Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

42
Πέραν του οτι είναι βαρύτερες οι παραφίνες του, ισόποση αύξηση μάζας δε συνεπάγεται απαραίτητα ισόποση αύξηση όγκου για να κρατήσει τη πυκνότητα στα ίδια επίπεδα. Το οτι ανεβάζει μοριακό βάρος δε σημαίνει οτι αυτό ισοκατανέμεται με τον ίδιο τρόπο στο χώρο. Επίσης στο diesel γράφει πως παίζουν και πολυκυκλικοί αρωματικοί 8%
Θα χορέψετε ...

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

43
Βέβαια, απλά ξέρω γω είναι κατα 20% μικρότερο το ποσοστό σε αρωματικά στο diesel και που να ξέρουμε εμείς την διαφορά του όγκου των αρωματικών μορίων και των παραφινικών. :razz: Στο Κεφάλαιο με τα καύσιμα αεροπορίας το είδα αυτό περι αύξησης της πυκνότητας με αύξησης της περιεκτικότητας σε αρωματικά για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντως και η κηροζίνη λέει ότι έχει αυξημένη πυκνότητα σε σχέση με την βενζίνη στην wikipedia. :T:

Τώρα σοβαρά πρέπει να ξέρουμε συνθήκες των πυρολύσεων απέξω? :|
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

44
Πες οτι είναι βαρύτερα κλάσματα να πάει στο διάολο. Πως να κάνεις ποσοτική εκτίμηση για την πυκνότητα με ουσίες 600ων διαφορετικών ενώσεων;
[offtopic]
Τώρα σοβαρά πρέπει να ξέρουμε συνθήκες των πυρολύσεων απέξω?
https://www.youtube.com/watch?v=JLDZaz5Kh7w
Θα χορέψετε ...

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

46
Νομίζω ότι είναι η κλασική εξέταση των καυσίμων. :shock:

Θεωρία: Τα πολλαπλής επιλογής αρκετά απαιτητικά και με βαρύτητα σε μερικές λεπτομέρειες. Ήθελε να κατέχεις σφαιρικά την ύλη αλλά ταυτόχρονα συγκεκριμένα. Επίσης ήταν αρκετά συνδυαστικά.
Ασκήσεις: Εύκολες μεν αλλά ο χρόνος μου έφτασε ίσα ίσα.

ΥΓ: Νομίζω ότι είναι από τις πιο δύσκολες εξετάσεις που έχω γράψει στη σχολή :bleh:
Einmal ist keinmal
cron