Δλδ και ποιο νόμο να κρατήσουμε; Της ζούγκλας;
4. Καταργηση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό: Οκ μας αφορά ως μελλοντικούς εργαζόμενους, αλλά δε νομίζω ότι έχει κανείς στη σχολή αυτή τις γνώσεις να προτείνει κάτι. Το απλά αντιτίθεμαι σε ένα νόμο χωρίς αντιπρόταση τι νόημα έχει;
5. Αύξηση του διδακτικού προσωπικού και των διοικητικών υπαλλήλων: Έχετε εικόνα του αριθμού, ειδικά των ΕΔΙΠ , της Σχολής μας συγκεκριμένα; Do the math again.
6. Αύξηση χρηματοδότησης αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό: Ωπα ρε. Και αν θέλει κάποιος ιδιώτης να συνεργαστεί και να δώσει λεφτα; Τι όχι εκεί; Χρήμα ιδιώτη τζιζ κακα; Το πανεπιστήμιο δεν πρέπει να εξαρτάται μόνο από το κράτος. Πρέπει να βρίσκει συνεργατες παντού έτσι ώστε να λειτουργεί και να εξελίσσεται πάντα.
7. Όχι στην εντατικοποιηση - αυταρχικοποίηση των σπουδων: Σε ενδιάμεσες εξετάσεις αν δε θέλετε δεν πάτε, δε σας υποχρεώνει κανείς. Επίσης όσες φορές προϋποθέτεται κάποια εργασία ή κάτι για να δώσεις ένα μάθημα, σχεδόν πάντα βοηθάει και βαθμολογικά και σε λίγοτερο φόρτο εργασίας διαβάσματος στην τελική εξέταση.
8. Όχι πιστώτικές μονάδες κλπ: Ναι... αν όλα τα υπόλοιπα πανεπιστήμια του κόσμου λειτουργούν έτσι, εμείς πώς θα προχωρήσουμε αν δεν δράσουμε ομοιως; Δλδ θα θες να πας για ένα μεταπτυχιακό εξω (ναι σε εσένα που φωνάζεις για δημόσια δωρεάν παιδεία αλλά θα σκάσεις 10000 λίρες στην Αγγλία για μεταπτυχιακό) πώς ακριβώς θα σε δεχτούν αν δεν έχεις το ίδιο σύστημα με αυτους;
9. Επανακατοχύρωση του ασύλου: Έχουμε 2019... Όχι απλά ο καθένας έχει ελευθερία λόγου παντού. Δλδ ποιος εμποδίζεται να εκφραστεί σε πανεπιστήμια και χρειάζεται νόμο.. Α ναι, όποιος δε συμφωνεί με ορισμένες ομάδες.
10. Τώρα για τα κατάργηση των ΜΑΤ, όχι μπαρες σε τρένα, Μείωση ωρών εργασίας, όχι στο ΝΑΤΟ , όχι στο να φοράμε το βρακί μας ανάποδα, ε δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι. Μπορείς να πας σε μία αντιστοιχη πορεία και να μην παίρνεις παραμάζωμα και όλους τους άλλους. Δε συμφωνείς; Όχι αλλά τι να κάνουμε.
Ξέρω δε σε έπεισα, αλλά ελπίζω ότι μπορεί να έπεισα κάποιον που θα κάθοταν στον καναπέ του άπραγος είτε να παει να ψηφίσει στη συνέλευση αν είναι προπτυχιακός φοιτητής, ή να μην ανεχτεί με τόση επιοικεια αυτήν την κατάσταση αν είναι διοικητικά ανώτερος.
Αυτά. νοτ σορρυ φορ δε λονγκ ποστ.
Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Την περασμένη βδομάδα μια "πλειοψηφία" 65 ατόμων αποφάσισε πενταήμερο. Ένα πλαίσιο ψηφίστηκε από 65 άτομα τα οποία αποφάσισαν για 1000+ φοιτητές, πόσους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς, καμια 50ρια καθηγητές,, καμιά 60ριά διοικητικών υπαλλήλων, καμια 10ριά ατόμων που δουλεύουν στο κυλικείο, καμιά 10ρια καθαρίστριες καθώς και μεταδιδακτορικούς ερευνητές. Ώπα..... Ζυγίστε τα λιγο. Κάτι δεν πάει λίγο λάθος; Τόσοι άνθρωποι στη σχολή που δεν έχουν καν λόγο στα γεγονότα. Και μετά μιλάμε πλειοψηφία;
Ποιοι συνδράμουν σε αυτην την κατάσταση; Οι ομάδες που έχουν ένα μεριδιο ευθύνης είναι παραπάνω από 1 εδώ.
1. Οι φοιτητές που μένουν άπραγοι και αφήνουν τους άλλους να αποφασίζουν για αυτούς χωρίς αυτούς
2. Καθηγητές, διοικητικοί, κοσμητεία που δέχονται παθητικά την κατάσταση. Για αυτούς ο μισθός μια χαρά θα τρέξει, άρα γιατί να μην ανεχτούν την κατάσταση;
Ποιοί βγαίνουν ζημιωμένοι:
1. Οι ίδιοι οι φοιτητές, γιατι θα τρέχουν και δε θα φτάνουν. Το ζήτημα δεν είναι η εξεταστική. Είναι να αποκτήσουν ένα ισχυρό πτυχίο μέσα από μία ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία. Το πτυχίο δεν το καθορίζει ούτε το αν είμαστε εξισωμένοι με ΤΕΙ ούτε με κολλέγια. Ο εργοδότης θα πάρει αυτόν που θα του κάνει τη δουλειά σωστά και θα έχει και 5 γνώσεις.
2. Οι φοιτητές που κάνουν πειραματικές διπλωματικές και θέλουν να τελειώσουν. Πρέπει να βάλει ο άλλος πειράματα που έχουν τον παράγοντα του χρόνου μέσα και δυσκολεύονται να δουλέψουν υπο τέτοιους όρους. Έχει κανείς δικαίωμα να τους καθυστερήσει, να κρατήσει παραπάνω και να μην τελειώσουν να πάνε να βρουν καμιά δουλειά; Μάλλον όχι
3. Διδακτορικοί και ποστ ντοκ. Αφενός πάει η δουλειά τους πίσω, αφετέρου αν κάνουν επικουρικό έργο θα πρέπει να φτιάξουν και τα προγράμματα τους για να χώσουν τις αναπληρώσεις μετα.
4. Κυλικείο. Προκαλείται ζημία σε μία επιχείρηση. Σας φταίνε οι εργαζόμενοι εκεί; Δε νομίζω
Ποιοι βγαίνουν κερδισμένοι από μία κατάληψη;
1. 8 χρόνια σε αυτό το ίδρυμα προσπαθώ να καταλάβω. Θα σου πουν για το 2012. Θα απαντήσω τι κερδίθηκε τότε ακριβως; Απλά λίγο μετά άλλαξε κυβέρνηση και καήγησε το νόμο Διαμαντοπούλου. Όσο πρόλαβε εφαρμόστηκε. Το 2013 δεν ήταν οι καταλήψεις των φοιτητών το μέτρο πίεσης αλλά ότι δε λειτουργούσε καμία διοικητική υπηρεσία. Πιο αποτελεσματικό θα ήταν μια κατάληψη στο υπουργείο παιδείας, λέω εγώ τώρα, παρά σε ένα κτίριο στου Ζωγράφου που δε νοιάζει κανέναν.
Τώρα για τις διεκδικίσεις που αναγράφονται στο πλαίσιο στις τελευταίες συνελεύσεις:
1. Επαναφορά του πολλαπλού συγγράμματος: Ας μην κοροϊδεύομαστε, στα περισσότερα μαθήματα ένα συγγραμμα παίρνουμε και απλά κοσμεί τη βιβλιοθήκη.
2. Παροχή των απαιτούμενων υλικών για διεξαγωγή εργασιών στην σχολή: Σε ποιο μάθημα χρειάζεται κάτι που δεν παρέχεται; Κάντε διαμαρτυρια στον κοσμητορα για κάτι τέτοιο αν όντως ισχύει
3. Να αποσυρθεί ο νόμος Γαβρόγλου, Διαμαντοπούλου κλπ: Δλδ και ποιο νόμο να κρατήσουμε; Της ζούγκλας;
4. Καταργηση του νομοσχεδίου για το ασφαλιστικό: Οκ μας αφορά ως μελλοντικούς εργαζόμενους, αλλά δε νομίζω ότι έχει κανείς στη σχολή αυτή τις γνώσεις να προτείνει κάτι. Το απλά αντιτίθεμαι σε ένα νόμο χωρίς αντιπρόταση τι νόημα έχει;
5. Αύξηση του διδακτικού προσωπικού και των διοικητικών υπαλλήλων: Έχετε εικόνα του αριθμού, ειδικά των ΕΔΙΠ , της Σχολής μας συγκεκριμένα; Do the math again.
6. Αύξηση χρηματοδότησης αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό: Ωπα ρε. Και αν θέλει κάποιος ιδιώτης να συνεργαστεί και να δώσει λεφτα; Τι όχι εκεί; Χρήμα ιδιώτη τζιζ κακα; Το πανεπιστήμιο δεν πρέπει να εξαρτάται μόνο από το κράτος. Πρέπει να βρίσκει συνεργατες παντού έτσι ώστε να λειτουργεί και να εξελίσσεται πάντα.
7. Όχι στην εντατικοποιηση - αυταρχικοποίηση των σπουδων: Σε ενδιάμεσες εξετάσεις αν δε θέλετε δεν πάτε, δε σας υποχρεώνει κανείς. Επίσης όσες φορές προϋποθέτεται κάποια εργασία ή κάτι για να δώσεις ένα μάθημα, σχεδόν πάντα βοηθάει και βαθμολογικά και σε λίγοτερο φόρτο εργασίας διαβάσματος στην τελική εξέταση.
8. Όχι πιστώτικές μονάδες κλπ: Ναι... αν όλα τα υπόλοιπα πανεπιστήμια του κόσμου λειτουργούν έτσι, εμείς πώς θα προχωρήσουμε αν δεν δράσουμε ομοιως; Δλδ θα θες να πας για ένα μεταπτυχιακό εξω (ναι σε εσένα που φωνάζεις για δημόσια δωρεάν παιδεία αλλά θα σκάσεις 10000 λίρες στην Αγγλία για μεταπτυχιακό) πώς ακριβώς θα σε δεχτούν αν δεν έχεις το ίδιο σύστημα με αυτους;
9. Επανακατοχύρωση του ασύλου: Έχουμε 2019... Όχι απλά ο καθένας έχει ελευθερία λόγου παντού. Δλδ ποιος εμποδίζεται να εκφραστεί σε πανεπιστήμια και χρειάζεται νόμο.. Α ναι, όποιος δε συμφωνεί με ορισμένες ομάδες.
10. Τώρα για τα κατάργηση των ΜΑΤ, όχι μπαρες σε τρένα, Μείωση ωρών εργασίας, όχι στο ΝΑΤΟ , όχι στο να φοράμε το βρακί μας ανάποδα, ε δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι. Μπορείς να πας σε μία αντιστοιχη πορεία και να μην παίρνεις παραμάζωμα και όλους τους άλλους. Δε συμφωνείς; Όχι αλλά τι να κάνουμε.
Ξέρω δε σε έπεισα, αλλά ελπίζω ότι μπορεί να έπεισα κάποιον που θα κάθοταν στον καναπέ του άπραγος είτε να παει να ψηφίσει στη συνέλευση αν είναι προπτυχιακός φοιτητής, ή να μην ανεχτεί με τόση επιοικεια αυτήν την κατάσταση αν είναι διοικητικά ανώτερος.
Αυτά. νοτ σορρυ φορ δε λονγκ ποστ.