Ποια μαθήματα του εξαμήνου θεωρείτε χρήσιμα;

Ρύθμιση Διεργασιών
Σύνολο ψήφων: 8 (44%)
Οικονομική Ανάλυση Βιομηχανικών Αποφάσεων
Σύνολο ψήφων: 6 (33%)
Περιβαλλοντική Μηχανική
Σύνολο ψήφων: 4 (22%)
Σύνολο ψήφων: 18

Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

1
Ποιες οι εντυπώσεις σας από το 8ο εξάμηνο; Ποια μαθήματα σας άρεσαν/δεν σας άρεσαν και γιατί; Τι παραπάνω θα θέλατε;

Τώρα που τελείωσε και η εξεταστική θα έχετε μια πιο σφαιρική άποψη. :)

Edit by i griega
Προσθήκη ψηφοφορίας: Παρακαλώ ψηφίστε έως και 3 από τα μαθήματα κορμού που θεωρείτε αντικειμενικά χρήσιμα, ανεξάρτητα με το αν ο καθηγητής, ή το σύγγραμα, ή ο τρόπος διδασκαλίας δε σας ικανοποίησαν. Σκοπός είναι να εξετασθεί κατά πόσο τα μαθήματα, από άποψη αντικειμένου και ύλης, αξίζουν τον κόπο να υπάρχουν στο εξάμηνο αυτό. Μπορείτε φυσικά να γράψετε τα σχόλιά σας και τις απόψεις σας στη συνέχεια. Επίσης μπορείτε να γράψετε για τα μαθήματα εμβάθυνσης και επιλογής που δε συμπεριλαμβάνονται, δεδομένου ότι δεν είναι κοινά για όλους.

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

6
Μιας και λοιπόν άλλο ένα εξάμηνο έφτασε στο τέλος του θα ήθελα να μοιραστώ ορισμένες σκέψεις μου μαζί σας. Θα προσπαθήσω κατά το δυνατόν να είμαι αντικειμενικός κριτής και να μην παρασυρθώ απ' το συναίσθημα. Η κεντρική ιδέα είναι ότι το εξάμηνο αυτό είχε πολύ τρέξιμο, πολλές εργασίες και δεν ξέρω κατά πόσο άξιζε τον κόπο. Ξεκινάω λοιπόν:

Τεχνολογία πετρελαίου και ΦΑ (επιλογής): Ήταν ένα μάθημα που επέλεξα εξαιτίας του διδάσκοντα και μάλλον θα το ξαναεπέλεγα κρίνοντας από τις υπόλοιπες επιλογές. Τα "θετικά" όμως σταματούν εκεί. Γενικότερα η ύλη που διδάχθηκε είχε καλυφθεί σε μεγάλο μέρος από άλλα μαθήματα (από τα καύσιμα και τη ΜΑΔ 7ου, ίσως και από τα μαθήματα της κατεύθυνσης των οργανικών βιομηχανιών του 7ου, θερμοδυναμική 4ου) γεγονός που -παρά τις προσπάθειες του διδάσκοντα- έκανε εκείνο το τρίωρο της Δευτέρας πολύ κουραστικό. Ωστόσο κάναμε ένα εργαστήριο σχετικά με την απόσταξη του πετρελαίου (το οποίο κάποιοι το είχαν ξανακάνει στην κατεύθυνση των οργανικών), το οποίο μου φάνηκε κάπως ενδιαφέρον. Σχετικά με τις εργασίες δε θεωρώ ότι πρόσφεραν κάτι ουσιαστικό: Ίσως η 2η να μας έβαζε στη διαδικασία να σκεφτούμε λίγο ποια πρέπει να είναι η σειρά των διεργασιών στο διυλιστήριο, αλλά και πάλι δεν ήταν κάτι το εξαιρετικό. Όσον αφορά στην τελική εξέταση πάλι έπρεπε να απαντήσουμε κάποιες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (που ήταν πάλι ασαφείς ή διφορούμενες), κάποιες ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης (τύπου πότε ιδρύθηκε η ΔΕΠΑ!!! - ασχολίαστο) και κάποιες νορμάλ ασκήσεις.

Οικονομική ανάλυση βιομηχανικών αποφάσεων: Αν και δεν τα πάω καλά με τα οικονομικά μαθήματα, πιστεύω πως είναι απαραίτητο να υπάρχει ένα μάθημα οικονομίας στα μαθήματα κορμού, ώστε όλοι να έρθουμε σε επαφή με βασικές έννοιες. Ωστόσο, ίσως αυτό το μάθημα θα έπρεπε να γίνεται πιο νωρίς και όχι στο 8ο εξάμηνο. Γενικά οι διαλέξεις μου φάνηκαν πολύ βαρετές (όχι μόνο λόγω του αντικειμένου). Στα "θετικά" του μαθήματος θα έβαζα τα εργαστήρια και τις δυο εργασίες που κάναμε. Ειδικά στη 2η βάλαμε σε εφαρμογή όλες σχεδόν τις έννοιες που διδαχθήκαμε και έτσι -θέλαμε δε θέλαμε- τις μάθαμε! :razz:

Περιβαλλοντική μηχανική: Δε μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα με το αντικείμενο, αλλά γούστα είναι αυτά. Όσον αφορά τη διδασκαλία ο κ. Λυμπεράτος ήταν άψογος. Το γεγονός ότι λύνονταν επιπλέον ασκήσεις ήταν πολύ καλό διότι ακόμα κι αν δεν είχαμε χρόνο για την προετοιμασία τους κρατούσαμε επαφή με το μάθημα. Ωστόσο δεν ξέρω κατά πόσο είναι θεμιτό να γίνονται σε ώρες εκτός μαθήματος, δηλαδή μη προβλεπόμενες από το ωρολόγιο πρόγραμμα με την επίφαση του "προαιρετικού". Τέλος στα μεγάλα "μείον" του μαθήματος θα έβαζα το θέμα της "προαιρετικής" εργασίας. Γενικά όσους άκουσα από την προηγούμενη χρονιά έλεγαν ότι μέσα από αυτή την εργασία πραγματικά καταλαβαίνεις καλύτερα το αντικείμενο και το εμπεδώνεις εν όψει των εξετάσεων μιας και κάθε ομάδα σχεδιάζει από την αρχή τις απαραίτητες διεργασίες. Ωστόσο προσωπικά δεν έμαθα τίποτα, γιατί πολύ απλά δεν καταφέραμε να την τελειώσουμε! Και γενικά μόνο μια ή δυο ομάδες από το έτος μου κατάφεραν να την τελειώσουν στην ώρα της (και μπράβο τους). Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για την καθυστέρηση αυτή οφείλεται στον υπεύθυνο, τον κ.Βλυσίδη, ο οποίος ήταν ελάχιστα συνεργάσιμος, αργούσε πολύ να μας στείλει δεδομένα και γενικά δεν αντιλαμβανόταν και την πίεση που είχαμε από τα υπόλοιπα μαθήματα. Οι περισσότερες ομάδες που θέλουν τελικά να παρουσιάσουν θα το κάνουν το Σεπτέμβρη (μαζί και η δικιά μου) γεγονός που το θεωρώ λάθος, καθώς τα πράγματα πρέπει να τελειώνουν στην ώρα τους.

Μηχανική Βιομηχανικών Αντιδραστήρων (κατεύθυνσης): Το μάθημα χωρίζεται σε δυο μέρη. Το πρώτο μέρος, του κ.Παπαγιαννάκου, αφορούσε τη δυναμική αντιδραστήρων. Δε μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα με τον τρόπο που διδάχθηκε συγκρινόμενο με τον τρόπο που διδάχθηκε η Ρύθμιση. Ίσως για το λόγο αυτό θα μπορούσε και να παραληφθεί ή τουλάχιστον ας διδασκόταν λιγότερο μπακάλικα. Στα πλαίσια του πρώτου μέρους έγιναν και κάποια "σεμινάρια" σχετικά με την Ασφάλεια από τον κ. Κατσούλη από τη ΜΟΤΟΡΟΪΛ. Τα βρήκα εξαιρετικά χρήσιμα και ενδιαφέροντα και η ενασχόλησή μας με μια ανάλυση HazOp μας έφερε σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της ευθύνης και της υποχρέωσης της προστασίας του εργατικού προσωπικού σε μια βιομηχανική μονάδα. Τέλος στα πλαίσια του πρώτου μέρους υπήρχε μια εργασία την οποία δεν καταφέραμε να προχωρήσουμε αρκετά, λόγω έλλειψης χρόνου. Το δεύτερο μέρος, του κ. Φιλιππόπουλου, ήταν σαφώς πιο ενδιαφέρον και ο διδάσκοντας πραγματικά παθιαζόταν με το αντικείμενό του γεγονός που με ενθουσίαζε (δύσκολα μου συμβαίνει αυτό τον τελευταίο καιρό :razz: ). Μάθαμε -ίσως λίγα- αλλά χρήσιμα πράγματα. Και πάλι η έλλειψη χρόνου δε μου επέτρεψε να ασχοληθώ με την εργασία αυτού του μέρους. Τα θέματα της τελικής εξέτασης ήταν βατά, σε σχέση με άλλες χρονιές.

Ρύθμιση διεργασιών: Το μάθημα ήταν αρκετά ενδιαφέρον αν και το κατάλαβα προς το τέλος των διαλέξεων όταν "κούμπωσαν" όλα. Ο κ. Σαρίμβεης είναι πολύ καλός και επεξηγηματικός και δε μπορώ να φανταστώ κάποιον άλλο που μπορεί να διδάξει το μάθημα καλύτερα. Ωστόσο θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να ανέλυε τόοοσο πολύ ορισμένες βασικές έννοιες που υποτίθεται ότι τις ξέρουμε(;). Επίσης το μάθημα θα έπρεπε να είναι στο 4ο εξάμηνο, μετά τα Μαθηματικά ΙΙΙ ώστε να μη χάσουμε τόσο χρόνο στο να ξαναθυμηθούμε τους μετασχηματισμούς Laplace. Η εργασία δεν πιστεύω ότι μου πρόσφερε κάτι. Πάντως ήταν ένα μάθημα που ευχαριστήθηκα το διάβασμα!

Ορθολογική και αειφορική διαχείριση ενέργειας (κατεύθυνσης): Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω... Νόμιζα πως δεν υπήρχε χειρότερο μάθημα μετά τα υλικά του 7ου, κι όμως! Γενικά πρόκειται για ένα μάθημα χωρίς σκοπό και στόχο, το οποίο δεν έχει λόγο ύπαρξης στη Σχολή. Όσον αφορά τις διαλέξεις, ήταν μια σειρά διαφανειών οι οποίες περιείχαν έναν πακτωλό πληροφοριών. Οι πληροφορίες ήταν πολλές φορές σκόρπιες και ασύνδετες μεταξύ τους και πολλές φορές επαναλαμβάνονταν από διάλεξη σε διάλεξη. Ο διδάσκων εξηγούσε κάποια πράγματα άλλοτε αργά και άλλοτε απλά τις (προσ)περνούσε. Γενικά ήταν ένα χάσιμο χρόνου.
Όσον αφορά το κομμάτι του (υποχρεωτικού) εργαστηρίου αποτελούταν από μια σύντομη συνήθως διάλεξη πάνω στο κομμάτι της εκάστοτε άσκησης και στη συνέχεια επίλυση της άσκησης σε mathcad. Η σύντομη διάλεξη περιείχε έννοιες που διδαχθήκαμε στο γυμνάσιο (π.χ. τι είναι η καύση!!!) ή και σε άλλα μαθήματα (κυρίως στα ΣΜΕ). Τα αρχεία του mathcad αποτελούνταν συνήθως από τις εξισώσεις κάποιου μοντέλου το οποίο δεν εξηγούνταν επαρκώς και στη συνέχεια για την απάντηση των ερωτημάτων αρκούσε μια αλλαγή κάποιων παραμέτρων και ένα αμέτοχο και παθητικό copy paste, το οποίο θα μπορούσε να κάνει κάποιος χωρίς να χρειάζεται να σκεφτεί ή να έχει καταλάβει κάτι ιδιαίτερο. Κοινώς χάσιμο πολύτιμου χρόνου (εκτός κι αν κάποιος το βλέπει σαν καλλιέργεια της απάθειας).
Σχετικά με την (υποχρεωτική) εργασία θα μπορούσε πράγματι να είναι ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο κομμάτι. Ωστόσο καλούμασταν να απαντήσουμε πολλά ερωτήματα έχοντας σαθρή βάση-και εννοώ τα δεδομένα που μας δόθηκαν τα οποία ήταν παλιά και κυρίως περιείχαν πολλά λάθη. Μπορώ να πω ότι ασχολήθηκα με ιδιαίτερο ζήλο (εις βάρος άλλων-προαιρετικών- εργασιών) χωρίς να αξίζει τον κόπο. Το κομμάτι της εξέτασης ήταν παιδαριώδες.
Σχετικά με τον διδάσκοντα… θεωρώ ότι είναι αδαής, απαράδεκτος, κουραστικός και ανίκανος να διδάξει οποιοδήποτε μάθημα. Το μάθημά του ήταν περιττό και βαρετό (μάλλον γιατί βαριόταν και αυτός) και ο ίδιος περνούσε από θέμα σε θέμα χωρίς να καταλήγει κάπου. Πολλές φορές αντιμετώπιζε τους φοιτητές με ειρωνικό και υπεροπτικό ύφος και θεωρούσε τον εαυτό του κριτή και παντογνώστη. Επίσης ήταν προσβλητικός ακόμα και απέναντι στους συνεργάτες του μπροστά στους φοιτητές. Ήταν ελάχιστα συνεργάσιμος στο θέμα των εργασιών από την επίλυση αποριών έως την οργάνωση της παρουσίασης. Θεωρώ τον κ. Ασημακόπουλο επικίνδυνο για τους κόλπους της εκπαίδευσης και μη αντάξιο του τίτλου που φέρει. Από τα υπόλοιπα μέλη του προσωπικού δεν έχω κάποιο παράπονο.
Τέλος, στην πρώτη διάλεξη αυτού του μαθήματος ο διδάσκων είπε πως ανέλαβε αυτό το μάθημα σαν «μάθημα επιλογής β’ κατηγορίας». Μετά από ένα εξάμηνο παρακολούθησης, μπορώ με σιγουριά να δηλώσω πως αυτός ο χαρακτηρισμός είναι πολύς για αυτό το «μάθημα» και αμφιβάλλω ακόμα και για το αν θα μπορούσε να είναι ένα δευτερεύον μάθημα επιλογής…

Κλείνοντας αυτό το σεντόνι, θα ήθελα να εκφράσω την ελπίδα μου ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών θα είναι καλύτερο και κυρίως πιο οργανωμένο. Αλλά από την άλλη, όπως λέει και μια ψυχή, ο φοιτητής δυο πράγματα δεν πρέπει να γνωρίζει: πώς φτιάχνεται το λουκάνικο στο χοτ-ντογκ και πώς φτιάχνεται το πρόγραμμα σπουδών…

Άντε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση παίδες!
Και για τις αποφάσεις,/ σ' εκείνες τις στιγμές της ανυπολόγιστης δύναμης μας,/ κανείς δεν πήρε την ευθύνη ύστερα από την ήττα.
Κι όχι γιατί δεν μετρήσαμε κόστη, συνέπειες ή απώλειες,/ αλλά ήτανε τέτοιες οι επιθυμίες/ που όλα τα δικαιολογήσαμε.

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

7
Νομίζω ήρθε η ώρα να γκρινιάξω για ακόμα ένα εξάμηνο που πέρασε...

Από που να αρχίσω.....

Βιοϋλικά: Θα είμαι ειλικρινής. Δεν τρέφω ιδιαίτερη συμπάθεια στην κα Κουή και ο μόνος λόγος που το επέλεξα ήταν γιατί δε μου άρεσαν ως αντικείμενο τα καύσιμα, αποκλείοντας έτσι το μάθημα του κου Καρώνα και είδα τους διδάσκοντες στα άλλα μαθήματα και απογοητεύτηκα, είπα το μη χείρον βέλτιστον και έτσι πήρα το μάθημα των Βιοϋλικών. All in all, πρέπει να είναι το πρώτο μάθημα επιλογής που πήρα και τελικά δε μετάνιωσα. Το αντικείμενο είχε ένα Α ενδιαφέρον, το γεγονός ότι είχαμε guest διαλέξεις από την κα Αναστασοπούλου και την κα Δρίτσα έδινε ένα διαφορετικό τόνο στο μάθημα, η εξέταση ήταν λογικη, υπήρχε ποικιλία στα θέματα των εργασιών.. Μάλλον θα το πρότεινα στους επόμενους να το πάρουν...

Περιβαλλοντική Μηχανική: Το μάθημα του εξαμήνου με το οποίο έπαθα συνδρομο της Στοκχόλμης τελικά. Τις διαλέξεις της θεωρίας δεν τις παρακολούθησα καθώς επρόκειτο κυρίως για φυσικές διεργασίες, και να'ναι καλά η γνωστή άγνωστη καθηγήτρια των ΜΦΔ χάρη στην οποία έμαθα να διαβάζω μόνος μου το αντικείμενο, είπα να γλιτώσω ένα τρίωρο τη βδομάδα και μελετάω μόνος μου. Δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα. Ήταν σχετικά καλογραμμένο με παραδείγματα το βιβλιο και οι σειρές ασκήσεων (που ουσιαστικά ήταν παλιά θέματα) ήταν αρκετά βοηθητικές και λίγο να ασχολιόσουν μόνος σου, λιγο να πήγαινες στα έξτρα μαθήματα με τις ασκησεις, είχες μια πληρη είκονα για το μάθημα. Τώρα για την εργασία, η αλήθεια ήταν ότι λίγο βαριά την έλεγες, αλλά η κα Γρηγοροπούλου ήταν βοηθητική και δε σε αφηνε με τίποτα να βαρεθείς κατά τη διάρκεια της διεκπεραίωσής της. Aν και κατά τη διάρκεια του εξάμηνου μου είχε σπάσει λίγο τα νεύρα το όλο μάθημα, τελικά μπορώ να πω ότι μάλλον είναι από τα πιο οργανωμένα στη σχολη και ίσως από τα πιο εφαρμοσμένα

Τρόφιμα Κατεύθυνση: Λοιπόν, mixed feelings για αυτό το μάθημα και συγκεκριμένα για την κα Τζια. Στις διαλέξεις της θεωρώ ότι ήταν πάρα πολύ καλή, ενδιαφέροντα και on point όσα έλεγε και στο εργαστήριο του οργανοληπτικού επεξηγηματικότατη. Στην εξέταση του εργαστηρίου και του μαθήματος βέβαια ήταν λίγο υπερβολική. Δηλαδή, στην εξέταση του εργαστηρίου η διάρκεια της διαδικασίας ήταν αρκετά μεγάλη το οποίο το έκανε κουραστικό και οι παρατηρήσεις επι των εργασιών ήταν περισσότερο σε όχι και τόσο σημαντικές λεπτομέριες παρά στην ουσία της. Όσον αφορά στην εξέταση του μαθήματος από τη μία το γεγονός ότι τα θέματα τα έλεγες και κουλά, μου ψιλοάρεσε, το ότι, όμως, δεν έφτανε ο χρόνος και ορισμένα πράγματα τα έβλεπες πρώτη φορά, σου έσπαγε και λίγο τα νεύρα. Όσον αφορά το κομμάτι του κου Ταούκη, δεν ενθουσιάστηκα και για αυτό ίσως να φταίνε και τα κομμάτια που πραγματεύονταν, ίσως βέβαια να φταίνε οτι και ο ίδιος ο κος Ταούκης μάλλον έχει βαρεθεί λίγο να λέει τα ίδια κάθε χρόνο. Από τα εργαστήρια δεν είχα παράπονο. Ήταν μεν απαιτητικά από άποψη όγκου, αλλά αν είχες πρόγραμμα δεν είχες πρόβλημα, καθώς δεν είχαν κάποια ιδιαίτερη δυσκολία αυτά καθ'αυτά.

Βιοτεχνολογία Κατευθυνση Το κομμάτι του κου Τόπακα ενδιαφέρον ήταν, αν όχι κάτι το ιδιαίτερα απαιτητικό και τρομερό. Το κομμάτι του κου Κέκκου από την άλλη surprise surprise δεν είχε τπτ σχεδόν το καινούργιο. Οι πρώτες ασκησεις που λυθηκαν στην τάξη είχαν λυθεί ξανά στο μάθημα του 6ου εξαμήνου, κάπου στην 4η-5η διάλεξη σταμάτησα να τον παρακολουθω και όταν πήρα σημειώσεις στο τέλος του εξαμήνου συνειδητοποίησα ότι δεν έχασα και τίποτα, καθώς στοιχειώδεις γνώσεις από προηγούμενα μαθήματα και κυρίως από ΜΧΔ ΙΙ να είχες, έβγαινε το διάβασμα σε ένα απόγευμα (και πολύ λέω). Το εργαστήριο καλό ήταν, βέβαια ο οδηγός θέλει επειγόντως ανανέωση και να γραφεί σε σωστά ελληνικά.

Ρυθμιση Και πάμε στο μάθημα που με απογοήτευσε περισσότερο σε αυτήν την σχολη.... Και παρακολουθούσα ανελειπώς σαν καλό παιδάκι τις διαλέξεις, και νόμιζα ότι οι σημειώσεις που κρατούσα αν τις διαβαζα στο τέλος θα καταλάβαινα τι έχουμε κάνει στο μάθημα και ότι κάποτε το μάθημα αυτό θα κατέληγε κάπου. Δυστυχώς, δε συνέβη τίποτα από τα αυτά. Όταν πήγα να διαβάσω τις σημείωσεις μου στο τέλος, δεν είχαν τελικά καμία λογική σειρά και ενώ σε άλλα σημεία τρώγαμε ώρες για Β+Α=ΒΑ, σε άλλα πηδούσαμε 800 βήματα και δεν καταλάβαινα τι είχαμε κανει. Πρώτη φορά διαβάζω σημειώσεις μου από μάθημα και δεν έβγαζα νόημα. Επίσης, στο τέλος δεν μπορούσα να πω ότι από αυτό το μάθημα έμαθα το Α το Β και το Γ πράγμα, όπως, μπορώ να πω σε κάθε άλλο μάθημα της σχολης, γιατί θεωρώ ότι δεν καταλήξαμε ποτέ σε κάτι συγκεκριμένο.. Μπορεί να είμαι και πολυ χαζός για να καταλάβω το μεγαλείο της ρύθμισης, αλλά δε θεωρώ ότι πήρα κάτι από αυτό το πράγμα. (όχι το πρόβλημα μου δεν ήταν τα μαθηματικά, αλλωστε εν τέλει, σιγά το τι χρησιμοποιήσαμε..... αχρηστα τα πρώτα μαθήματα που αποδειξαμε τους laplace χωρίς λόγο και αιτία)... Ίσως, όταν έρθει η ώρα να το ξαναδιάβασω για να το περάσω να καταλάβω τι δεν έπιασα την πρώτη φορά και αυτο που κάνει τους παλαιοτερους να δήλωνουν ενθουσιασμένοι με το αντικείμενο, αν και δε νομίζω...

Αυτά.. Ίσως συγκριτικά, παρά το φόρτο εργασίας να ήταν από τα καλά εξάμηνα της σχολής...
Αν κάτι πάει στραβά, ίσιωσέ το.
Αν δεν μπορείς, αγνοησέ το.
Άλλωστε η ζωή συνεχίζει.
Το αν θα την ακολουθήσεις είναι δικό σου θέμα

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

8
Συμφωνώ για τα Βιοϋλικά, κι εγω δε το περίμενα οταν το επέλεξα αλλά τελικά φυσιολογικά πράματα ζήτησαν. Άσχετο που το βιβλίο ήταν προχειρογραμμένο.

Επίσης Ρύθμιση = :heart: απλά (ακόμη ο Σαρίμβεης δε το κάνει;).

Επειδή το μεγαλύτερο μέρος του μαθήματος πρακτικά είναι σήματα, νομίζω έχει πολύ νόημα να καταλαβαίνεις την αντιστοίχιση αυτού που κάνεις στη πραγματικότητα (τι ακριβώς είναι ο ρυθμιστής στη φύση, γιατί με νοιάζει πως θα γίνει αυτό το σήμα αν περάσει απο αυτό το στοιχείο του διαγράμματος). Επίσης μου κάνει εντύπωση αυτό με τις σημειώσεις γιατί θεωρώ οτι κάνει τις πιο δομημένες διαλέξεις της σχολής. Θεωρώ απλά πως είναι μάθημα που πρέπει να το αφήσεις να ωριμάσει και να το πιάσεις στην ολότητα του γιατί αν ενα διώρο που κάνει δε το χωνέψεις δε θα καταλάβεις τι παίζει μετά.
Θα χορέψετε ...

Re: Πώς σας φάνηκε το 8ο εξάμηνο;

9
Τα δικά μου 2 cents όσο αφορά τη Ρύθμιση:

Το θεωρώ ένα από τα πιο άρτια εκτελεσμένα μαθήματα της σχολής.

Ο κ. Σαρίμβεης ήταν εξαιρετικός, πραγματικά ικανός αλλά πάνω απ΄ όλα ενθουσιώδης με το μάθημα του, και κυρίως ΠΟΛΥ υπομονετικός και διαθέσιμος να απαντήσει και στις πιο off topic-random-και ενίοτε άστοχες απορίες (σε αυτό μου θύμισε πολύ τον κ. Θεοδώρου :razz: ).

Οι σημειώσεις κατ' εμένα κάθε άλλο παρά χαοτικές ήταν. Αντιθέτως ήταν ένα πολύ καλό συμμάζεμα αυτού του εν γένει πολύπλοκου αντικειμένου. Προκαλώ τον οποιοδήποτε θεωρεί τις σημειώσεις χαοτικές να προσπαθήσει να το διαβάσει από το σύγγραμμα, ίσως αναθεωρήσει.

Όσο αφορά την εργασία, ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να συνειδητοποιήσει κανείς πόσες ψευδαισθήσεις έτρεφε με το πέρας κάθε διάλεξης όταν νόμιζε πως 'κατάλαβε' και να ξεστραβωθεί, αν το θελήσει :razz:

Τώρα, θεωρώ πως σε κάποια σημεία το μάθημα θα μπορούσε να είναι καλύτερο, και συγκεκριμένα:

1) Θα προτιμούσα να έβλεπα περισσότερες ασκήσεις ενδιάμεσα των διαλέξεων. Αντιλαμβάνομαι πως εν γένει είναι δύσκολο αυτό, αφού η Ρύθμιση αποκτά νόημα μόνο αφότου παρουσιαστεί η πλήρης εικόνα του αντικειμένου, οπότε επιφυλάσσομαι.
2)Θα μου άρεσε αν γινόταν λίγο πιο έντονη αναφορά στη φυσική σημασία των εκάστοτε εννοιών ,όπου αυτό είναι δυνατό φυσικά. Και πάλι, σε ένα προπτυχιακό μάθημα δεν ξέρω αν κρίνεται σκόπιμο κάτι τέτοιο, οπότε επιφυλάσσομαι.


Οverall, πολύ ενδιαφέρον αντικείμενο, που θεωρώ πως βρίσκεται στην καρδία της Χημικής Μηχανικής, εξαιρετικός διδάσκοντας, μια καλή εργασία που σε μπάζει περισσότερο στο νόημα, κατατοπιστικές σημειώσεις που σε γλιτώνουν από πολύ βάσανο με τα σχετικά συγγράμματα (τα οποία πάντως είναι πολύ βοηθητικά και μπορούν να ξηθολόσουν τα ελάχιστα μελανά σημεία των διαλέξεων), με κάποια περιθώρια βελτίωσης κατά την ταπεινή μου (και uneducated) άποψη.