Σελίδα 1 από 1

Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2011, 12:10 pm
από MakisH
Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο; Καλύτερο από τα προηγούμενα; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε; Ποιες οι "ευχάριστες" και οι "δυσάρεστες" στιγμές του εξαμήνου;

Τώρα που έχει σχεδόν τελειώσει η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 3 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα εμβαθύνσεων και επιλογής που συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους. Δυστυχώς δεν υπάρχει δυνατότητα αρνητικής ψήφου...


Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2011, 1:29 pm
από madadayo
ειλικρινά περιμένεις απάντηση??? μετά τις 18 Μάρτη θα χω πιο σφαιρική άποψη....

(καταραμμένες εργασίες...) αυτό είναι το συμπέρασμα...
κάψιμο στο pc lab χωρίς αποτέλεσμα...

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2011, 5:30 pm
από αϊ-ο
Πολύ λίγος χρόνος για μαθήματα που έγιναν με πολύ λάθος τρόπο και που νομίζω ότι είναι απαραίτητα και για αρκετά εργαστήρια/εργασίες.

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μαρ 2011, 6:14 pm
από madadayo
Θα πρέπει να συμφωνήσω...

Καταρχήν, τα περισσότερα μαθήματα ήταν απογοητευτικότατα!
Ο χρόνος ελάχιστος.. και ειδικά φέτος με τις καταλήψεις... οι εργασίες πολλές και δύσκολες και ο χρόνος για να πραγματοποιηθούν λίγος (και σε επικάλυψη με την εξεταστική)

γενικά... από τα χειρότερα εξάμηνα στη σχολή...

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τρί 21 Φεβ 2012, 7:54 pm
από Overspark
Μόλις είδα ότι υπήρχε τέτοιο post ! Ω ΝΑΙ Θα συμφωνήσω απόλυτα με τις περσινές απόψεις για το 9ο εξάμηνο.
Ο χαρακτηρισμός ΜΠΛΙΑΧ νομίζω καλύπτει περιληπτικά τα πιστεύω μου :bleh: :razz: :bleh: :baby: :x

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 12:30 pm
από fotinit17
Ελάχιστος χρόνος, τσαπατσούλικες κ γρήγορες παραδόσεις μαθημάτων λόγω έλλειψης χρόνου, αλλά άπειρες εργασίες. Αχρείαστο εξάμηνο, θα προτιμούσα μία 6μηνη πρακτική στη θέση του παρά αυτό που έγινε, περισσότερα θα μου μάθαινε η πρακτική πιστεύω.

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ 2015, 12:01 am
από panos108
Πριν παραδοθεί η παρωδία εργασία θα γράψω τις εντυπώσεις μου.

ΣΧΒ: υποτίθεται από τα πιο σημαντικά μαθήματα της σχολής, ωστόσο κακές διαλέξεις, κακό βιβλίο,παρωδία εξέταση (έκανα 3 σελίδες πράξεις για να δω ότι το θέμα που ζήταγε τα πάντα έπιανε 2/10 ΕΛΕΟΣ) και φυσικά παρωδία εργασία (είναι δυνατόν να ζητούνται αυτά τα πράγματα :p)

Ασφάλεια: ξήλωμα καθηγητών τίποτα παραπάνω, θα αφήσω απέξω τη διόρθωση της εξέτασης που με το χειρότερο βιβλίο στην ιστορία της σχολής ζητήθηκαν άπειρες παραδοχές.

Διοίκηση έργων: συμπαθητικό και ευχάριστο μάθημα ενδιαφέρον το Ms project. Ελάχιστος φόρτος εργασίας σου έμεναν πράγματα, πολύ οργανωμένο μάθημα απλά από την πολύ εύκολη γινόταν κάπως βαρετό.

Προχωριμένος τεχνοοικονομικός σχεδιασμός: από τη μία μάθαμε τη vba από την άλλη δε ήταν συμπαθητική γλώσσα :p επίσης το μάθημα παίρνει βελτιώσεις και φυσικά ο διδασκοντας να μάθει ελληνικά πριν βάλει θέματα την επόμενη φορά

Αυτόματη ρύθμιση: από τα αγαπημένα μου μαθήματα, καταπληκτικός καθηγητής, πολύ οργανωμένο ενώ αν σου αρέσουν τα μαθηματικά και ειδικά η γραμμική άλγεβρα θα περάσεις καλά

Καινοτομία: αν σου αρέσουν αυτού του τύπου τα μαθήματα θα σαρεσει εμένα όχι :p:p

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 1:22 am
από AnastasiaN
Βλέποντας τους συμφοιτητές μου να γράφουν παρακινήθηκα και εγώ :bleh: :

ΣΧΒ: Διαβάζοντας το Smith συνειδητοποίησα τι ωραία που θα μπορούσε να διδάσκεται το μάθημα. Ο κ. Κοκόσης είναι γνώστης αλλά φαινόταν αγχωμένος κατά τη διάρκεια του εξαμήνου με τις διαλέξεις του να περιορίζονται στο πάτημα του κουμπιού για την επόμενη διαφάνεια. Βλέπαμε διαφάνειες να περνάνε μπροστά μας και η επίλυση των ασκήσεων "γινόταν" από εμάς τους ίδιους που χωρίς να έχουμε κατανοήσει τη θεωρία απλά τρώγαμε το χρόνο μας. Θα έπρεπε:
1. Να γίνεται η διδασκαλία με στόχο να καταλάβουν οι φοιτητές την ύλη και όχι απλώς να πούμε ότι βγάλαμε την ύλη.
2. Να λύνονται λίγες ασκήσεις στον Πίνακα που θα χρησιμεύουν αργότερα ως πρότυπα για την εξακρίβωση του εάν κάποιος κατανόησε και έμαθε τη θεωρία.

ΥΓ: Αυτή η εργασία..... Η δική μου ομάδα εντός (το πολύ) 2 εργάσιμων ημερών είχε ολοκληρώσει τη διεργασία. Ο λοιπός χρόνος πέρασε ανοιγοκλείνοντας κρασαρισμένα αρχεία Aspen, ενώ κανουμε τα ίδια run ξανά και ξανά, και ψάχνουμε να λύσουμε "ιδιοτροπίες" του Aspen. :TD: Και συνεχίζεται...

Ασφάλεια Βιομηχνικών Εγκαταστάσεων
: Κακή διδασκαλία, κακό βιβλίο. Ελπίζω του χρόνου να είναι καλύτερα..

Διοιήκηση Έργων: Καλά οργανωμένο μάθημα. Λίγος κόπος που αντανακλούσε άμεσα σε αποτέλεσμα. Έμαθα πράγματα. Θα μπορούσε ίσως να δυσκολέψει λίγο. :)

Σχεδιασμός- Υπολογιστικές Μέθοδοι: Θα μπορούσε να αλλάξει η ύλη. Δεν ήταν αρκετά "υψηλού" επιπέδου. Μάθημα που έβγαινε εύκολα θεωρώ.

Σχεδιασμός-Συστήματα αυτόματης ρύθμισης και πληροφορικής: Πολύ το χάρηκα αυτό το μάθημα. Ενδιαφέρουσα ύλη, έκανα και μια επανάληψη Γραμμική Άλγεβρα. Όλα καλά. :razz:

Επιλογής-Τεχνολογία, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα
: Αξίζει αν έχει κάποιος μια καινοτόμα ιδέα και θέλει να κάτσει να τη σκεφτεί και να την αναλύσει. Δεν είχα και η εργασία με κούρασε πολύ. Δεν ξέρω αν θα διάλεγα εντούτοις κάποιο άλλο μάθημα. Δεν με ενθουσίασε κανένα του εξαμήνου.. :no:

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ 2015, 8:25 am
από panos108
Σχετικά με την εργασία θα κάνω κάνα 2 παρατηρήσεις ακόμα. Μου έκανε πολύ εντύπωση το γεγονός ότι μας ζητήθηκαν στη διεργασία πράγματα που δεν έχουν αναφερθεί ποτέ στο εργαστήριο, βλέπε στερεά σε εμάς ή να μπει μόριο που δεν υπάρχει σε άλλη ομάδα. Επίσης εμείς φάγαμε 2μερες πάνω σε spec που μας έλεγε που τελικά ήταν εντελώς λάθος. Επίσης αδέλφια όχι save στο economic evaluation...

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 18 Φεβ 2017, 10:07 am
από KiritoShu
Τελείωσε άλλο ένα εξάμηνο και ήρθε η στιγμή που περίμενα εδώ και μερικές βδομάδες. Θα είμαι επιεικής μιας και είναι το τελευταίο εξάμηνο.
Ήταν το απόλυτο αίσχος τόσο από άποψης ενδιαφέροντος όσο και από άποψη φόρτου εργασίας. Δεν ξέρω από που να το πιάσω

Ανόργανες Βιομηχανίες: Καλός και άγιος ο κος Τσιβιλής, αλλά το μάθημα δεν είχε κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Ήταν οργανωμένο, αλλά όταν χρειάστηκε να το διαβάσω για τις εξετάσεις, νομίζω ότι μου περνούσε αδιάφορο ότι έγραφε μέσα το βιβλίο. Τονίζω ότι δε φταίει ο καθηγητής εδώ αλλά το αντικείμενο

Σχεδιασμός Βιομηχανιών Τροφίμων - Επεξεργασία και συντήρηση Τροφίμων Το μάθημα φόρτος εργασιών 3 μαθημάτων σε ένα. Οργανωμένο κλπ μάθημα, δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποι ιδιαίτερο παράπονο από τις διαλέξεις, αλλά να έχεις να παραδώσεις 20-30 σελίδες αναφορά για κάθε εργαστηριακή άσκηση, επιπλέον υπολογιστική άσκηση + εργασία HACCP, παραπάει λίγο.... (Στο κομμάτι των διαλέξεων η κ. Ωραιοπούλου ήταν ίσως ό,τι καλύτερο είχε αυτό το εξάμηνο)

Εφαρμοσμένη Βιοτεχνολογία Ίσως είχε από τα πιο άχρηστα εργαστήρια. Δε γίνεται να αφιερώνουμε 2 2ωρα σε ένα πρόγραμμα που απεικονίζει πρωτεϊνες και άλλα 3 δίωρα σε ένα πρόγραμμα που λύνεις την Michaelis Menten. Επίσης, δε βρίσκω το λόγο να κάνει κανείς βιβλιογραφική εργασία με το κιλό στο τελευταίο εξάμηνο. Οι διαλέξεις του κ. Τοπακα ευχάριστες μεν, αν και θα μπορούσαν να γίνουν λίγο πιο advanced, καθώς παραμείναμε σε basic πράγματα. Ο κ. Τσουκιάς ίσως θα πρέπει να ξεσκονίσει λίγο τα ελληνικά του και να μάθει και λίγο την ελληνική ορολογία, μου βγήκαν τα μάτια διαβάζοντας τις διαφάνειες για τις εξετάσεις με αυτά που έβλεπα.

Ασφάλεια Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων Στο μάθημα αυτό δεν μπήκα ποτέ λόγω της γνωστής μου εμπάθειας για τους διδάσκοντες του. Η εμπειρία μου ήταν μόνο από το βιβλίο το οποίο ήταν ενδεχομένως από τα χειρότερα μπεζάκια έβερ (ανταγωνίζεται άνετα τα στερεά απόβλητα ) και δεν κατάλαβα που περίεχεται το ασφάλεια σε αυτό το μάθημα. Καταστροφολογία θα το έλεγα καλύτερα

Σχεδιασμός χημικών βιομηχανιών Μια εργασία ό,τι να'ναι, συνεννόηση ό,τι να'ναι με τους υπευθυνους, "βιβλίο" ό,τι να'ναι (τυπωμένες διαφάνειες? σοβαρά τώρα?), εξετάσεις ακόμα πιο ό,τι να'ναι (δεν ήταν ότι ήταν πολύ δύσκολα, απλά έπρεπε να είχες διαβάσει το σμιθ από την αρχή του εξαμήνου και να αντέξεις να γράφεις 5-6 κολλες αναφοράς, δλδ πάνω από 20 σελίδες για να τα απαντήσεις όλα.)


Αυτά. και τονίζω ότι ήμουν πολύ χαλαρος σε αυτά που είπα παραπάνω. :P Αυτό ήταν. :P Καλο κουράγιο στους επόμενους