Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Διοίκηση Έργων και Υποστήριξη Αποφάσεων
Σύνολο ψήφων: 5 (42%)
Σχεδιασμός Χημικών Βιομηχανιών
Σύνολο ψήφων: 5 (42%)
Ασφάλεια Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων
Σύνολο ψήφων: 2 (17%)
Σύνολο ψήφων: 12

Re: Πώς σας φάνηκε το 9ο εξάμηνο;

11
Τελείωσε άλλο ένα εξάμηνο και ήρθε η στιγμή που περίμενα εδώ και μερικές βδομάδες. Θα είμαι επιεικής μιας και είναι το τελευταίο εξάμηνο.
Ήταν το απόλυτο αίσχος τόσο από άποψης ενδιαφέροντος όσο και από άποψη φόρτου εργασίας. Δεν ξέρω από που να το πιάσω

Ανόργανες Βιομηχανίες: Καλός και άγιος ο κος Τσιβιλής, αλλά το μάθημα δεν είχε κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Ήταν οργανωμένο, αλλά όταν χρειάστηκε να το διαβάσω για τις εξετάσεις, νομίζω ότι μου περνούσε αδιάφορο ότι έγραφε μέσα το βιβλίο. Τονίζω ότι δε φταίει ο καθηγητής εδώ αλλά το αντικείμενο

Σχεδιασμός Βιομηχανιών Τροφίμων - Επεξεργασία και συντήρηση Τροφίμων Το μάθημα φόρτος εργασιών 3 μαθημάτων σε ένα. Οργανωμένο κλπ μάθημα, δεν μπορώ να πω ότι είχα κάποι ιδιαίτερο παράπονο από τις διαλέξεις, αλλά να έχεις να παραδώσεις 20-30 σελίδες αναφορά για κάθε εργαστηριακή άσκηση, επιπλέον υπολογιστική άσκηση + εργασία HACCP, παραπάει λίγο.... (Στο κομμάτι των διαλέξεων η κ. Ωραιοπούλου ήταν ίσως ό,τι καλύτερο είχε αυτό το εξάμηνο)

Εφαρμοσμένη Βιοτεχνολογία Ίσως είχε από τα πιο άχρηστα εργαστήρια. Δε γίνεται να αφιερώνουμε 2 2ωρα σε ένα πρόγραμμα που απεικονίζει πρωτεϊνες και άλλα 3 δίωρα σε ένα πρόγραμμα που λύνεις την Michaelis Menten. Επίσης, δε βρίσκω το λόγο να κάνει κανείς βιβλιογραφική εργασία με το κιλό στο τελευταίο εξάμηνο. Οι διαλέξεις του κ. Τοπακα ευχάριστες μεν, αν και θα μπορούσαν να γίνουν λίγο πιο advanced, καθώς παραμείναμε σε basic πράγματα. Ο κ. Τσουκιάς ίσως θα πρέπει να ξεσκονίσει λίγο τα ελληνικά του και να μάθει και λίγο την ελληνική ορολογία, μου βγήκαν τα μάτια διαβάζοντας τις διαφάνειες για τις εξετάσεις με αυτά που έβλεπα.

Ασφάλεια Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων Στο μάθημα αυτό δεν μπήκα ποτέ λόγω της γνωστής μου εμπάθειας για τους διδάσκοντες του. Η εμπειρία μου ήταν μόνο από το βιβλίο το οποίο ήταν ενδεχομένως από τα χειρότερα μπεζάκια έβερ (ανταγωνίζεται άνετα τα στερεά απόβλητα ) και δεν κατάλαβα που περίεχεται το ασφάλεια σε αυτό το μάθημα. Καταστροφολογία θα το έλεγα καλύτερα

Σχεδιασμός χημικών βιομηχανιών Μια εργασία ό,τι να'ναι, συνεννόηση ό,τι να'ναι με τους υπευθυνους, "βιβλίο" ό,τι να'ναι (τυπωμένες διαφάνειες? σοβαρά τώρα?), εξετάσεις ακόμα πιο ό,τι να'ναι (δεν ήταν ότι ήταν πολύ δύσκολα, απλά έπρεπε να είχες διαβάσει το σμιθ από την αρχή του εξαμήνου και να αντέξεις να γράφεις 5-6 κολλες αναφοράς, δλδ πάνω από 20 σελίδες για να τα απαντήσεις όλα.)


Αυτά. και τονίζω ότι ήμουν πολύ χαλαρος σε αυτά που είπα παραπάνω. :P Αυτό ήταν. :P Καλο κουράγιο στους επόμενους
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα
cron