Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

41
Λυπάμαι, δεν έχω Windows και MS Office στο κινητό. Σοβαρά πάντως, γιατί όχι pdf; Δεν θεωρείται καθόλου καλή πρακτική να δημοσιεύεις παρουσιάσεις ή έγγραφα χωρίς να είναι (και) pdf. Ένα απλό export to pdf είναι για τον δημιουργό, ενώ για τον χρήστη μπορεί να είναι πολλά περισσότερα.

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

42
Ίσως μια χαζή ερώτηση, από τη μια σου δίνει πολλές δυνατότητες το LaTeX, από την άλλη όταν υπάρχει ομαδική δουλεία, μπορεί να γίνει κάτι του τύπου 'track changes'? Μιας και όλα δημοσιεύονται σε pdf, ωστε να μπορεί να δει ο άλλος τι αλλαγές έκανες?
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

43
Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιον "συνεργατικό" online editor όπως τον sharelatex.com. Υπηρεσίες αυτού του τύπου προσφέρουν ακριβώς αυτές τις δυνατότητες. Σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε ο καθένας να έχει τα δικά του εργαλεία στον υπολογιστή του και να χρησιμοποιείτε ένα "version control system" όπως το git για να συνεισφέρετε όλοι στο ίδιο project και να παρακολουθείτε τις αλλαγές.

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

44
yeap έχει. δεν ξέρω πόσο πρακτικό είναι όμως καθώς δεν το εχω χρησιμοποιήσει.

Μπορείς να δεις εδώ και εδώ
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

45
KiritoShu έγραψε:... και αναμένουμε από τον Engegen αυτό που μας υποσχέθηκε :P .
Πρώτον τελικά την υπογράμμιση την κάνεις με σκέτο "\underline{...}" δεν χρειάζονταν τα δολάρια :razz: (εκτός φυσικά αν έχεις μαθηματικά όπως είχα στο κειμενάκι που είχα πρόχειρο και συμβουλεύτηκα εκείνη την στιγμή...)

Όσο για τον ορθογραφικό έλεγχο: Οι οδηγίες βρίσκονται εδώ

Παραθέτω τα βήματα και με δικό μου τρόπο (90% copy-paste)
1. Κατεβάζουμε τα λεξικά του OpenOffice
2. Το ανοίγουμε με έναν archive manager και πέρνουμε τα "el_GR.dic" και "el_GR.aff". Προσωπικά το άνοιξα με το 7-zip και αποσυμπίεσα.
3. Τοποθετούμαι τα αρχεία όπου μας καπνίσει μες τον υπολογιστή, αρκεί να είναι μαζί (ίδιο directory) [συνιστώμενο: μες τον φάκελο που εγκαταστήσαμε το Texmaker]
4.Ρυθμίζουμε τον Texmaker ως εξής: Options->Configure Texmaker->Editor ->Spelling dictionary:
ή στα Ελληνικά :Επιλογές->Προσαρμογή Texmaker->Επεξεργαστής κειμένου->Ορθογραφικό λεξικό:

& δίνουμε την τοποθεσία του "el_GR.dic" π.χ. για εμένα είναι "C:/Program Files (x86)/Texmaker/el_GR.dic" (δεν ξέρω σε Mac ή Linux)
edit:Γενική συμβουλή (λύση των πάντων) googlάρετε (η και από duckduckgo, υπάρχει μπόλικο υλικό online και μπορείς να βρείς λύσεις κατευθείαν με λέξεις κλειδιά)

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

49
λοιπόν, λέει ότι σσου βγάζει το erro γύρω στη γραμμή 40.. κάνεις και έναν κόπο να κάνεις ένα κόπι πέιστ τον κώδικα από τη γραμμή 40 και κάτω?

ή αν δε θες στείλε μου με pm το αρχείο αυτό που έχει κατάληξη .tex για να το επεξεργαστώ λίγο
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Σεμινάρια Χρήσης Η/Υ (2014-15)

50
KiritoShu έγραψε:λοιπόν, λέει ότι σσου βγάζει το erro γύρω στη γραμμή 40.. κάνεις και έναν κόπο να κάνεις ένα κόπι πέιστ τον κώδικα από τη γραμμή 40 και κάτω?

ή αν δε θες στείλε μου με pm το αρχείο αυτό που έχει κατάληξη .tex για να το επεξεργαστώ λίγο




Έτσι ώστε να εμφανίζει ρυθμιστική ικανότητα.

\subsection{Ποιοι νόμοι ισχύουν στα Ρ.Δ.?}
Όταν σε ένα όξινο Ρ.Δ. ισχύει ότι η c΄_{acid} στην κατάσταση χημικλης ισορροπίας είναι περίπου ίση με την αρχική c_acid και η c΄_{saltconj} στην κατάσταση χημικλης ισορροπίας είναι περίπου ίση με την c_{saltconj}, τότε μπορούμε να κάνουμε χρήση της εξίσωσης Henderson-Hasselbalch. Σύμφωνα με αυτήν ισχύει ότι :

\begin{equation}
pH=pka+log frac{[proton acceptor]}{[proton donor]}
\end{equation}

Αντίστοιχα συμπεράσματα έχουμε και για τα αλκαλικά Ρ.Δ. [8]
(* Η σταθερά ιοντισμού ασθενους οξέος/βάσης επηρεάζεται μόνο από τη θερμοκρασία.)


\section{Πειραματική Διαδικασία}
\subsection{Παρασκευή Ρ.Δ. CH_{3}COOH/CH_{3}COONa με pH=5}
Για τα συστατικά αυτού του διαλύματος γνωρίζουμε ότι το CH_{3}COOH έχει p=1,05 g/ml και ότι είναι 100\div w/w. Επιπλέον το στερεό CH_{3}COONa
Αρχικά λαμβάνουμε σε ογκομετρικό κύλινδρο των 10 ml, 5.71 ml CH_{3}COOH. Στη συνέχεια αυτήν την ποσότητα την αραιώνουμε σε ογκομετρική φιάλη των 250 ml με απιονισμένο νερό, ώστε τελικά το διάλυμα να έχει συγκέντρωση 0.20Μ. Έπειτα το διλαλυμα φυλάσσεται σε γυάλινη φυάλη αντιδραστηρίου.\\
Για να παρασκευάσουμε διάλυμα CH_{3}COONa συγκέντρωσης 0.20Μ λαμβάνουμε g CH_{3}COONa τα οποία και διαλύουμε σε 250ml απιονισμένου νερού. Έπειτα το διλαλυμα φυλάσσεται σε γυάλινη φυάλη αντιδραστηρίου.\\
Για τη δημιουργία του ζητούμενου ρυθμιστικού διαλύματος αναμιγνύουμε 10 ml διαλύματος CH_{3}COOH με 5.5 ml διαλύματος CH_{3}COONa.


\textbf{\textbf{Περνάμε}} πολύ ωραία εδώ \emph{στο σεμιναριο} όλα τα παιδιά μαζί. Ο κύριος θεοδώρου είναι ο καλύτερος. Με τον ορθογραφικό έλεγχο έχουμε πρόβλημε. \textbf{\textit{γεια σας}} τι να γράψω \\
\vspace{1cm}και δε με βοηθαει το ακροατήριο. Ο Χρήστος δεν πήγε στην παρέλαση. \textbf{Απλά θα} \textit{μπορούσα} να είχα κάνει \hspace{2cm} κόπι πέιστ τηνν εργασία μου.

Τί χρώμα πόδια του φλαμίνγκο \textbf{Η αναστασία θέλει μπολντ}

o κώστας έλυσε το ολοκληρωμα


\end{document}