@MakisH
χαχαχαχαχα.. μ'αρέσει όπως θέτεις το δίλημμα! κοίτα, όσον αφορά στα νανοϋλικά, το σκεφτόμουν κι εγώ αλλά ακουγόταν ότι ο καθηγητής έλειπε τις περισσότερες φορές και κάποια στιγμή σου βαζε μία εργασία-παλούκι...
όσον αφορά στον Κυρανούδη, δεν είχα επιλέξει το μάθημα για τους ίδιους λόγους, αλλά από κάποιες διαφάνειες που είδα + από το μάθημα της κατεύθυνσης του 9ου υποψιάζομαι ότι η κατεύθυνση του μαθήματος τείνει ως προς την αριστοποίηση παρά προς το "οικονομικό"
της υπόθεσης.
Τώρα, για τη βιομηχανική ρύπανση. Μάλλον ο βασικότερος λόγος (εκτός από τη μεταστροφή μου σε σχέση με ό,τι περιλαμβάνει βίο- ή περιβάλλον στον τίτλο του) είναι ότι -όπως θα θελε ο braveSirRobin- σε κάθε μάθημα επαναλάμβανε ό,τι είχε κάνει στο προηγούμενο! ακόμη κι αν επρόκειτω για ένα μόνο διαφορετικό - καινούργιο άτομο...
βαρέθηκα ν' ακούω τα βακτηριάκια του... γενικά ήταν ενδιαφέρον
αν και ομολογώ ότι πολλές φορές απουσίαζε ο καθηγητής χωρίς προηγούμενη ενημέρωση
και είχε εργασία - νομίζω απαλλακτική. Σε αντίθεση με πολλά άλλα μαθήματα, το θέμα της εργασίας αποδιδόταν καθαρά και μόνο απ τον καθηγητή καθώς είναι της νοοτροπίας ότι στη δουλειά σου δε θα σου επιτρέπουν να επιλέγεις τα project σου...
για να πάρεις μία ιδέα, το θέμα μου ήταν Διαχείριση Αποβλήτων σε μονάδα παραγωγής Χυμών Φρούτου (ή κάτι τέτοιο).
ομολογουμένως, μου άρεσε η εργασία. το μάθημα προοικονομεί κατά κάποιο τρόπο το μάθημα της "Περιβαλλοντικής Μηχανικής" του 8ου εξαμήνου...