Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

21
Όσες ομάδες επιλέξουν να εξεταστούν προφορικά στην εργασία του σχεδιασμού, μπορούν να επικοινωνήσουν με την κ. Ντόρα Δεληγιάννη (email: doradeliyiannii@mail.ntua.gr, τηλ. 2107723227) μέχρι την Παρασκευή 17, 14:00 ώστε να ενταχθούν στο πρόγραμμα για την εξέταση της Δευτέρας 20 Μαρτίου.
Ο ο,τινανισμός του μαθήματος συνεχίζεται ανελέητα.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

22
KiritoShu έγραψε:
Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Καθώς αρκετοί φοιτητές αντιμετωπίζουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν το Άσπεν για την κοστολόγηση του εξοπλισμού και της μονάδας, σας παραθέτουμε μια εναλλακτική δυνατότητα κοστολόγησης (με οδηγίες) η οποία παρέχει ελεύθερη πρόσβαση και η οποία συντάχθηκε για να σας εξυπηρετήσει:

costing.ipsen.ntua.gr

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη κ. Μελίνα Ψύχα (email: melpsycha@gmail.com ή στο 3129) η οποία και επιμελήθηκε για την προετοιμασία της.
Λοιπόν,
το μάθημα αυτό γίνεται όλο και πιο απαράδεκτο όσο περνά ο καιρός. Εκτός από το ότι έχει αναρτηθεί στο σάιτ του μαθήματος επίσημη ημερομηνία για την παράδοση των εργασιών η οποία δεν έχει τηρηθεί σχεδόν από καμία ομάδα (υπήρχε και μία στην οποία ήμουν εγώ και όντας συνεπείς και αγνοώντας συζητήσεις κάτω από το τραπέζι και άλλα αίσχη που γίνονται στο ΕΜΠ ως γνωστόν, σκοτωθήκαμε να είμαστε εντός διορίας), έχουν το ΘΡΑΣΟΣ , ενώ έχει τελειώσει το εξάμηνο, έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης, έπρεπε να εχει ήδη παραδοθεί βαθμολογία στη γραμματεία, να ανεβάζουν λινκ για να βοηθήσουν του καημένους τους φοιτητές που δυσκολεύονται με την οικονομική ανάλυση στο άσπεν. Λες και δεν είχαν κανει και τα προηγούμενα χρόνια οικονομική ανάλυση στο άσπεν, λες και δεν εχουμε πάρει την εργασία από το Νοέμβρη (άρα είχαμε 4 μήνες να κάνουμε την εργασία). Τεσπα, η κατάσταση αυτή του μαθήματος είναι τουλάχιστον αισχρή. Και δε φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι του μαθήματος που είναι ένας προς έναν επιοικώς απαράδεκτοι, αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές που θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν διορίες που τους βολεύει αυτούς, που περίμεναν να τελειώσει η εξεταστική να αρχίσουν την εργασία και χαίρονται όταν τους δίνουν έτοιμα πράγματα στο πιάτο. Ειλικρινα αισθάνομαι αηδιασμένος από αυτό το μάθημα το οποίο δε μου προσέφερε απολύτως τίποτα. Η γνώμη αυτή δε βρίσκει πολλού σύμφωνους, αλλά τι να κάνουμε όπως έχει μάθει ο καθένας. Άλλοι σκοτώνονται να είναι συνεπείς και την πατάνε και άλλοι κερδίζουν επεκτάσεις σε προθεσμίες και τους χαρίζονται επιπλέον βοήθειες και όλα μέλι γάλα. Ντροπή και αίσχος. Αυτό μόνο.
Παραδόξως το κείμενο αυτό έχει μείνει ασχολίαστο. Αφενός η εργασία η οποία αναφέρεται προσωπικά θεωρώ για ένα μικρότερο εξάμηνο σε διάρκεια ήταν πολύ μεγάλος φόρτος για φοιτητές που μπορεί ακόμη και να δούλευαν ή δεν έιχαν αναλάβει παραδείγματος χάριν διπλωματική από κάποια έτη πριν ώστε να τελειώνουν και δεν είχαν μαθήματα του 9ου εξαμήνου περασμένα από περασμένα εξάμηνα (και καλά κάναν θεωρώ). Κάποιοι κατάφεραν και μείναν στη διορία που αναρτήθηκε εντέλει και μπράβο τους αλλά θεωρώ ότι είναι υπερβολικά κανιβαλιστικό να στρέφονται εναντίον της πλειοψηφίας που δεν μπόρεσε. Και εν πάσει περιπτώσει όχι όταν υπάρχει ως άτυπο δεδομένο ότι θα δοθεί παράταση και όλοι κινούνται με βάση αυτό. Η γνώση εδώ και 4 μήνες του ότι υπάρχει η εργασία δε λύνει το ότι το υλικό του μαθήματος το οποίο η εργασία αφορά δεν είχε προλάβει να διδαχθεί. Επίσης προσωπικά δεν ξέρω αν με απατά η μνήμη μου αλλά δε θυμάμαι ποτέ ως τωρα στη σχολή να χρειάστηκε να κάνω οικονομική ανάλυση στο Aspen. Και τυγχάνει η ομάδα μου να έχει ολοκληρώσει από παλιότερα το κομμάτι αυτό για το οποίο ανέβηκε η «επιπλέον βοήθεια» που αναφέρεται αλλά δε θα στρεφόμασταν ποτέ ενάντια στους συμφοιτητές μας που δεν πρόλαβαν. Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά ελαττώματα στο πως διεξήχθη εντέλει αυτή η εργασία αλλά ο ανταγωνισμός στους συμφοιτητές δεν νομίζω ότι είναι η λύση.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

23
Η γνώση εδώ και 4 μήνες του ότι υπάρχει η εργασία δε λύνει το ότι το υλικό του μαθήματος το οποίο η εργασία αφορά δεν είχε προλάβει να διδαχθεί
Τι εννοείς να διδαχθεί η εργασία? Οι εργασίες δε διδάσκονται, διεκπεραιώνονται από αυτούς που αναλαμβάνουν να τις κάνουν. Το ότι τα εργαστήρια του μαθήματος ήταν σάπια και δεν προσέφεραν σχεδόν τίποτα από όσα θα χρειαζόσουν για την εργασία φαίνονταν από την αρχή που στο πρώτο φάγαμε μισή ώρα για να δούμε πως θα ανοίξει το ασπεν. Ήθελε ψάξιμο πολύ μόνος, κάτι το οποίο αν κάνεις από την αρχή λίγο λίγο και δεν το αφήσεις τελευταία στιγμή, βγαίνει με πολύ λιγότερο κόπο από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς.
Επίσης προσωπικά δεν ξέρω αν με απατά η μνήμη μου αλλά δε θυμάμαι ποτέ ως τωρα στη σχολή να χρειάστηκε να κάνω οικονομική ανάλυση στο Aspen
Εννοούσα σε προηγούμενα έτη που είχαν κάνει άσπεν και είχαν την οικονομική ανάλυση στο άσπεν.
ανέβηκε η «επιπλέον βοήθεια»
Δυστυχώς είμαι της άποψης ή όλοι από την αρχή ή κανείς. Το θεωρώ "άτιμο" να παρέχεις επιπλέον βοήθεια τελευταία στιγμή.
ανταγωνισμός στους συμφοιτητές δεν νομίζω ότι είναι η λύση
Δεν είναι από άποψη ανταγωνισμού τα σχόλια που έκανα στο ποστ. Περισσότερο αγανάκτησης να το πω, πικρίας να το πω, όπως θες χαρακτήρισέ το για το ότι σε αυτό το μάθημα δεν έχει τηρηθεί κανένα είδους fair play από καμία πλευρά. Και fair play όχι στα πλαίσια του ανταγωνσιμού, αλλά στα πλαίσια του ότι ο καθένας έλεγε ό,τι του κατέβει. Π.χ. εμάς ο υπεύθυνος μας μας είχε πει εξαρχής ότι η διορία είναι μια βδομάδα μετά την εξεταστική, άλλοι έλεγαν για παρανοϊκές κατ'εμε παρατάσεις. Επισης το πιο σαθρό κατ'εμε ειναι ότι πολλοί είχαν ντε φάκτο ότι δε θα την ξεκινήσουν μέσα στο εξάμηνο και θα ασχοληθούν μετά την εξεταστική.
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

24
mpamphs sougias έγραψε: Και εν πάσει περιπτώσει όχι όταν υπάρχει ως άτυπο δεδομένο ότι θα δοθεί παράταση και όλοι κινούνται με βάση αυτό.
Κακώς κατά τη γνώμη μου. Γιατί να μην κινηθείτε με γνώμονα το ό,τι κάθε χρόνο ακούγονται φήμες για παρατάσεις (που φυσικά πηγάζουν από τον ίδιο τον διδάσκοντα) αλλά τελικά δεν πραγματοποιούνται;
KiritoShu έγραψε: Και δε φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι του μαθήματος που είναι ένας προς έναν επιοικώς απαράδεκτοι, αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές που θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν διορίες που τους βολεύει αυτούς, που περίμεναν να τελειώσει η εξεταστική να αρχίσουν την εργασία και χαίρονται όταν τους δίνουν έτοιμα πράγματα στο πιάτο.
mpamphs sougias έγραψε:Πραγματικά θεωρώ ότι υπάρχουν πολλά ελαττώματα στο πως διεξήχθη εντέλει αυτή η εργασία αλλά ο ανταγωνισμός στους συμφοιτητές δεν νομίζω ότι είναι η λύση.
Νομίζω ό,τι αυτό το μάθημα-μάστιγα έχει προκαλέσει πολλές παρεξηγήσεις και όχι μόνο φέτος, αλλά κάθε χρόνο. Δεν πιστεύω ότι ο Kirito έγραψε ό,τι έγραψε επειδή είναι πολύ ανταγωνιστικός και ούτε πιστεύω πώς χρειάζεται να απολογηθεί κανείς για τις απόψεις του. Πιστεύω πώς η παθογένεια αυτού του μαθήματος δίνει πράγματι μια καλή δικαιολογία στους φοιτητές να θεωρούν πράγματα αυτονόητα (όπως το θέμα των παρατάσεων). Επίσης υπήρχαν και άλλα εξάμηνα με πολύ μεγάλο φόρτο εργασίας και με αυστηρές προθεσμίες, αλλά όλοι σκίζονταν να τις παραδόσουν (βλ. εμβάθυνση Τρόφιμα-Βιοτεχνολογία-8ου/9ου)...

Το πρόβλημα πηγάζει από το μάθημα και τον διδάσκοντα. Αυτός ο άνθρωπος κάνει ένα απαράδεκτο μάθημα και έχει πείσει τους πάντες ότι είναι πολύ σημαντικός (το μάθημα θα μπορούσε να είναι σημαντικό) κυρίως γλείφοντας τα αυτιά των φοιτητών. Εντωμεταξύ αφενός λείπει συχνά (οπότε μάθημα δε γίνεται και μετά τρέχουμε με αναπληρώσεις) και αφετέρου όταν προσπαθεί κανείς να διαμαρτηρηθεί για τον τρόπο και τις συνθήκες που γίνεται αυτή η εργασία, λέει πώς κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί και θα βοηθήσει όπως μπορέσει. Φυσικά "βοηθάει" και τελικά γίνεται ένα μπάχαλο. Στο τέλος βάζει μεγάλα θέματα που δε λύνονται στον προκαθορισμένο χρόνο ζητάει και την εργασία-έκτρωμα και ανεξάρτητα με τη δουλειά που έχει γίνει όλοι περνάνε (μην πω και με καλό βαθμό). Και έτσι είναι όλοι ευχαριστημένοι... Δεν είναι ο μόνος άλλωστε που ανταμοίβει με βαθμούς την ανοχή των φοιτητών για τα ατοπήματά του, σωστά; :)

Επίσης να σημειώσω πώς δεν είναι μόνο οι φοιτητές αυτοί που ανέχονται αυτή την προβληματική κατάσταση, αλλά και οι λοιποί καθηγητές. Όλοι γνωρίζουν τι συμβαίνει, αλλά κανείς δε μιλάει.

Στρέφεστε λανθασμένα λοιπόν ο ένας έναντι στον άλλο, ενώ ο διδάσκοντας χαίρεται που δεν τον ενοχλείτε με τις διαμαρτυρίες σας.
Θα σας έλεγα να τονίσετε τις παθογένειες του μαθήματος στην αξιολόγηση (αλλά δεν υπάρχουν ελπίδες). Θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στην κοσμητεία ή στους υπέυθυνους των τομέων (υπάρχουν μερικά ψίγματα ελπίδας).

Προς το παρόν ψυχραιμία. Όσο για τα επόμενα έτη, ζητήστε μικρότερες εργασίες και προκαθορισμένες προθεσμίες από την αρχή του εξαμήνου, τι να πω...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος i griega την Παρ 17 Μαρ 2017, 10:10 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

25
Δεν έχω 100% βεβαιότητα για το πώς γίνεται η παράθεση πολλών κομματιών οπότε θα απαντήσω με ενιαίο κείμενο. Αφενός, τη σχέση έχει το ότι έκαναν τα προηγούμενα έτη οικονομική ανάλυση στο Aspen με το αν εμείς έπρεπε να μην έχουμε δικαίωμα σε βοήθεια ή όχι? Για την οικονομική ανάλυση υπάρχει παράδοση ετών αλλά για την προθεσμία ένα μήνα μετά όχι?
Καταλαβαίνω το επιχείρημα για την βοήθεια ότι ή όλοι ή κανείς και δεν αντιλέγω, αλλά τι φταίνε οι φοιτητές εν προκειμένω που δεν είχε βγει παραδείγματος χάριν η βοήθεια νωρίτερα ή κατευθείαν του χρόνου?
Επίσης σε καμία περίπτωση δεν ήταν αστήριχτες φήμες που δεν πραγματοποιούνταν αυτές περί διορίας, παρουσιαζόταν από πολλούς εμπλεκόμενους στο μάθημα ως δεδομένο ο ένας μήνας παράταση, όχι ενδεχόμενο, δεδομένο. Το αν αυτό ήταν ομοιόμορφο ή όχι μεταξύ όλων των διδασκόντων και υπευθύνων σίγουρα δεν είναι σφάλμα των φοιτητών. Σφάλμα οπωσδήποτε, όχι των φοιτητών όμως.
Τέλος εγώ δε στράφηκα εναντίον κανενός, ούτε ζήτησα να απολογηθεί κάποιος για τις απόψεις του. Απεναντίας ο γράφοντας θεώρησα ότι επιτέθηκε στους συμφοιτητές του, με απόψεις-κράξιμο σε αυτούς, εξ ου και η απάντηση. Εμφανώς χρειάζονται αλλαγές στα τεκταινόμενα του μαθήματος με συμμετοχή από όλους αλλά η δαιμονοποίηση φοιτητών που δεν τηρούν την προθεσμία δεν πιστεύω ότι είναι η αναγκαία αλλαγή.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

26
Τί συζητάτε ρε παιδιά; 17 Μαρτίου ήταν η καταληκτική ημερομηνία για την εργασία
όταν δόθηκαν τα θέματα τον Νοέμβρη. Ε, άντε, πήγε 18 Μαρτίου εντέλει! Κάνω λάθος;
:P
Perché non passi lontana? Sì, lontana da Scïenza

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

27
KiritoShu έγραψε: Λοιπόν,
το μάθημα αυτό γίνεται όλο και πιο απαράδεκτο όσο περνά ο καιρός. Εκτός από το ότι έχει αναρτηθεί στο σάιτ του μαθήματος επίσημη ημερομηνία για την παράδοση των εργασιών η οποία δεν έχει τηρηθεί σχεδόν από καμία ομάδα (υπήρχε και μία στην οποία ήμουν εγώ και όντας συνεπείς και αγνοώντας συζητήσεις κάτω από το τραπέζι και άλλα αίσχη που γίνονται στο ΕΜΠ ως γνωστόν, σκοτωθήκαμε να είμαστε εντός διορίας), έχουν το ΘΡΑΣΟΣ , ενώ έχει τελειώσει το εξάμηνο, έχει παρέλθει η ημερομηνία παράδοσης, έπρεπε να εχει ήδη παραδοθεί βαθμολογία στη γραμματεία, να ανεβάζουν λινκ για να βοηθήσουν του καημένους τους φοιτητές που δυσκολεύονται με την οικονομική ανάλυση στο άσπεν. Λες και δεν είχαν κανει και τα προηγούμενα χρόνια οικονομική ανάλυση στο άσπεν, λες και δεν εχουμε πάρει την εργασία από το Νοέμβρη (άρα είχαμε 4 μήνες να κάνουμε την εργασία). Τεσπα, η κατάσταση αυτή του μαθήματος είναι τουλάχιστον αισχρή. Και δε φταίνε μόνο οι υπεύθυνοι του μαθήματος που είναι ένας προς έναν επιοικώς απαράδεκτοι, αλλά και οι ίδιοι οι φοιτητές που θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να έχουν διορίες που τους βολεύει αυτούς, που περίμεναν να τελειώσει η εξεταστική να αρχίσουν την εργασία και χαίρονται όταν τους δίνουν έτοιμα πράγματα στο πιάτο. Ειλικρινα αισθάνομαι αηδιασμένος από αυτό το μάθημα το οποίο δε μου προσέφερε απολύτως τίποτα. Η γνώμη αυτή δε βρίσκει πολλού σύμφωνους, αλλά τι να κάνουμε όπως έχει μάθει ο καθένας. Άλλοι σκοτώνονται να είναι συνεπείς και την πατάνε και άλλοι κερδίζουν επεκτάσεις σε προθεσμίες και τους χαρίζονται επιπλέον βοήθειες και όλα μέλι γάλα. Ντροπή και αίσχος. Αυτό μόνο.
Απλά γιατί έχουν ειπωθεί ανακρίβειες και κάνοντας υπερπροσπάθεια να διατηρήσω τον τόνο μου σε ήπια επίπεδα μετά απ'αυτό το έκτρωμα που μόλις διάβασα, θα γράψω τα παρακάτω:
1) 7/02/2017 από το σάητ του μαθήματος "Οι εργασίες έχουν προθεσμία παράδοσης 17 Μαρτίου και θα γίνεται ηλεκτρονικά "
Οπότε είχε αναρτηθεί επίσημη ημερομηνία στο σάητ και αυτή ήταν η 17η Μαρτίου. Μέσα στην εξεταστική οι υπεύθυνοι χωρίς καμία ενημέρωση την άλλαξαν μειώνοντάς την κατά ένα μήνα. Εάν η ομάδα σου επέλεξε να τηρήσει την 2η ημερομηνία παρόλο που ανακοινώθηκε τόσο απερίσκεπτα, αδιαφορώντας πλήρως για τους φοιτητές και το πρόγραμμά τους, αυτό δεν την κάνει παράδειγμα προς μίμηση και είναι δικό της πρόβλημα που δέχτηκε αδιαμαρτύρητα κάτι τέτοιο. Οι υπόλοιπες ομάδες δεν προλάβαιναν και διεκδίκησαν το να μην ισχύσει η δεύτερη ημερομηνία και οι υπεύθυνοι να τηρήσουν την πρώτη που ανακοίνωσαν ώστε η εκπόνηση της διεργασίας να διεξαχθεί με πιο ανθρώπινους όρους. Το να υπονοείς χαρακτηρισμούς για την πλειοψηφία των συμφοιτητών σου, ενώ δεν έκαναν κάτι σε βάρος σου και ήταν δική σου (και της ομάδας σου) επιλογή να μην συνταχθεί μ'αυτούς αλλά να "σκοτωθεί", είναι το λιγότερο χυδαίο.

2) Το e-mail από τον υπεύθυνο με το θέμα της εργασίας ήρθε στις 30/11 και 13/12 ήρθε το mail για την βάση δεδομένων για βιομάζες.
Οπότε 4 μήνες δεν είχε κανείς στη διάθεσή του.

3) Μιλάς για συζητήσεις κάτω από το τραπέζι και ειλικρινά δεν ξέρω τι προσπαθείς να υπονοήσεις. Πάντως το ότι οι συμφοιτητές σου οργανώθηκαν μέσω του γκρουπ του έτους στο facebook και κανόνισαν να εκφράσουν ομαδικώς και αυτοπροσώπως ή/και με mail την δυσαρέσκειά τους στους υπευθύνους του μαθήματος δεν το λες συζητήσεις κάτω από το τραπέζι. Το ότι επέλεξες να μην συμμετέχεις σε αυτές τις ενέργειες είναι πάλι δική σου επιλογή.

4) Εάν εσύ έκανες την οικονομική ανάλυση και δεν είχες κάποιο πρόβλημα, καλώς. Το ότι σε κάποιους συμφοιτητές σου παρουσιάστηκε πρόβλημα που ίσως δεν είχε παρουσιαστεί πέρυσι και αναρτήθηκε βοήθεια από τους υπευθύνους, πάλι δεν σε επηρέασε κάπου αρνητικά αλλά διευκόλυνε κάποιους συναδέλφους σου (δεν υπάρχει ίχνος συναδελφικότητας σ'αυτό που ανάρτησες, οπότε χρησιμοποιώ τη λέξη καταχρηστικά). Γιατί έχεις πρόβλημα και με αυτό; Και η δική μου ομάδα αντιμετώπισε προβλήματα στην οικονομική ανάλυση και τα έλυσε με κάποιο τρόπο, πριν αναρτηθεί η βοήθεια και χωρίς να τη χρησιμοποιήσει... αλλά προφανώς και δεν μας πείραξε που έγινε κάτι προς διευκόλυνση των υπολοίπων, αντιθέτως.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

28
Βερονικα διάβασα αυτό που έγραψες και θέλω να ρωτήσω δύο πράγματα.
Πρώτον κατηγορείτε τον kirito ότι δεν ενδιαφέρεται για τους συμφοιτητές του θέλοντας να δείξετε ότι οι υπόλοιποι ενδιαφέρεστε για τον πλησίον σας. Τότε για αυτούς που θέλουν να πάρουν το πτυχίο τους από άλλες σχολές του Πολυτεχνείου αλλά δεν μπορούν εξαιτίας της καθυστερημενης παράδοσης βαθμολογίας από τον δικός μας διδάσκοντα ενδιαφέρεται κανείς; Είναι γνωστό ότι το εξάμηνο για όλο το Πολυτεχνείο τελειώνει στις 17/2 με ένα μικρό χρονικό περιθώριο για την παράδοση βαθμολογιών. Σκεφτείτε λοιπόν τι πρόβλημα δημιουργείται όταν ένα μάθημα παιρνει παράταση ΕΝΑ μήνα μετά! Βέβαια το λάθος αυτό είναι καθαρά του διδάσκοντα ο οποίος και έθεσε από την αρχή αυτό το περιθώριο. Όμως και εμείς ως φοιτητές τι κάναμε; Το εκμεταλευτήκαμε! Επειδή έχουμε συνηθίσει να τα κάνουμε όλα τελευταία στιγμή χωρίς να μας νοιάζουν οι οποίες συνέπειες και να παραπονιόμαστε ότι δεν μας φτάνει ο χρόνος ή οτι η εργασία είναι δύσκολη, ενώ στην πραγματικότητα δεν έχουμε ασχοληθεί και πολύ μαζί της. Δεν θεωρώ επομένως ότι η εν λόγω ομάδα "σκοτώθηκε" όπως λες αλλά έκανε το αναμενόμενο. Ασχολήθηκε με την εργασία τη στιγμή που της δώθηκε και δεν περίμενε να έρθει πρώτα η άνοιξη.
Τέλος θα ήθελα να πω ότι και αυτή η ομάδα είχε θέμα με τα οικονομικά. Ζήτησε βοήθεια η οποία και δεν ήρθε γιατί οι υπεύθυνοι δεν είχαν κάποιο υλικό στα χέρια τους που θα μπορούσε να βοηθήσει τα παιδιά. Σκέψου λοιπόν να ήσουν εσύ στη θέση τους και να έβλεπες ότι η βοήθεια που ζήτησες και δεν σου δώθηκε έρχεται ένα μήνα αργότερα για τους υπόλοιπους. Τι θα έκανες; δεν θα αντιδρούσες; Ενω εχεις καθίσει και έχεις βγάλει όλη τη δουλειά μόνη σου;
Γι αυτό καλό θα ήταν πριν κάνουμε κατά μέτωπο επίθεση σε κάποιον να γνωρίζουμε και κάποια πράγματα. Ο kirito μπορεί να χρησιμοποίησε σκληρή γλώσσα στο γραπτό του λόγο όμως τα όσα είπε είναι δικαιολογημένα κά σωστά..

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

29

Το κείμενο αυτής της δημοσίευσης έχει αφαιρεθεί λόγω προσβλητικού περιεχομένου - i griega

Ο χρήστης GiannisN έλαβε προειδοποίηση για αυτή τη δημοσίευση λόγω προσβλητικών χαρακτηρισμών - i griega

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος i griega την Κυρ 19 Μαρ 2017, 11:46 am, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Re: [9ο] Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών (2016-17)

30
GiannisN είναι πολύ άσχημο να κάνεις προσωπικές επιθέσεις και ad hominem. Αν διαφωνείς κάπου με τα λεγόμενα του kiritoshu μπορείς να απαντήσεις πάνω σε αυτά που είπε και όχι με κατηγορίες και υπαινιγμούς για τον ίδιο.
cron