[7ο] Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών (2017-18)

1
Για να εγκαινιαστεί και αυτή η ακαδημαϊκή χρονιά, σύμφωνα με ανακοίνωση στο site του μαθήματος, οι διαλέξεις στο ΜΑΔ της κατεύθυνσης του "Σχεδιασμού" θα ξεκινήσουν την Πέμπτη 05/10/2017, ενώ δε θα πραγματοποιηθεί εργαστήριο αύριο Τρίτη 03/10/2017.
Hatred is Blind, Rage carries you Away...
and He who pures out Vengeance, runs the Risk of tasting a Bitter draught
...
One is All and All is One

Re: [7ο] Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών (2017-18)

2
Εντάξει σήμερα και την προηγούμενη φορά έγινε κατά την γνώμη ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ μάθημα. Εκτίμησα πολύ ότι οι καθηγητές έφεραν άνθρωπο που δουλεύει πάνω στο φυσικό αέριο για να μας μιλήσει πάνω σε αυτό. Γιατί το μάθημα δεν ήταν απλά η ατελείωτη θεωρεία που έχουν αλλά μαθήματα. Κάθε τι που κάναμε είχε πρακτική εφαρμογή.
+ ότι το ηλεκτρονικό quiz που κάναμε στο τέλος, με την ερώτηση να είναι στον projector και εμείς να απαντάμε Live από τα κινητά μας, είχε τέρμα πλάκα. :)

Μπράβο στους καθηγητές και στον ομιλητή :)

Re: [7ο] Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών (2017-18)

3
Ντάξει σήμερα αυτό που έγινε είναι κυριολεκτικά κωμικοτράγικο. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να μην βγαίνει χρονικά ο σχεδιασμός του μαθήματος. Αλλά το να παραδοθούν μέσα σε ένα τρίωρο (χωρίς διάλειμμα ) 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ πανω στο ΑΣΠΕΝ. Τα οποια θα πρέπει να παραδοθούν ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ σε δύο εβδομάδες και θα εξεταστούν και την ίδια μέρα είναι εντελώς παράλογο κατ'εμε. Γιατί χάνεται το νόημα του να μάθεις. Το να τρέξω σαν ρομποτάκι να παράγω αυτές τις δύο εργασίες ας πούμε ότι είναι δυνατόν αλλά χάνεται όλη η φάση.

Αν έκανα πρώτα την πρώτη και εξεταζόμουν θα έβλεπα λάθη ή αμέλειες στην χρήση του λογισμικού και θα απέφευγα τα λάθη στην δεύτερη άσκηση=πρόοδος.
Το να παράγω 2 διαφορετικές ασκήσεις με τα ίδια λάθη, και να ρωτάω ταυτόχρονα δύο διαφορετικούς υπεύθυνους είναι κατ'εμε αντιπαραγωγικό.

Αυτά σαν σκέψεις για το μάθημα..... :)

Re: [7ο] Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών (2017-18)

5
Aoratos έγραψε:Μια ερώτηση για τις ασκήσεις απόσταξης: Στην σχέση O' Connell για την απόδοση στήλης, ποια από τις μέσες σχετικές πτητικότητες θέλει ο τύπος (π.χ. για 3 συστατικά); Ευχαριστώ
Νομίζω θέλει τη μέση aLH. Αλλά δεν είμαι και 100% σίγουρη.

Re: [7ο] Μηχανική και Ανάπτυξη Διεργασιών (2017-18)

6
Θέματα Κανονικής 2017-18
Θέμα 1 Ακριβώς το ίδιο με το θέμα 1 του έτους 2013-14.
Θέμα 2 Ίδιο με το θέμα 3 του έτους 2013-14 + γ ερώτημαqνα υπολογιστεί η ΤDP για το μείγμα Α σε θερμοκρασία Τ=40οC.
Θέμα 3 Θέμα εκχύλισης παρόμοιο με το παράδειγμα 3 σελίδα 14 από τις σημειώσεις της εκχύλισης. 2 βαθμίδες εκχύλισης κατά ομορροή δίνεται τριγωνικό διάγραμμα στο οποίο έχει σχεδιαστεί η binodal και τα tie lines και ζητείται η ανάκτηση του συστατικού.
cron