[5ο] Εφαρμογές της Φυσικοχημείας στη Βιοχημεία

1
Γεια σας!
1) έχει κανείς ιδέα αν έχει αύριο μάθημα??
2)έχει κανείς πληροφορίες για το μάθημα.π.χ παλιά θέματα τπτ sos ktl?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MakisH την Κυρ 17 Μαρ 2013, 11:13 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: Διόρθωση τίτλου

Re: Εφαρμογές της Φυσικοχημείας στη Βοχημεία

2
Ναι εχουμε μάθημα. Επίσης δε νομίζω να υπάρχουν παλιά θέματα μιας και φέτος ήταν η πρώτη χρονιά διδασκαλίας του μαθήματος. Η ύλη είναι αν δεν κανω λάθος δύο φυλλάδια σημειώσεων του κ. Πολυμένη. Όσο για σος : διαβαζοντας τα φυλλάδια αυτά θα καταλάβεις ότι δε χρειαζονται σος. :bleh:
Einmal ist keinmal

Re: [5ο] Εφαρμογές της Φυσικοχημείας στη Βιοχημεία

10
Spoiler: show
Επειδή είχαν μεγάλη ζήτηση:
Τα θέματα που έπεσαν στη χειμερινή εξεταστική 2013-14 ήταν περίπου τα εξής:
  • Από τα ένζυμα μας έβαλε μια άσκηση που έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τη σχέση Michaelis-Menten και το διάγραμμα διπλού αντιστρόφου.
  • Ζήτησε σε κάποιο ερώτημα ποιες ενώσεις (απλά τα ονόματα) έχουν μεγαλύτερο δυναμικό φωσφορυλίωσης από την ΑΤΡ.
  • Ζήτησε να εξηγήσουμε γιατί οι αντιδράσεις (όπως ο ιοντισμός) πραγματοποιούνται in vivo πρακτικά 100%.
  • Ζήτησε γιατί η υδρόλυση φωσφοδιεστερικού δεσμού αποδίδει μεγάλα ποσά ΔG'.
  • (Δε θυμάμαι τελικά αν) ζήτησε την απόδειξη της σχέσης του ΔG'.
Στο σημείο αυτό ευχαριστώ τη Μι Ζήτα που με βοήθησε να ανακαλέσω στη μνήμη μου μερικά από τα θέματα!

Τέλος, δε νομίζω να πέσουν ακριβώς τα ίδια θέματα. Διαβάστε και από τα δυο τεύχη των σημειώσεων τα οποία καλύπτουν πλήρως την ύλη (η οποία είναι σχετικά μικρή), και θα είστε ικανοί να ανταποκριθείτε στα ζητούμενα!
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.