Ιδέα: Διατμηματικές εργασίες
Δημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιουν 2010, 6:50 pm
Συζητούσα εχθές με μια φοιτήτρια αρχιτεκτονικής και πάνω στη συζήτηση μου ήρθε μια ιδέα η οποία θεωρώ οτι είναι ωραία αλλά θέλει πολλή προσπάθεια για να γίνει:
Πώς θα σας φαινόταν να είχαμε διατμηματικές εργασίες σε προπτυχιακό επίπεδο; Σε μεγαλύτερα έτη (π.χ. 3ο-4ο έτος) και σε προπτυχιακό επίπεδο. Να αναλαμβάνουμε μεγάλες ομαδικές εργασίες εξαμηνιαίου τύπου, ακόμα καλύτερα προαιρετικά και ακόμα καλύτερα σε μορφή διαγωνισμού, όπου να συνεργαζόμαστε φοιτητές από διαφορετικές σχολές του Πολυτεχνείου. Π.χ. Χημικοί με Μηχανολόγους, ή Χημικοί με Μεταλλειολόγους (ή και περισσότερες σχολές) ή Μηχανολόγοι με Ηλεκτρολόγους κτλ. Οι εργασίες προφανώς θα πρέπει να γίνονται με διαρκή επίβλεψη (όχι πάρε αυτό το θέμα και φέρε τη λύση στο τέλος του εξαμήνου).
Θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε λίγο τα αντικείμενα των άλλων μηχανικών (με τους οποίους έτσι κι αλλιώς θα συνεργαζόμαστε στην πράξη), να γνωρίσουμε ανθρώπους, να μάθουμε να συνεργαζόμαστε (αλλά αυτό να γίνει σοβαρά, όχι να κάνει ένας τηγ δουλειά και οι άλλοι να κάθονται).
Πώς σας φαίνεται;
Πώς θα σας φαινόταν να είχαμε διατμηματικές εργασίες σε προπτυχιακό επίπεδο; Σε μεγαλύτερα έτη (π.χ. 3ο-4ο έτος) και σε προπτυχιακό επίπεδο. Να αναλαμβάνουμε μεγάλες ομαδικές εργασίες εξαμηνιαίου τύπου, ακόμα καλύτερα προαιρετικά και ακόμα καλύτερα σε μορφή διαγωνισμού, όπου να συνεργαζόμαστε φοιτητές από διαφορετικές σχολές του Πολυτεχνείου. Π.χ. Χημικοί με Μηχανολόγους, ή Χημικοί με Μεταλλειολόγους (ή και περισσότερες σχολές) ή Μηχανολόγοι με Ηλεκτρολόγους κτλ. Οι εργασίες προφανώς θα πρέπει να γίνονται με διαρκή επίβλεψη (όχι πάρε αυτό το θέμα και φέρε τη λύση στο τέλος του εξαμήνου).
Θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε λίγο τα αντικείμενα των άλλων μηχανικών (με τους οποίους έτσι κι αλλιώς θα συνεργαζόμαστε στην πράξη), να γνωρίσουμε ανθρώπους, να μάθουμε να συνεργαζόμαστε (αλλά αυτό να γίνει σοβαρά, όχι να κάνει ένας τηγ δουλειά και οι άλλοι να κάθονται).
Πώς σας φαίνεται;