Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

31
Οκ, παιδιά ο,τι νομίζετε. Εγώ αυτό είχα σημειώσει, αυτό μετέφερα. Καλή επιτυχία! :bigbeer:

P.S γενικά μπερδεύεις τη χρήση γενικά με τη χρήση λίγης ποσότητας για ξεπάγωμα. Ναι κι εγώ θυμάμαι ότι οι βόρειες χώρες χρησιμοποιούν ντιζελ με κηροζίνη. Αλλά αν μπορείς να βάλεις κάτι φτηνό να ξεπαγώσεις για να πάρει μπρος η μηχανή, δε συμφέρει πολύ η κηροζίνη.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

33
nansy έγραψε:Έχω την υπόνοια ότι αυτή η διαφορά έχει να κάνει κυρίως με τη φύση του ντηζελοκινητρα που λειτουργεί με συμπίεση-εκτόνωση και όχι με σπινθήρα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα έκρηξης (υποθέτω;).
Δε νομίζω ότι το καύσιμο στο ντεπόζιτο κινδυνεύει από τον σπινθήρα στον... κύλινδρο, γιατί τότε τα βενζινοκίνητα θα είχαν μεγάλο πρόβλημα. Το ότι η βενζίνη σχηματίζει (μετά από κάποιο χρόνο) εκρηκτικό μείγμα σε έναν κλειστό χώρο, οφείλεται στην υψηλή τάση ατμών της. Μάλλον του diesel είναι τόσο χαμηλότερη που είναι πρακτικώς αδύνατο να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες.

Ωστόσο, στο μάθημα "Υγιεινή και Ασφάλεια Εγκαταστάσεων" είχαν αναφερθεί και ατυχήματα με μισοάδειες δεξαμενές κηροζίνης σε αεροσκάφη. Εκεί βέβαια η ατμοσφαιρική πίεση είναι πολύ μικρότερη από αυτή στην επιφάνεια της γης και στις περιπτώσεις που αναφέρουμε μάλλον δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

34
Δεν αμφισβητώ οτι το σημείωσες, προς Θεού, απλά με προβληματίζει το γεγονός οτι διαβάζω διφορούμενες γνώμες στο ίντερνετ. Ακόμα και για ελάχιστες ποσότητες. :razz: Νομίζω όμως το παρακάτω απο wikipedia το ξεκαθαρίζει:
In North America, gas stations offer two types of diesel fuel - according to ASTM D975[5] these are named No.1 and No.2 fuel. No.1 fuel (kerosene) has a natural CFPP of -40 °C but it is more expensive than No.2 fuel. Adding No.1 fuel will lower the CFPP of No.2 fuel - adding 10% will lower the CFPP temperature by about 5 degrees.[6]
For some diesel motors it is also possible to add even lighter fuels like gasoline to extend the CFPP characteristics. Some car makers were recommending adding up to 20% gasoline to permit operation in cold weather (at the price of higher consumption) and it had been common practice in Europe where No.1 fuel is not offered at gas stations. Since the 1990s car makers began selling only direct injection diesel engines - these will not withstand any gasoline portions in the fuel as the high pressure in the injection device will ignite the gasoline early on possibly destroying the injectors.
Απο wikipedia το παραπάνω. Γι' αυτό θυμάμαι οτι κάπου άκουσα (στο μάθημα;; αλλού;;) το προκείμενο με τις inject μηχανές, που πρακτικά σημαίνει οτι κάθε αμάξι diesel μετά το 90 δε σηκώνει βενζίνη.

Το θέμα είναι τι πιάνεται σωστό τώρα σε ενα πολλαπλής επιλογής;

p.s. Πάντως εμείς μια η άλλη φτηνά τη γλυτώσαμε. Ο συνάδελφος MakisH θα την έκανε την πολυκατοικία Λωρίδα της Γάζας :bleh:
Θα χορέψετε ...

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

35
http://wiki.answers.com/Q/Why_kerosene_ ... l?#slide=1
''if we dissolve kerosene in petrol running vehicle the petrol filter in the car will be damaged and also the pump''
''Mix gasoline in a diesel engine and you will have engine damage''
http://www.ufa.com/petroleum/resources/ ... urces.html
Cold Weather Characteristics
Due to the extreme weather conditions that we encounter in Western Canada, diesel fuels are blended seasonally and adjusted to provide ultimate power and performance and minimize cold weather problems which are inherent to diesel fuel. As diesel fuel is cooled it will reach the "cloud point". This is the temperature at which paraffin wax falls out of solution and starts to form wax crystals in the fuel. As the fuel is cooled further, it will eventually reach its' "pour point". This is the temperature at which fuel will no longer flow or the point at which fuel gels or turns solid.
Another key property of diesel fuel is the "Cold Filter Plug Point" (CFPP). This is the temperature where fuel can no longer flow freely through a fuel filter, approximately halfway between the cloud point and the pour point.
How critical these factors become in winter operation depends on the design of the fuel system with regard to fuel line bore, freedom from bends, size and location of filters and degree of warm fuel recirculation as well as the amount and kind of wax crystals.

Additives are being used successfully to improve fuel fluidity at low temperatures. These additives, known as wax crystal modifiers, can result in satisfactory fuel flow on average of 9°C to -27°C.
Και στο κάτω κάτω στους -27C ποιος θα βγει να οδηγησει βρε παιδια? Δεν βάζουμε βενζίνη, για αυτό που λέει ο GK αφου θα έχει πρόβλημα ο εγχυτήρας. Επίσης, αλήθεια πόσο εύκολα θα μπορούσε να βρει κάποιος κηροζίνη σε αυτές τις συνθήκες? Ειναι σοβαρή η απορια!

Επίσης, συμβουλές για το πετρέλαιο θέρμανσης: εδώ μεταξύ άλλων αναφέρει:
Add K-1 (kerosene) to the home heating fuel tank. This will mix with fuel oil and lower the "freeze" point, as the freeze point for K-1 is about -20F. K-1 will burn successfully in just about any home heating fuel oil furnace, but the downside is the expense (historically, K-1 can cost a 20% to 30% higher than fuel oil).
Problem Solved. Τώρα αν μπει πολλαπλής επιλογής για το diesel κίνησης θα κατεβάσουμε τα manual των κατασκευαστών για αποδεικτικά στοιχεία. :razz:
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

36
Υποθέτω ότι σε μέρη που υπάρχει σημαντική πιθανότητα να παγώσει το καύσιμο θα έχουν κηροζίνη ακόμα και στα... super market.

Όσο για τη "λωρίδα της γάζας", στο σπίτι μου η δεξαμενή του πετρελαίου είναι σε εξωτερικό χώρο (αν και αποκλείεται να παγώσει ποτέ), οπότε είχα άλλη εικόνα στο μυαλό μου. Σε κλειστό χώρο ελπίζω να το σκεφτόμουν. Αν και θεωρώ κάπως δύσκολο να πάθεις ζημιά από 3-4 λίτρα βενζίνη σε ανάμιξη με το πετρέλαιο που ήδη υπάρχει μέσα. Το να γεμίσεις τη δεξαμενή με βενζίνη σε κλειστό χώρο είναι οπωσδήποτε εγκληματικό. Αλλά εξακολουθώ να λέω ότι ο ίδιος ο καυστήρας δεν έχει πρόβλημα, καθώς για αυτό συζητούσαμε αρχικά.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

37
Η εξέταση του μαθήματος περιλαμβάνει δύο στάδια:

- Α΄Μέρος: Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοιχίσεις, κλπ (με κλειστά βιβλία - σημειώσεις)

- Β΄Μέρος: Υπολογιστικές ασκήσεις (με ανοιχτά βιβλία - σημειώσεις)

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης του μαθήματος απαγορεύεται αυστηρά η χρήση κινητών τηλεφώνων, τόσο στο Α΄ μέρος (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής) όσο και στο Β΄ μέρος (ασκήσεις).

Για την επίλυση των ασκήσεων απαιτείται αριθμομηχανή (κομπιουτεράκι) οπότε φροντίστε να έχετε μαζί σας στην εξέταση γιατί δε θα επιτραπεί η χρήση του κινητού τηλεφώνου ούτε ως αριθμομηχανή.
Το επαναλαμβάνουν για ακόμη μια φορά. Πηγή
Kuchiki Byakuya

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

38
Ερώτηση. Διαβάζω στο βιβλίο ότι ενα καύσιμο με υψηλή πυκνότητα σημαίνει ότι περιέχει σε μεγάλη αναλογία αρωματικούς υδρογονάνθρακες. Η βενζίνη θέλουμε να έχει αρωματικά σε σημαντικό ποσοστό, ενώ στο diesel οχι. Και όμως εγώ βρίσκω ότι το diesel είναι κατα 12% πυκνότερο σε σχέση με την βενζίνη εδώ.
As of 2010, the density of petroleum diesel is about 0.832 kg/l (6.943 lb/US gal), about 12% more than ethanol-free petrol (gasoline)
Τί σκέφτομαι λάθος? :/
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

39
Νομίζω ότι πρέπει να περιέχει 35% το πολύ αρωματικά γιατί είναι καρκινογόνοι, επίσης το diesel δεν περιέχει αρωματικά αλλά είναι γεματό στους μεγάλους υδρογονάνθρακες που έχουν αρκετό βάρος υποθέτω.
People who wish to analyze nature without using mathematics must settle for a reduced understanding

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

40
Ναι αλλά πέρα από μεγάλο βάρος δεν θα έχουν και μεγάλο όγκο οι παραφίνες, αφού είναι μεγαλύτερα μόρια? :S

Ναι 35% είναι το όριο και οφείλεται κυρίως στην αναμόρφωση της βαριάς νάφθας C7-C10 :T:
ΚΩ.ΜΗΤ.Η.Σ και στους Χημικους Μηχανικους!

Δύο Φράσεις Προκαλούν Αληθινό Τρόμο: ''Κάναμε ό,τι μπορούσαμε..'' και ''ο Βύντρα Σεντράρει! :o ''
cron