Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2015-16)

12
Φαντάζομαι ο κίνδυνος που εννοείς είναι να συγκεντρωθούν ατμοί στην (κλειστή) δεξαμενή, ενδεχομένως σε αναλογία κατάλληλη ώστε σε περίπτωση παρουσίας σπινθήρα να εκδηλωθεί φωτιά ή και έκρηξη. Άρα θέλουμε κάτι που να ανεβάσει ταπεινώσει το σημείο πήξης αλλά όχι τόσο πτητικό (άρα κηροζίνη). Αφού το λέει και το βιβλίο, μην σας πάρω στο λαιμό μου! Εγώ το μάθημα το είχα πριν μερικά χρόνια...

Μια καλή άσκηση-θέμα θα μπορούσε να είναι πάντως "πόσο από το Α πρέπει να ρίξουμε στο Β ώστε να ξεπαγώσει".

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2015-16)

13
Ναι αυτόν τον κίνδυνο εννοώ, ούτε εγώ θυμάμαι καλά τις λεπτομέρειες όμως. Θα μπορούσε φαντάζομαι το ατύχημα να εκδηλωθεί και κατά την προσθήκη της ποσότητας ή το άνοιγμα της δεξαμενής.
MakisH έγραψε:Μια καλή άσκηση-θέμα θα μπορούσε να είναι πάντως "πόσο από το Α πρέπει να ρίξουμε στο Β ώστε να ξεπαγώσει".
Δε νομίζω να πέσει όμως, τα θέματα-ασκήσεις είναι λίγο-πολύ "παγωμένα" στο χρόνο σε αυτό το μάθημα :razz:
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2015-16)

15
Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις: αυτήν την ανάμιξη για ξεπάγωμα προφανώς και δεν μπορεί να την κάνει το διυλιστήριο, ακριβώς γιατί πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές (κι ελάχιστη βενζίνη αν βάλει στο ντίζελ, η προδιαγραφή πτητικότητας βγαίνει εκτός ορίων) γι' αυτό και βάζει πρόσθετα για να αποφύγει το πάγωμα.

Κατά τ' άλλα, παρόμοιας νοοτροπίας φαίνεται η άσκηση, απλά δε θυμάμαι καθόλου κατά πόσον δίνονται/υπάρχουν/είναι εύχρηστες συσχετίσεις για τις ιδιότητες ψυχρής ροής.
Έτσι που τη ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κώχη τούτη την μικρή, σ’ όλην την γη την χάλασες.
cron