Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

24
Τι εννοείς "εκρηκτική"; Ο λέβητας λειτουργεί τελείως διαφορετικά από τον κινητήρα. Η φλόγα σε αυτόν είναι συνεχής. Είτε βάλω φωτιά στην άκρη ενός σωλήνα που βγάζει πετρέλαιο, είτε στην άκρη ενός που βγάζει βενζίνη, το ίδιο θα γίνει. Απλώς η βενζίνη είναι πολύ πιο ακριβή χωρίς ιδιότητες που να σε ενδιαφέρουν. Και αιθανόλη θα μπορούσες να καις στον λέβητα, απλώς θα είναι πολύ πιο ακριβό.

Επίσης τη βενζίνη δεν θα τη βάλεις στον λέβητα, αλλά στη δεξαμενή του καυσίμου. Τελικά το μίγμα θα αποτελείται κυρίως από diesel.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

25
Στις σημειώσεις μου από πέρσι είχα γράψει το εξής: " Η μόνη περίπτωση που ρίχνουμε βενζίνη για να ξεπαγώσει το πετρέλαιο είναι μόνο στο πετρέλαιο κίνησης. Στα λεβητοστάσια ρίχνουμε ΜΟΝΟ κηροζίνη" Μας είχε διηγηθεί κιόλας ιστορίες με λέβητες που είχαν τινάξει στον αέρα ολόκληρες γειτονιές καθώς το βυτιοφόρο που μετέφερε το πετρέλαιο κουβαλούσε πιο πριν βενζίνη. Ακόμα και ίχνη βενζίνης να υπάρχουν αυτά θα εξατμιστούν πολύ πιο γρήγορα από το ντήζελ οδηγώντας σε έκρηξη και όχι σε καύση.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

26
Έχεις δίκιο, τώρα θυμάμαι που το λέγαμε. Το πρόβλημα όμως δημιουργείται στη δεξαμενή και στον περιβάλλοντα (κλειστό) χώρο και όχι στον λέβητα. Αν γεμίσεις μια δεξαμενή με βενζίνη, η οποία δεν μπορείς να υποθέτεις ότι είναι τελείως στεγανή, σταδιακά οι ατμοί της θα δημιουργήσουν εκρηκτικό μείγμα στον χώρο και σπίθα μπορεί να δημιουργηθεί πολύ εύκολα από πχ διακόπτη ρεύματος.

Στο αυτοκίνητο δεν υπάρχει το ίδιο πρόβλημα καθώς μάλλον ένα πετρελαιοκίνητο έχει τις ίδιες προδιαγραφές ως προς ντεπόζιτο κτλ με ένα βενζινοκίνητο.

Ότι θα ξεπαγώσει το πετρέλαιο, θα ξεπαγώσει πάντως... (αλλά ίσως πάθεις χειρότερο κακό από ένα κρυολόγημα λόγω κρύου)

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

29
Μα στις μηχανές ούτως ή άλλως βάζεις λιπαντικό, δεν περιμένεις το καύσιμο να σου λιπάνει, με εξαίρεση τα αεροπλάνα. Άλλωστε από μόνο του ούτε το diesel κάνει δουλειά. Συνήθως αναμιγνύεται με πρόσθετα και 7% βιοντίζελ. Έχω την υπόνοια ότι αυτή η διαφορά έχει να κάνει κυρίως με τη φύση του ντηζελοκινητρα που λειτουργεί με συμπίεση-εκτόνωση και όχι με σπινθήρα οπότε δεν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα έκρηξης (υποθέτω;).
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nansy την Τρί 01 Απρ 2014, 11:18 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Re: [7ο] Τεχνολογία Καυσίμων & Λιπαντικών (2013-14)

30
Ιδιαίτερα σημεία όπως η αντλία στον κινητήρα diesel που είναι ακριβό εξάρτημα, λόγω της πίεσης που χρειάζεται να παράγει, βασίζουν μέρος της λίπανσης τους στο καύσιμο. Η χρήση ενός λιπαντικού πάντα συνυπολογίζει την λίπανση του καυσίμου.
http://dieselsystem.blogspot.gr/2008/12 ... ation.html

Επίσης για βενζίνη σε κινητήρα diesel η bp είναι απαγορευτική και συστήνει κηροζίνη ή diesel θέρμανσης που νομίζω κάπου και το δεύτερο το αναφέραμε στη τάξη.
http://www.bp.com/liveassets/bp_interne ... ummary.pdf
Θα χορέψετε ...