Προσοχή! Ο κάθε χρήστης φέρει όλη την ευθύνη των όσων γράφει. Σε περίπτωση λογομαχίας, οι συντονιστές δεν είναι υποχρεωμένοι να υπερασπιστούν κανέναν. Δεν υπάρχει "επίσημη άποψη του forum" (καθώς σε αυτό γράφει ο οποιοσδήποτε) και δεν θα πρέπει να στοχοποιείται αυτό λόγω μηνυμάτων μεμονωμένων μελών του. Σημειώστε πως, σε περίπτωση που η κατάσταση ξεφύγει εκτός ελέγχου, οι συντονιστές διατηρούν το δικαίωμα του κλειδώματος θεμάτων και επιβολής κυρώσεων. Θα πρέπει αυτό να γίνει σεβαστό ως προσπάθεια διατήρησης της ειρήνης και όχι ως "κόλπο" για να προαχθεί μια συγκεκριμένη άποψη. Παρακαλούμε επίσης να αποφεύγετε τις μακροσκελείς απαντήσεις.

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

21
Ε και αν μπαίνουν οι χαρακτηρισμοί να έχουν και επιχειρήματα!

Πχ Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί τον 75αρη να τον νοιάζει μόνο ο εαυτός του
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
-The Hitchhiker's Guide to the galaxy

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

23
Φωτεινή δυστυχώς ή ευτυχώς η μόρφωση δεν είναι ανάλογη της παιδείας και το αντίστροφο...Απο τα παραπάνω φαίνεται πως η ενημέρωση που έχεις για τα ξένα πανεπιστήμια είναι ελλιπέστατη.Τα δάνεια τα ανέφερα διότι εκει αναγκάζονται να δουλεύουν για να μπορούν να πληρώσουν τα δάνεια που παίρνουν για τα δίδακτρα τους (σαν παράδειγμα)..Δυστυχώς είσαι ελεεινά κλειστόμυαλος για την ηλικία σου και φαίνεται πως δεν έχεις εμπειρία .Τώρα αν εσύ θεωρείς υπερφιλέσπλαχνο το να μην έχεις πρόβλημα με κάποιον που ξεπερνά τα 5ετη σπουδών τι να σου πω(;) αποψή σου.Επίσης ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις την ποιότητα του μηχανικού που τελειώνει στα 5 ή στα 7 έτη; Τέλος επειδή σε αντίθεση με εσένα έχω εμπειρία απο το περιβάλλον εργασίας μας έχω γνωρίσει μηχανικάρες που διαπρέπουν οι οποίοι τελείωσαν την σχολή αργότερα...
Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω οτι υπάρχει λογική που λέει οτι κάποιος που τελειώνει στα 10ετη σου λέω εγω είναι άχρηστος μηχανικός, δόξα τω θεώ το πήρα στα 5.

Περικλή έχεις δίκιο λάθος το έθεσα.Εννοούσα βολεμένου μεγάλου ανθρώπου που έχει λύσει τα δικά του προβλήματα και δεν παει να πεθαίνει ο δίπλα.
Let all of your memories burn in the fire of oblivion
Let all of your regrets burn in the fire of redemption

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

24
Εγώ λοιπόν θα "ανάψω" λίγο το θέμα...
Κατά την προσωπική μου άποψη οι παρατάξεις, βλάπτουν το πανεπιστήμιο και κατ' επέκταση και τους φοιτητές του.
Γιατί??? Γιατί θεωρώ απαράδεκτο το ότι εκπρόσωποι φοιτητών (πώς εκλέχθηκαν???), τα φοιτητικά ζητήματα δεν τα αντιμετωπίζουν ως προβλήματα ή καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν συλλογικά και συνολικά, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της σχολής, αλλά ως θέσεις/προτάσεις και "σφαγή" μεταξύ διαφορετικών (πολιτικών) παρατάξεων.
Αποτέλεσμα? Δεν καταγράφονται/ορίζονται τα προλήματα (λειτουργικά, φοιτητικά, για καθηγητές, για εργαστήρια, για αίθουσες, ο,τιδήποτε σχετικό με την καθημερινότητα φοιτητών και προσωπικού). Αντιθέτως, εάν αυτά ποτέ και τυχόν αναφερθούν (πχ σε ΓΣ) η αντίδραση είναι ότι είναι minor και δεν πρέπει καν να τα σκεφτόμαστε μπροστά στα συνολικά τεράστια προβλήματα (του κόσμου, του κράτους, της κοινωνίας). Επομένως, δεν προτείνονται καν λύσεις, παρά μόνο λύσεις ανάγκης (δες πρόγραμμα εξεταστικής) που βολεύουν μία συγκεκριμένη κατηγορία φοιτητών (κυρίως αυτούς που χρωστάνε πολλά μαθήματα).

Θα μου πείτε, δεν είναι προβλήματα αυτά? Φυσικά και είναι, αλλά δε θα έπρεπε να υποβιβάζονται κ τα ταπεινά μικροπροβλήματα της καθημερινότητας που συνολικά, δυνητικά, η επίλυσή τους θα μπορούσε να βελτιώσει την καθημερινή ζωή και την επαφή με τη σχολή.

έχω κι άλλα να πω.. αλλά θα καταλήξει σεντόνι...
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

25
dhmhtrhs_xm έγραψε:Τα δάνεια τα ανέφερα διότι εκει αναγκάζονται να δουλεύουν για να μπορούν να πληρώσουν τα δάνεια που παίρνουν για τα δίδακτρα τους (σαν παράδειγμα)..'
μιας και είδα ότι δεν προσπαθείς να κρατήσεις ένα επίπεδο, θα τολμήσω να σου πω, ρε ανοητε, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ; ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΡΓΣΙΑΣ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΑ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ, ΕΝΤΟΥΤΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΙΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ, ΠΟΥ ΚΑΤ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ. τώρα με τα κεφαλέα κατάλαβεσ κάτι; μπααα.
dhmhtrhs_xm έγραψε:'Δυστυχώς είσαι ελεεινά κλειστόμυαλος για την ηλικία σου και φαίνεται πως δεν έχεις εμπειρία '
κλειστόμυαλοσ? νομίζω αυτό φαίνετε απο τη συζήτηση.κελιστόμυαλος είναι ο μη προοδευτικός, και ΣΙΓΟΥΡΑ αυτοσ είναι ένας άνθρωπος που είναι υπερ της αιώνιας φοίτησης, κι όχι ένας που είναι κατα. όσο για την εμπιρεία, ναι την υπολήπομαι. συγνώμη που είμαι ακομα ΠΡΩΤΟ, μπαζο.

όσο για το υπερφιλέσπλαχνο σου το απέδοσα λόγω της θέσης σου πως όλοι δικεούμαστε πτυχίο επειση έχουμε τυχον προβλήματα. καλα ακοθς τι λες? ο κόσμος είναι γεματος απο αυτά. δεν είναι μετρήσημα, και δεν είναι κριτίρια ανοχής. έτερον εκάτερον. να σου υποδείξω και εκατοντάδες φοιτητες που παρά τα προβλήματα τους τελείωσαν κανονικά?
dhmhtrhs_xm έγραψε:'Επίσης ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις την ποιότητα του μηχανικού που τελειώνει στα 5 ή στα 7 έτη; Τέλος επειδή σε αντίθεση με εσένα έχω εμπειρία απο το περιβάλλον εργασίας μας έχω γνωρίσει μηχανικάρες που διαπρέπουν οι οποίοι τελείωσαν την σχολή αργότερα...
Ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω οτι υπάρχει λογική που λέει οτι κάποιος που τελειώνει στα 10ετη σου λέω εγω είναι άχρηστος μηχανικός, δόξα τω θεώ το πήρα στα 5.'

φίλε μου εμένα μου η πρωσωπική σου εμπιρεία δεν αποτελεί επιχείρημα. να σου πω και εγώ πολλους αιώνιους που έχουν πτυχιο γιατρου τώρα και δεν ξέρουν να βγάλουν τα μάτια τους? αυτο μου λες.! σε καμια περίπτωσησ φυσικά δεν είπα ότι όποιος τελειώσει αργότερα είναι απαραίτητα κακόσ μηχανικός. είπα κάτι πολύ λογικό. οτι όσο πιο αργά τελειώνει , τόσο μαλλον πιο ανεπαρκείς είναι, και τοσο πιθανότερο είναι να μεταβιβάσει αυτη την ανεπάρκεια και στο εργασιακό του περιβαλλον.και επαναλαμβάνω, αυτος είναι ο γενικος κανόνας και όχι κάτι που ισχύει με όλους. επίσης έχει διαφορα να τελειώνεις στα 6... απο το να σε γραμμένος στη σχολή απο το 2002 κε να περιμένισ πτυχιο. άνοιξε το κούτελλο σου, βάλε όσα είπα μέσα, επεξεργάσου τα, και ΜΕΤΑ απάντα. ευχαριστω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fotinit17 την Κυρ 28 Οκτ 2012, 2:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Προσθήκη quote για πιο ευανάγνωστο ποστ

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

26
και καθώς λες πως είσαι ενεργός, εκπλήσσομαι που δεν αντιλαμβάνεσαι πως ο ανταγωνισμός είναι ένας απο τους βασικούς πυλώνες της προόδου. πως διασφαλίζεται ο ανταγωνισμός εαν το πτυχίο είναι δεδομένο, κι απλά τίθεται θέμα χρόνου? δεν αντιλαμβάνεσαι τις κοινωνικές διαστάσεις του θέματος? πραγματικά εκπλήσσομαι.

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

27
madadayo έγραψε:'Εγώ λοιπόν θα "ανάψω" λίγο το θέμα...
Κατά την προσωπική μου άποψη οι παρατάξεις, βλάπτουν το πανεπιστήμιο και κατ' επέκταση και τους φοιτητές του.
Γιατί??? Γιατί θεωρώ απαράδεκτο το ότι εκπρόσωποι φοιτητών (πώς εκλέχθηκαν???), τα φοιτητικά ζητήματα δεν τα αντιμετωπίζουν ως προβλήματα ή καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν συλλογικά και συνολικά, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της σχολής, αλλά ως θέσεις/προτάσεις και "σφαγή" μεταξύ διαφορετικών (πολιτικών) παρατάξεων.
Αποτέλεσμα? Δεν καταγράφονται/ορίζονται τα προλήματα (λειτουργικά, φοιτητικά, για καθηγητές, για εργαστήρια, για αίθουσες, ο,τιδήποτε σχετικό με την καθημερινότητα φοιτητών και προσωπικού). Αντιθέτως, εάν αυτά ποτέ και τυχόν αναφερθούν (πχ σε ΓΣ) η αντίδραση είναι ότι είναι minor και δεν πρέπει καν να τα σκεφτόμαστε μπροστά στα συνολικά τεράστια προβλήματα (του κόσμου, του κράτους, της κοινωνίας). Επομένως, δεν προτείνονται καν λύσεις, παρά μόνο λύσεις ανάγκης (δες πρόγραμμα εξεταστικής) που βολεύουν μία συγκεκριμένη κατηγορία φοιτητών (κυρίως αυτούς που χρωστάνε πολλά μαθήματα).

Θα μου πείτε, δεν είναι προβλήματα αυτά? Φυσικά και είναι, αλλά δε θα έπρεπε να υποβιβάζονται κ τα ταπεινά μικροπροβλήματα της καθημερινότητας που συνολικά, δυνητικά, η επίλυσή τους θα μπορούσε να βελτιώσει την καθημερινή ζωή και την επαφή με τη σχολή.

έχω κι άλλα να πω.. αλλά θα καταλήξει σεντόνι...'
ορθότατος συλλογισμός. τα προβλήματα είναι συλλογικά και αφορούν όλους, οποτε λογική θα ήταν η συσπείρωση μας και κινητοποίηση μας προσ επιλυση τους. ανταυτού, τσακονόμαστε σαν τα κοκόρια , εξυπηρετώντας πολιτικές σκοπιμότητες των κομμάτων που είναι πίσω μας. τίθονται φυσικά πολλά ερωτήματα. γιατι υπάρχει τόσο το ρουσφέτι? γιατι μας διδάσκουν καθηγητές αδιάφοροι? καποιος θα πει , δεν πέρνουμε πτυχίο γιατι μας κόβουν, άλλος θα πει μας κόβουν ελαφρά τη καρδία γιατί έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι θα το ξαναδώσουμε και ούτε γάτα κτλ κτλ. το πρόβλημα είναι πολυδιάστατο κατα την ταπεινή μου άποψη, και αλυσιδωτής φύσης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fotinit17 την Κυρ 28 Οκτ 2012, 2:32 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Προσθήκη quote για πιο ευανάγνωστο ποστ

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

28
MakisH έγραψε:Ο κάθε ένας που συμμετέχει στις συζητήσεις που φιλοξενούνται σε αυτήν την ιστοσελίδα θα πρέπει να σέβεται του στοιχειώδεις κανόνες ευγένειας και συμπεριφοράς. Σε καμία περίπτωση (ούτε σε περίπτωση "άμυνας") δεν επιτρέπεται η κάθε είδους "επίθεση" (προσβολή, χλευασμός, δυσφήμιση, ειρωνεία κ.τ.λ.) σε άλλα μέλη στα πλαίσια των δημοσίων συζητήσεων του forum. Απαγορεύεται η χρήση υβριστικής γλώσσας καθώς και γλώσσας που μπορεί να προσβάλει εμμέσως μέλη της κοινότητας (π.χ. υποτιμιτική χρήση λέξεων που αφορούν εθνικότητα, θρησκεία κτλ).
Απαγορεύεται η παραπομπή σε, η πρόσκληση για ανταλλαγή ή η επισύναψη αρχείων πορνογραφικού(LOL WTF???), παράνομου ή copyrighted υλικού ("πειρατικά" αρχεία και άλλα)
Ας κρατήσουμε ένα επίπεδο παρακαλώ..
To trolls: Get a life and stop trying to boost your ego by annoying or trying to put others down.

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

29
Καλά τώρα πως μετατέθηκε η συζήτηση στους αιώνιους; Δεν ήταν να κράξουμε τα κομματόσκυλα χρησιμοποιώντας εκφράσεις του στυλ "Γιατί χίλιες φορές γραφικός μια ζωή παρά 5 χρόνια (+1+2+3+…ίσως και μια ζωή επίσης) τσιμπουκλής και φερέφωνο" και μετά να γράψουμε όλοι από κάτω πόσο ωραίο είναι το άρθρο;

Και για να προλάβω οποιεσδήποτε εντυπώσεις, δεν είμαι υπέρ του φοιτητικού συνδικαλισμού όπως λειτουργεί αυτή τη στιγμή στα πανεπιστήμια, απλά θα ήθελα όσοι κράζουν και τσουβαλιάζουν να μην είχαν τόσο απολίτικο λόγο, αλλά να ακουγόταν και κανένα επιχείρημα (και δεν αναφέρομαι στην πλειοψηφία των comments κάτω από το άρθρο, αλλά στο άρθρο καθεαυτό). Για παράδειγμα ο maddayo υποστηρίζει ότι
Γιατί θεωρώ απαράδεκτο το ότι εκπρόσωποι φοιτητών (πώς εκλέχθηκαν???), τα φοιτητικά ζητήματα δεν τα αντιμετωπίζουν ως προβλήματα ή καταστάσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν συλλογικά και συνολικά, σε συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της σχολής, αλλά ως θέσεις/προτάσεις και "σφαγή" μεταξύ διαφορετικών (πολιτικών) παρατάξεων.
.
Αυτό είναι ένα επιχείρημα. Εγώ φυσικά διαφωνώ ως προς το αν μια συνεργασία με τα αρμόδια όργανα της σχολής θα είχε πρακτικά αποτελέσματα, τουλάχιστον όσον αφορά ορισμένες διεκδικήσεις των φοιτητών, αλλά φυσικά συμμερίζομαι τον προβληματισμό ότι θα πρέπει να υπάρξει μία αλλαγή της μορφής ή τουλάχιστον του προσανατολισμού των δράσεων του φοιτητικού συνδικαλισμού. Οπότε υπάρχει μία βάση συζήτησης.

Επίσης πιστεύω ότι συνδικαλισμός και διάβασμα μπορούν να συνδυαστούν. Δε διαφωνώ ότι πολλά άτομα από τις παρατάξεις (και όχι μόνο φυσικά) αντιγράφουν καθ'εξακολούθησιν, και ότι η ενασχόληση με τα συνδικαλιστικά σου παίρνει πάρα πολύ χρόνο, αλλά υπάρχουν ορισμένοι αρχισυνδικαλιστές οι οποίοι πραγματικά ήταν και πολύ καλοί φοιτητές, ακόμη και στη σχολή μας.

Πάντως αγαπητέ michalisfloyd, πραγματικά προσπάθησαν να διαβάσω τα σχόλια σου και σε ορισμένα σημεία δεν έβγαλα πολύ άκρη. Μπορώ να πω ότι αν είναι όντως οι απόψεις σου και όχι τρολλάρισμα στον dhmhtrhxm, τότε μάλλον έχουμε να κάνουμε με ένα νέο είδος αυτόματης γραφής (http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_writing), πράγμα αρκετά ενδιαφέρον από καλλιτεχνικής άποψης. Τώρα για αυτά που λες ότι μόνο στην Ελλάδα έχουμε μόνο αιώνιους, ισχύουν, αλλά επίσης και μόνο στην Ελλάδα οι φοιτητές μέχρι στιγμής δεν χρειάζεται να παίρνουν δάνεια για να σπουδάσουν (βλ. ΗΠΑ), ενώ ταυτόχρονα δεν υπάρχει καμμία οικονομική ενίσχυσή τους, όπως π.χ. στη Γερμανία με το bafog. Σχετικά με το επιχείρημα ότι οι παρατάξεις το μόνο που κάνουν είναι να συναλλάσσονται με τους καθηγητές διαφωνώ κάθετα, όχι γιατί δε συμβαίνει εν μέρει, απλά δεν αντέχω αυτές τις απόλυτες απόψεις. Από την άλλη βέβαια δεν ξέρω γιατί ξοδεύω χρόνο για να απαντήσω σε κάποιον που υποστηρίζει ότι "ο ανταγωνισμός είναι ο πυλώνας της προόδου της κοινωνίας μας" και μάλιστα τόσο ανορθόγραφα. Μάλλον θα φταίει ότι είναι Σάββατο βράδυ και δεν κανόνισα κάτι.
[offtopic]
Υ.Γ. Τον Dhmhtrhxm καλά κάνεις και τον κράζεις γιατί είναι ένας αδιόρθωτος gothas που τελείωσε στα 5 χρόνια ενώ δούλευε και τώρα μας το τρίβει και στη μούρη. 1ον goth? μα goth? και 2ον είδα ντούλια στη σχολή τις προάλλες. Τι κάνει ακόμη εκεί αυτή;

Re: Συνδικαλιστής Vs Φοιτητής

30
δεν δίνω σημασία στη ορθογραφία διότι είμαι συνηθησμένος να γράφω greeklish. τελοσπάντων, δεν κατάλαβα τι δεν κατάλαβες απο όσα είπα και γιατί ακριβώς διαφωνείς με το ότι ο ανταγωνισμός οδηγεί εν μερη σε αύξηση του επιπέδου. όσο για τα περι δανείου, βασικά έχεις λάθος μιας και η αμερική είναι μια απο τις ελάχιστες χώρες που χρειάζεται δάνειο ο ντόπιος για σπουδές μιας και δεν τουσ παρέζουν δωρεάν παιδεία.οικονομική ενίσχυση στην ελλαδα δεν ξέρω κατα πόσο υπάρχει, ωστόσο υπάρχει δωρεάν παιδεία.
cron